Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus unohtanut nimesi, osoitteesi tai muun perustiedon?

Vierailija
23.04.2015 |

Tuli tällainen mieleeni, kun minulta kysyttiin yllättäen mieheni nimeä ja oikeasti mietin sitä sekunnin. "mikä sen nimi nyt oli?!" Hieman nauratti ja ilmeisesti väsytti, yhdessä kun ollaan oltu 15 vuotta. Kerran myös mietin kuumeisesti sekunnin, pari osoitetta. Olimme muuttaneet edellisen kolmen vuoden aikana kolme kertaa ja uusi osoite katosi ihan mielestä.

Onko muilla vastaavia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran unohdin risteyksessä miten ykkönen laitetaan päälle. 

Vierailija
2/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Poliisi pysäytti ja unohdin nimeni ja että olin edes naimisissa. Poliisi totesi,että olis kiva jos hänenkin vaimo joskus unohtaisi hänet. Poliisi= paniikki,vaikka en ikinä mitään ole tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun puhelinnumerot alkoivat pidentyä, oli joskus hankala muistaa numeroa, kun oli tottunut kolminumeroiseen. Sama koskee myös kännykkänumeroa. Joskus pitää miettiä tosi tarkasti, että numerot tulevat oikeassa järjestyksessä. Pankkitilin numeroa en edes yritä painaa mieleeni!

Vierailija
4/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan ikäni. En ihan oikeasti välillä muista olenko 22, 23, 24 vai 25. Lapsen saannin myötä vuodet vain vierähtää!

Vierailija
5/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymäajat ja sotu-tunnukset ei tuu ihan kuin apteekin hyllyltä.

Vierailija
6/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää en muista ikinä, osoitekin on usein hukassa (olen myös muuttanut usein elämäni aikana, täytyy sanoa että alkaa välillä olla katunumerot ja postinumerot aika sillisalaattia päässä), puhelinnumerokin katoaa joskus mielestä. Oman miehenkin nimen kerran unohdin, kun oli pitkä ilta takana. Sattuuhan noita. Toistaiseksi oma nimi vielä on pysynyt päässä.

Vierailija
7/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen useaan kertaan luullut syntyneeni vuonna -82 vaikka oikeasti olen syntynyt -84.

Vierailija
8/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jopa pankkitilin numeroni sekä useiden ystävieni puhelinnumerot ulkoa. Joskus tosin tulee käsittämättömiä aivopieruja tyyliin, mikä onkaan kotiosoitteeni postinumero.

Vierailija
9/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin vanhan postinumeron kun kysyttiin sotun loppuosaa :D

Vierailija
10/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen unohtanut nimeni, kun piti kirjoittaa se johonkin lomakkeeseen. Onneksi tuli mieleen parissa sekunnissa. Yhteen aikaan muutin niin tiheästi, että mulla oli kotiosoitteeni lapulla, jotta voin tarkastaa siitä. Lasten sotut meinaa mennä sekasin, kun kolmen perheenjäsenen sotut on saman tyyppiset, joten pitää keskittyä, ettei mene sekaisi. Yksi päivä en muistanut millään miehen puhelinnumeroa, vaikka se on ollut 10 vuotta sama ja olen kirjoittanut sen ainakik 200 kertaa.

Vierailija
11/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut usein. Olen pari kertaa kirjoittanut vahingossa johonkin lomakkeeseen ikivanhan osoitteeni.

Hyvä, että meitä on muitakin. :)

Vierailija
12/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oman sotun loppuosan. Muistin vasta aamulla...

Vierailija
13/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikatuni nimen! Multa kysytään usein missä asun, ja jostain kumman syystä nimeän aina ekaksi lähellä olevan isomman kadun, jota on sitte pakko tarkentaa "öh, tai siis, siinä vieressä kadulla x". Noloa.

Vierailija
14/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poliisilaitoksella henkilötunnistuksessa. Muistanut omaa hääpäivää tai lasteni syntymäaikoja. :D Se tilanne teki sen, että menin aivan lukkoon.

Vierailija
15/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän lääkäreita ihan hirveästi ja pelkään kaikkia tutkimuksia. Valitettavasti minulla on myös kontrolloitavia sairauksia iso nippu. Vastaanotoilla olen kuumeisesti miettinyt / sekoillut seuraavien asioiden kanssa: oma sotu, sairauksien nimet, oma toinen nimi, ainoan lapsen syntymävuosi, leikkausarven sijainti (nostanut paitaa ja raottanut väärää kylkeä) ja kerran en muistanut syönkö sillä hetkellä e-pillereitä... Lääkärit vähän joskus katsoo pitkään.

Vierailija
16/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on kulkuri, joka muuttelee paikasta toiseen, joten osoitteet ei pysy perässä. Jostain syystä kuitenkin muistan nykyisen todella hyvin, vaikka muutin vasta kuukausi sitten. Puhelinnumeroa en ole koskaan vaivautunut painamaan mieleen koska sekin on vaihtunut muutamaan otteeseen. Sellainen ongelma minulla on että olen muuttanut etunimeäni, mutta toisena nimenäni on yhä ensimmäinen etunimeni, ja käytän kumpaakin säännöllisesti, joten joudun aina muistelemaan missä tilanteissa käytin mitäkin nimeä.

Vierailija
17/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni unohdan monestikin. Aina joutuu kysyttäessä hetken miettimään, että kuinkas vanha taas olinkaan.

Vierailija
18/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri saanut vaiva. väsymys painoi. olin kaupassa ja mun piti kirjoittaa allekirjoitus. Iski paniikki mikä mun nimi on? Lopulta kysyin mikä nimi tähän pitää laittaaeä. Myyjä katsoi mua ja totes "Maija oliko tuo vitsi". En siis muistanut nimeäni

Vierailija
19/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja auton rekisterinumero unohtuvat jatkuvasti (ensimmäisenä tulee mieleen jokin vanha luku) ja postinumeroa pitää miettiä toisinaan. Hassua kyllä, muistan sujuvasti melkoisen määrän satunnaisista merkeistä koostuvia tunnussanoja.

Vierailija
20/24 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sukunimeni. Ei sillä hetkellä naurattanut, kun kollegat vieressä. Oon unohtanut myös pankkikortin tunnusluvun, miten auto käynnistetään jne. Myös ihan normaaleja sanoja, esim. sohva. Kilpirauhasen vajaatoiminta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi