Huh, nyt on korona tosiaan lähtenyt käsistä. Melkein kaikki tuttavat taistelevat tällä hetkellä Covid-19-taudissa. Mikä on tilanne teillä päin, onko koronaa?
Uskomatonta, rokotetut ja rokottamattomat, lapsista vanhuksiin. Kaikki jotka ovat altistuneet ovat sairastuneet. Osa ei ole edes käynyt testissä, mutta ovat sairastuneet kun perheessä on todettu SARS-CoV-2.
Eräs tuttu on bussikuski ja sanoi että tosi moni työkaveri on saanut tartunnan ja vuoroja jää ajamatta.
Kommentit (1364)
Täällä ollaan sängyssä. Eilen oli vilu ny on lämmin kurkku käheä vaan ei kipeä ja yläselkää jomottas saatanallisesti.
En tiedä kun on pms ja treenannu että mikä tää on. Kunhan Saan kotitestin selviää. Muuten en kyllä montaa tunne. Enemmän oli joulun alla tuttavat rs ja influensa
Mä en tiedä ketään koronaan sairastunutta koko 2 v aikana.
Epäilin, että olisin itse saanut lievänä kesäklä/syksyllä, mutta vasta-ainetestissä ei näkynyt yhtään koronataudin IgG- eikä IgM-proteiineja.
Ei rokotuksia täällä.
FFP2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kaikki mun tutut on niin fiksuja että käyttävät ffp2/3-maskia eivätkä heilu maskitta missään. Ovat myös ottaneet lapset kotikouluun.
JUURI NÄIN !
Käyttäkää ihmeessä niitä kunnon maskeja. FFP2 on meidän perheellä aina käytössä. Ei niillä tavallisilla kirurgisilla maskeilla tee yhtään mitään. Ystäväni asuu ulkomailla ja heillä on PAKKO käyttää noita kunnon maskeja liikkuessaan jossain sisätiloissa.Ja toinen asia; laittakaa se maski tiiviisti. Itse lyhennän aina kuminauhoja hieman, eli teen hyvin pienen solmun sinne päähän.
Miksi käyttää maskia, jos ei sitten kuitenkaan käytä sitä kunnollisesti. Myönnetään, ilman tiivistä maskia olisi paljon helpompaa hengitellä.
Jos kaikesta huolimatta tauti tarttuu, niin ei voi mitään, mutta kannattaa ainakin yrittää parhaansa, vai mitä.
Käytän venttiilillä varustettua ffp2-maskia. Helppo hengittää. Tiivis suoja, kuin kuonokoppa.
Puolisolla korona eli yskää ja kuumetta. Itselläni ei mitään oireita paitsi eilen illalla olin vähän tavallista väsyneempi, menen huomenna testiin ja olen karanteenissa.
Kumpikaan ei olla rokottettuja. Vähänkö naurattaa jos mulla sitten on korona, mutta ei mitään oireita tule. Onneksi en ottanut rokotetta, koska olisin ottanut sen ihan turhaan. Olen pannut ja pussaillutkin mieheni kanssa, eikä mitään oireita ole tullut. Tunnen itseni, ja minulla on todella hyvä vastustuskyky enkä muutenkaan tule melkein koskaan kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, iso osa tutuista on koronassa mutta ei heidän tarvitse "taistella" yhtään. Perus flunssaoireita, lieviä ollut jokaisella 🤷🏻♀️
Alkaa oikeasti v..taa tämänkaltainen itsekeskeinen ajattelutapa. ja " flunnsaviestit"
Kyse ei ole itsen tai läheisten oireista vaan siitä että miten suojellaan kanssa ihmisiä, niitä jotka ovat vaarassa. Kyse on Sarssista!
ja ihan yhteiskunnallisesti siitä miten tästä selvitään jos suunnilleen kaikki sairaana. Tätä vastaan nyt
taisteltu maailmassa 2 vuotta.
En tunne ketään sairastunutta edelleenkään, mutta lapsen rinnakkaisluokalla oli opettajalla ollut korona keväällä 2020.
Meillä oli jonkinlainen piikki, mutta taisivat ihmiset taas kaivaa maskinsa ja nyt on vähentyneet tartunnat.
Juuri taitavat päättää, että etäkouluun siirryttäisiin, muutenhan aika kamala tilanne olisi varmaan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tyhmyys teettää koska otitte ne piikit ja sairastumiset johtuvat siitä.
PIIKITETYT SAIRASTUVAT KAIKKI ennemmin tai myöhemmin. Ne jotka ei ovat saaneet plasebon, suolavettä.
Niin, piikitetyt sairastuvat, mutta pahemmin sairastutte te, jotka ette rokotteita ole ottaneet. Että se siitä tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10% tartunnan saaneista saa pitkäkestoiset oireet. Sitä ei huomaa heti, vaan ne alkavat pikkuhiljaa 4-8 viikon kuluttua, aluksi luulee parantuneensa ihan vaan tavallisen flunssankaltaisesta sairaudesta.
Minulle kävi viime vuonna näin. Ne pitkät oireet eivät ole mitään flunssatyyppisiä vaan pikemminkin ehkä verisuoni- ja ehkä hermostoperäisiä. Vaikea sanoa, kun ei ole kunnolla tutkittu. Yskää kylläkin myös, mutta myös kummallisia puutumisia ja tuntohäiriöitä ja näköhäiriöitä. Verikokeessa näkyy tukostaipumuksen lisääntyminen. Nämä kaikki alkoivat pikkuhiljaa ja ovat vieläkin päällä, välillä menevät pois ja sitten tulevat takaisin.
Eli nyt 'flunssaan' sairastuvat saavat vasta kevään kuluessa huomata näitä muita oireita., jos sattuvat kuulumaan huonotuurisiin, jotka sen saavat.
Eikös nuo tukostaipumukset sun muut liity vahvasti myös rokotteisiin.Nyt on vähän vaikea tietää,mistä johtuu, kun rokotetutkin sairastuu koronaan.
Voisiko joku tarkentaa missä verikokeessa näkyy tuo tukostaipumuksen lisääntyminen? Trombosyytit?
Minun lähipiirissäni on nyt ensimmäistä kertaa tapauksia: kolme läheistä kaveria sai koronan, lisäksi yhdellä sukulaisella on long-covid-oireita ja joitain työkavereita on joutunut jäämään sairauslomalle koronan tai altistumisen johdosta. Jos tällä ei saavuteta sitä laumasuojaa ennen pitkää niin ei varmaan millään.
Vierailija kirjoitti:
Porissa bussikuskit eivät käytä maskia. 😳
Ei käytä pääkaupunkiseudullakaan.
No, ei olla enää lintukodossa täällä Joensuussakaan. Tuli tuttavalle tänään positiivinen tulos. On kurjassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö laittoi viestiä että hänen luokalla on tänään vain kuusi oppilasta paikalla. Muilla korona tai ainakin usealla on todettu. Kohta se on sitten meilläkin.
Trolli. Koulut on nyt lomalla.
No esimerkkinä Seinäjoki:
Kevätlukukausi 2022
Alkaa
ma 3.1.2022 Perusopetuksessa, lukioissa
Salossa kevätlukukausi 03.01.22 alkaen kaikissa kouluissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai että kun dementiasairaudet lähtevät rajuun nousuun muutaman vuoden kuluttua siksi kun ihmiset pitävät tätä vaarattomana flunssana.
Jos seuraisitte tutkimustietoa koittaisitte varjella itseänne niin paljon kuin mahdollista.
Koronavirus ei ole flunssavirus.20% kaikista nuhakuumeista aiheuttaa koronavirus, joten maallikoiden kesken voidaan puhua flunssaviruksista. Ihmisiä tartuttavia koronaviruksia tunnetaan 7, joista 4 aiheuttaa tyypillisesti lievän flunssan. Lisäksi on vielä kolme koronavirusta, jotka aiheuttavat ihmisillä flunssaa vakavampia oireita. Tällä hetkellä leviävä Sars-cov-2-virus aiheuttaa ainakin kahta hyvin eri tyyppistä tautia. Toinen, vakavampi, aiheuttaa pahimmillaan monielinvaurion. Siinä virusta kulkeutuu keuhkoihin ja se vaurioittaa keuhkojen pieniä verisuonia sekä verisuonia muuallakin. Tässä taudissa piikkiproteiini on patogeeni, joka aiheuttaa osan tuhoista. Toinen tautimuoto, jossa virusta ei kerry samalla tavalla keuhkokudokseen eikä verisuoniin vaan ylähengitystehin, aiheuttaa lievän nuhakuumeen.
Eikös nuo mRNA-injektiot juuri laita ihmisen elimistön tutottamaan piikkiproteiineja, mahtaako se sitten olla hyvä asia? Ainakin yksi tämän menetelmän kehittäjistä lähetti 20min. vetoomuksen twitterissä, että älkää nyt herranjumala ainakaan lapsiin sitä piikitä.
Malone ei ole puuhastellut mRNA:n kanssa sitten 90l. alkupuolen eli ei ole ollut mukana rokotekehittelyssä lainkaan.
Perusti firman, joka mm.keksii uusia käyttökohteita jo olemassaoleville rokotteille. Imervektiini olisi tuonut hänelle kassavirtaa, toimiva rokote ei.
Muistiko tuossa kertoa, että on itse ottanut rokotteet?
Vierailija kirjoitti:
ai että kun dementiasairaudet lähtevät rajuun nousuun muutaman vuoden kuluttua siksi kun ihmiset pitävät tätä vaarattomana flunssana.
Jos seuraisitte tutkimustietoa koittaisitte varjella itseänne niin paljon kuin mahdollista.
Koronavirus ei ole flunssavirus.
Mulla oli lievänä delta vaikka rokotukset, nyt viikko taudin jälkeen ihan romuna, kävelin 1,5 km reippaasti ja olin ihan poikki, pulssi yli 130. Ei tavallisen flunssan jälkeen tällaista ole tapahtunut. Aika epämiellyttävää. Toivottavasti kunto kohenee vielä.
Ihme ja kumma kirjoitti:
Meidän porukoista 75% sairastaa tällä hetkellä O-virustautia eri asteisena. Osalla aika pahana, osalla lievempi. Ikävintä, jotta kaikki sairastuneet ovat joko 2 tai 3 piikkiä saaneet ja silti jopa sairaalassa heistä yksi 42v perusterve normipainoinen nainen. 25% on täysin terveitä, vaikka asuvat ja elävät sairaan / sairaiden kanssa, mutta jostain syystä eivät sairastu, vaikka rokotuksia ei ole ensimmäistäkään. Kyllä täytyy ihmetellä miten tuollainen on edes mahdollista.
Itse olen jo kaksi testiä tehnyt kotona varmuuden vuoksi, nyt kun ne vihdoin on luokiteltu toimiviksi ja jopa suositellaan kotitestiä. Neg. näyttänyt molemmat. Huomenna pitää taas testata, jotta voin kauppaan lähteä "potilaille" evästä hakemaan.
Monari vauhdissa tarinoineen?
USA:ssa sairaalaan joutuvista nyt 7/8 rokottamattomia. Suomessakin edelleen 90% teholla rokottamattomia.
Joten eipä kertomastasi vielä juuri mitään voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tyhmyys teettää koska otitte ne piikit ja sairastumiset johtuvat siitä.
PIIKITETYT SAIRASTUVAT KAIKKI ennemmin tai myöhemmin. Ne jotka ei ovat saaneet plasebon, suolavettä.Niin, piikitetyt sairastuvat, mutta pahemmin sairastutte te, jotka ette rokotteita ole ottaneet. Että se siitä tyhmyydestä.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Itse olen rokottamaton ja nyt on lievä tauti. Tunnen rokottamattomia altistuneita, jotka eivät ole saaneet mitään oireita. Sama rokotettujen kanssa. Osa sairastuu ja osa ei. Osa vakavammin ja osa lievästi. Taitaapi ikä ja ylipaino olla pahimmat altistajat vaikealle taudille. Pitäisi toki saada enemmän dataa asiasta, mutta kun ei näistä asioista oikein kerrota enää missään.
Vierailija kirjoitti:
Mullistiko mRNA-teknologian keksijän Joe Rogan haastattelu sinun näkemyksesi koronasta?
Jokaisen tulee pysäyttää kaikki mitä tekee ja katsoa tämä JRE-podcast jakso välittömästi:
Vakuuttavin taho puhumaan mRNA-rokotteista on itse kyseisen teknologian keksinässä mukana ollut lääkäri: Dr. Robert Malone, Inventor of using "RNA as a drug" and core mRNA and DNA vaccine technologies.
"Dr. Robert Malone is the inventor of the nine original mRNA vaccine patents, which were originally filed in 1989 (including both the idea of mRNA vaccines and the original proof of principle experiments) and RNA transfection. Dr. Malone, has close to 100 peer-reviewed publications which have been cited over 12,000 times."
Katso koko lähetys tästä (Spotify):
#1757 - Dr. Robert Malone, MD---------> https://open.spotify.com/episode/3SCsueX2bZdbEzRtKOCEyT
Jos sinulla ei ole Spotifya niin myös Odyseesta näkee ilmaiseksi:
Joe Rogan Podcast - Dr. Robert Malone, 30th December 2020
https://odysee.com/@WirelessHealthRisks:6/JOE-ROGAN-DR-ROBERT-MALONE:1ja toinen lääkärin korona aiheinen haastattelu myös samaan kuunneltavaksi:
FULL podcast with Dr Peter McCullough
https://odysee.com/@Truthwillsetyoufree777:8/joeroganpodcast:0
Ei ole yksin yhdenkään patentin haltija, vaan osa tutkimusryhmää.
Ei ole puuhastellut mitään mRNA:n kanssa sitten 90l. alkupuolen.
Ja on itse ottanut rokotteet.
Mullakin on nyt enemmän kavereita ja tuttuja, jotka sairastaneet koronan. Kuitenkin kaikki lievänä. Altistumistapauksia muutama myös, mutta ei oo lähtenyt tarttumaan (luin thl:n sivuilta että rokotetut tartuttavatkin vähemmän). Toivon vaan etten ihan heti sais ite kun just alotin uudessa työssä.
Porissa bussikuskit eivät käytä maskia. 😳