Kuka oli/on 80-luvun ihastuksesi?:)
Kommentit (77)
Mulla pari vuotta vanhempi poika (lukio/yläaste). Näin vähän aikaa sitten oli todella ukkoontunut. Terveisiä Mikalle!
David Coverdale ja David Lee Roth
China Beachissa pääosaa esittänyt Dana Delany. Ihaana!
Kurt Russell, Charles Bronson, David Bowie, Sting.
Ihmemies ja Michael Praed (Robin Hood- sarjasta) 😁
Vierailija kirjoitti:
McGyver
:-D täällä toinen McGyveristä tykännyt.
Apua, saan varmaan kaikki tasoteoriajankkaajat kimppuuni, mutta olin (ja ehkä vähän vieläkin) lääpälläni Anthony Hamiltoniin, kunnon laatikkoleuka kalsarimalli. 😁
Vierailija kirjoitti:
Apua, saan varmaan kaikki tasoteoriajankkaajat kimppuuni, mutta olin (ja ehkä vähän vieläkin) lääpälläni Anthony Hamiltoniin, kunnon laatikkoleuka kalsarimalli. 😁
Pakko lisätä, että googlen kuvahaku tarjosi mustaa miestä (kuka lie), mutta haulla Anthony Hamilton actor löytyy oikea tyyppi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Samantha Fox
Mieheni suuri ihastus, kunnes selvisi, että Fox onkin lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Kim Wilde, Glynis Barber ja Debbie Harry. Naismakuni oli siis selvillä jo ala-asteikäisenä.
Myös minä naisena tykkäsin heistä. (Vaikka hetero olenkin.)
Jon Bongiovi eli Bon Jovin laulaja. Vielä silloinkin, kun se meni naimisiin, muistan olleeni hetken mustasukkainen että "nyt se vietiin lopullisesti". 😆
Olen syntynyt 96, mutta kuunteleen eniten 70 ja 80-lukujen musiikkia. Nuori Joan Jett on niin kuuma, että vastaan hänet. Täällä toinen, joka haikailee 80-luvulle, jota en koskaan saanut kokea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
McGyver
:-D täällä toinen McGyveristä tykännyt.
Ja täällä... hitsi se oli komee. Vaikka seurustelin ja olin hurjan rakastunut, niin kuolasin suorastaan sen perään
Yläasteella Jason Seanin poika Connery Robin Hoodissa.
Siitä saakka kun opin pojista mitään ymmärtämään ihastukseni oli se pitkä hoikka vaalea lentopalloa pelaava poika samalta kylältä, joka hymyili aina minulle niin ihanasti.
Kaipaan sua J ja sun nättiä hymyä vieläkin. 😍
Vuotta nuorempi koulukaveri. Poika paljastui teini-iässä k.sipääksi. En tiedä missä on nykyään.