Kuka oli/on 80-luvun ihastuksesi?:)
Kommentit (77)
Italialainen laulaja Alice (oik. Carla Bissi).
MacGyver, Don Johnson, Tom Cruise, Dingon Nipa....ai että sitä aikaa, ja kyllä oli musiikki ihan parasta. Ton Cruise on säilyttänyt viehätyksensä näihin päiviin saakka, tykkään.
!3 vuotiaana vetelin eka kertoja käteen Sabrinan videota katsoen. "boys, boys, boys!"
Dallasin Pamela, Victoria Principal 🥰.
Olin vielä liian pieni ihastuksiin. 7-8 vuotias ihan 80-luvun lopussa.
Dynastian Alexis. Ja nimenomaan siis fiktiivinen roolihahmonsa, ei näyttelijä. Myöhemmin ihastuin kyllä myös miehiin, mutta ensimmäiset ihastukseni olivat pelkästään (määrätietoisia ja kunnianhimoisia) naisia.
Nainen vm. 1979 (joka ei kaipaa niin kasarilta kuin ysäriltäkään yhtäkään asiaa)
A-han Morten Harket. Ja ainoa oikea Robin Hood eli Michel Pread. Molemmat komeita edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen tänne vain kertomaan, että miten KATEELLINEN olenkaan teille, jotka olette saaneet kokea kasarin :c
T. -97
En kiistä, menetit paljon. Suomessa ei koskaan ole asiat olleet niin hyvin kuin silloin. Olen vieläkin katkera siitä miten asiat sitten 90-luvulta eteenpäin tyrittiin.
Ja aikakauden pop-kulttuuri on aivan oma lukunsa. Kasarimusiikki ja elokuvat ja sarjat ovat nykyään käsite.
70-luku kaikessa parempi.
Sting, Kake Randelin, Charles Bronson, Pauli Aalto-Setälä.
Vierailija kirjoitti:
Ehtaa 80 lukua
Liikaa kiloja omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Sam Fox, Sabrina ja Teresa Orlowski
Teresa oli hieno luonnenäyttelijä.
En kiistä, menetit paljon. Suomessa ei koskaan ole asiat olleet niin hyvin kuin silloin. Olen vieläkin katkera siitä miten asiat sitten 90-luvulta eteenpäin tyrittiin.
Ja aikakauden pop-kulttuuri on aivan oma lukunsa. Kasarimusiikki ja elokuvat ja sarjat ovat nykyään käsite.