Kuka oli/on 80-luvun ihastuksesi?:)
Kommentit (77)
Roland Gift, niin ihanat tanssimoovit.
Nämä tavalliset: Kim Wilde, Alannah Myles, Pamela Andersson, Angela Jolie, Tanja Vienonen, Susanna Laine, Samantha Fox, Sabrina, Dallasin Pamela,
Ei vielä ihan 1980-luvulla, mutta ihan 1990-luvun alkupuolella noin 10-vuotiaana olin ihastunut Ihmemiehen näyttelijään nättelijä Richard Dean Anderson. Olin varma, että sitten kun olen aikuinen, niin hän tulee, kosii minua, minä tietenkin vastaan myöntävästi ja sitten me menemme naimisiin. Hän olisi myös valmis muuttamaan luokseni Suomeen, että minun ei tarvitsi muuttaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Apua, saan varmaan kaikki tasoteoriajankkaajat kimppuuni, mutta olin (ja ehkä vähän vieläkin) lääpälläni Anthony Hamiltoniin, kunnon laatikkoleuka kalsarimalli. 😁
Ai niin tää. No empä muistanutkaan, herranpieksut miten komea, ihan hengästyin 😍
Vierailija kirjoitti:
Nämä tavalliset: Kim Wilde, Alannah Myles, Pamela Andersson, Angela Jolie, Tanja Vienonen, Susanna Laine, Samantha Fox, Sabrina, Dallasin Pamela,
susanna laine 80-luvulla? jtn alta 10v se missi sillo
Sam Fox, Sabrina ja Teresa Orlowski
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä ihan 1980-luvulla, mutta ihan 1990-luvun alkupuolella noin 10-vuotiaana olin ihastunut Ihmemiehen näyttelijään nättelijä Richard Dean Anderson. Olin varma, että sitten kun olen aikuinen, niin hän tulee, kosii minua, minä tietenkin vastaan myöntävästi ja sitten me menemme naimisiin. Hän olisi myös valmis muuttamaan luokseni Suomeen, että minun ei tarvitsi muuttaa ulkomaille.
Ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantha Fox
Mieheni suuri ihastus, kunnes selvisi, että Fox onkin lesbo.
se lesbous kiihotti mua ainakin vielä enemmän..
Vierailija kirjoitti:
KITT auto.
varmasti jokainen "normi" pikkupoika ihaili kittiä
Seurasin aktiivisesti mäkihyppyä ja olin ihastunut Matti Nykäsen pahimpaan kilpakumppaniin Jens Weisflogiin.
https://images.app.goo.gl/9JyqJstrwJeg9KUG8
Tällä järjenjuoksulla en just ymmärrä että miksi.
Jossain kohtaa kasaria Kevin Becon viehätti
Yksi Heli samalta luokalta. Sitten oli yksi Nina kans.
Michel Platini! En ole muistellut tätä/häntä tällä vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KITT auto.
varmasti jokainen "normi" pikkupoika ihaili kittiä
80-luvun rajuin rassi. Pesi James Bondin autot 100-0.
Gemini factor eli Kaksoistekijä tv-sarjan poika.
Jonkun Suosikin hevibändijulisteen jäsen. Musta hevitukka ja vähän intiaanin näköinen.