Sisarusten välisen avioliiton vastustajille
Tai vaikka moniavioisuuden tai lapsen ja vanhemman välisen avioliiton.
Sisarusten avioliittoa vastustaville kysymys (ei ole ilkeilyä!)
Eli olen pähkäillyt, miksi sisarusten avio-oikeus on joillekin niin suuri ongelma. Eihän se vaikuta heidän elämäänsä mitenkään... Joten miksi vastustus?
Sinä joka vastustat sisarusten avioliittoa: Miksi toisten elämään puuttuminen on sinulle niin tärkeää? Eikö riitä, ettet itse solmi "sisarus-avioliittoa", mutta antaisit niin haluavien avioitua?
Dieetti-vertaus on sopiva tähän: Vaikka itse laihdutat, et voi vaatia toisia olemaan syömättä herkkuja, vaikka se kuinka sinua harmittaisi. Vai voitko?
Ja kun vastaat niin olisi kiva tietää vastustatko myös homoliittoja vai vain sisarusten.
Sanottakoon vielä että geenimutaatiot tai periytyvät sairaudet eivät ole syy vastustaa näitä liittoja sillä sairauksien rikastuminen populaatioon vaatii pitkän linjan sukurutsaa (= monta sukupolvea samasta suvusta).
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:58"]Jotkut on näköjään katsoneet Game of Thronesia pikkasen liikaa kun pitää päästä toteuttamaan itseään sisarustensa kanssa.
[/quote]
Mitä, oliks siinä tollasta :D En oo nähny ku ekan kauden.
[/quote]
Ootkohan kattonu jotain toista sarjaa tai sit sun havanointikyky on aika pelottavan huono. Etkai vaan aja autoa?
rauhanuskontolaisten onnenpäivä kun tuollainen sallitaan. Sick!