Hei nyt tarvisin äkkiä apua! miten kieltäytynyt treffeistä?
Olin jossain vaiheessa kiinnostut yhdestä tyypistä ja aloin laitella sille viestiä. Nyt tää herra pyysi mua treffeille eikä mulla ole enää siihen mitään mielenkiintoa.
Miten mä voisin kieltäytyä niistä treffeistä?
Tuntuu hölmöltä kun ihan itse sain miehen kiinnostumaan musta ja nyt kävikin näin :(
Kommentit (35)
Sanot, että elämäntilanteesi on nyt sellainen ettet oikein pysty deittailemaan ketään.
Laita vaikka, että joku maalaisserkku tuli käymään eikä nyt sovikaan. Sitten vaan et palaa enää asiaan myöhemmin.
Nojuuu mutta kun ongelma on siinä että ihan hiljattain vasta näytin sille vihreetä valoa :D ja nyt mua ei nappaa koko tyyppi ollenkaan. Tuntuu tyhmältä sanoa ettei kiinnostakaan enää..
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:43"]Laita vaikka, että joku maalaisserkku tuli käymään eikä nyt sovikaan. Sitten vaan et palaa enää asiaan myöhemmin.
[/quote] ei aina tällaisia typeriä valheita enää aikuisena, jookoskookos?
Osaatko tavata sanan 'tuuliviiri'?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:47"]Osaatko tavata sanan 'tuuliviiri'?
[/quote]
Keksi uusi
Sanot vaan, että elämäntilanteesi muuttui.
Kato tyhmä saa olla, muttei hidas.
"Musta tuntuu että ollaankin liian erilaisia" "Mulla ei olekaan aikaa treffailuun tällä hetkellä" "Musta tuntuu etten oikeastaan kaipaakaan treffailua tällä hetkellä (ja aika on kortilla tms"
Vai mikset enää ole kiinnostunut? Voit ehkä senkin syyn sanoa?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:47"]Osaatko tavata sanan 'tuuliviiri'? [/quote] Keksi uusi
[/quote]
Oliko liian vaikea?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:50"]"Musta tuntuu että ollaankin liian erilaisia" "Mulla ei olekaan aikaa treffailuun tällä hetkellä" "Musta tuntuu etten oikeastaan kaipaakaan treffailua tällä hetkellä (ja aika on kortilla tms"
[/quote]
Kannattaako sanoa jos vanha suola alkoikin janottaa?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"]Nojuuu mutta kun ongelma on siinä että ihan hiljattain vasta näytin sille vihreetä valoa :D ja nyt mua ei nappaa koko tyyppi ollenkaan. Tuntuu tyhmältä sanoa ettei kiinnostakaan enää..
[/quote]Eli testasit vaan omaa viehätysvoimaa ja kun sait egobuustin niin ei enää kiinnostakaan. Tooosi kypsää käytöstä. Ei jatkoon
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:50"]"Musta tuntuu että ollaankin liian erilaisia" "Mulla ei olekaan aikaa treffailuun tällä hetkellä" "Musta tuntuu etten oikeastaan kaipaakaan treffailua tällä hetkellä (ja aika on kortilla tms"
[/quote]
Kannattaako sanoa jos vanha suola alkoikin janottaa?
[/quote]
Mun mielestä voi sanoa.
Seurustelen, joten ei kiitos.
Havaitsin eilen, että pidänkin vain naisista.
Olen muuttanut Argentiinaan, joten en pääse tapaamiseen.
Miesjahti on kesken, joten tapaaminen ei sovi.
Psyykeni sanoo ei. Sama sävy, kuin "The Computer says no"- kommentissa.
Miten niin miten? Sanomalla, ettet lähde. Vai kysytkö suoraa repliikkiä? "Kiitos, mutta en taida lähteä. Hauskaa kevättä!"