Hei nyt tarvisin äkkiä apua! miten kieltäytynyt treffeistä?
Olin jossain vaiheessa kiinnostut yhdestä tyypistä ja aloin laitella sille viestiä. Nyt tää herra pyysi mua treffeille eikä mulla ole enää siihen mitään mielenkiintoa.
Miten mä voisin kieltäytyä niistä treffeistä?
Tuntuu hölmöltä kun ihan itse sain miehen kiinnostumaan musta ja nyt kävikin näin :(
Kommentit (35)
Äh, tuo on niin ikävä tilanne. että toinen ylläpitää kiinnostusta ja sitten kun kysyy tapaamaan niin ei huvitakkaan...
Laita viesti:
Moi, kiinnostukseni sinuun oli pelkkää vedätystä, minulla oli tylsää ja halusin katsoa saisinko sinut koukkuun. Lisäksi minulle selvisi, että et ole rikas tai vaikutusvaltainen, joten enää et kiinnosta laisinkaan. Kuten huomaat, sinulla kävi tuuri, että kaltaiseni materialisti ja haihattelija ei iske kynsiään sinuun.
Jos oot itse eka näyttänyt vihreetä valoa niin mun mielestä sun pitäis mennä kohteliaisuustreffeille.
Eli vaikka tiedät, ettei nappaakaan niin käyt kahvilla tai lasillisella kaverin kanssa. Sitten deittien jälkeen se vakioviesti, että ollaan vaan kavereita jatkossakin tjs.
Vie sun ajasta ehkä tunnin tai pari ja teille molemmille jää kuitenkin parempi fiilis, kuin jostain typerästä meriselityksestä tyyliin, että maalaisserkku tuli käymään tai löysin sisäisen lesboni eilen.
Kohtele toista niin kuin haluaisit sinua kohdeltavan!
Mene sinne treffeille. Istut 20 min kahvilla ja edes yrität tutustua häneen. Mistä tiedät ettei hänestä voisi tulla vaikka uusi hyvä ystävä sinulle? Et menetä kuin hetken vapaa-aikaasi mutta voit yllättäen saada paljon tilalle. Jos hän on ihminen johon et halua pitää enää sen jälkeen yhteyttä olet ainakin katsonut sen kortin. Tilaisuuksien tuhlaaminen on typerää jos mitään menetettävää ei ole.
"Tykkään leikkiä miesten kanssa ja sun kanssa en nyt ainakaan mihkään treffeille lähe."
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:16"]
Jos oot itse eka näyttänyt vihreetä valoa niin mun mielestä sun pitäis mennä kohteliaisuustreffeille.
Eli vaikka tiedät, ettei nappaakaan niin käyt kahvilla tai lasillisella kaverin kanssa. Sitten deittien jälkeen se vakioviesti, että ollaan vaan kavereita jatkossakin tjs.
Vie sun ajasta ehkä tunnin tai pari ja teille molemmille jää kuitenkin parempi fiilis, kuin jostain typerästä meriselityksestä tyyliin, että maalaisserkku tuli käymään tai löysin sisäisen lesboni eilen.
Kohtele toista niin kuin haluaisit sinua kohdeltavan!
[/quote]
Mielestäsi yksi valhe korvataan toisella ja se on sitä oikein kohtelua? Toivottavasti tämä ei ole mikään yleinen ajattelutapa naisten keskuudessa...
Siis kyllä miehetkin tekee tuota. Se on todella vittumaista käytöstä, mutta tosiasiahan se on, että joskus kiinnostus vaan hiipuu
Miks kaikki tarttuu nyt tohon leikkimisjuttuun? Jos aloinkin kaipaamaan toista niin ei se oo leikkimistä :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:53"]
Miks kaikki tarttuu nyt tohon leikkimisjuttuun? Jos aloinkin kaipaamaan toista niin ei se oo leikkimistä :D
[/quote]
Siksi kun se on ihan helvetin törkeetä, leikkiä toisen tunteilla. Jos mies olisi asialla, niin lynkattaisiin Av:lla alle minuutissa. Naisen tekemänä se on vain hupsuttelua.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:53"]
[/quote]
Siksi kun se on ihan helvetin törkeetä, leikkiä toisen tunteilla. Jos mies olisi asialla, niin lynkattaisiin Av:lla alle minuutissa. Naisen tekemänä se on vain hupsuttelua.
[/quote]
Mut minkä mä omille tunteilleni voin?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:53"] Miks kaikki tarttuu nyt tohon leikkimisjuttuun? Jos aloinkin kaipaamaan toista niin ei se oo leikkimistä :D [/quote] Siksi kun se on ihan helvetin törkeetä, leikkiä toisen tunteilla. Jos mies olisi asialla, niin lynkattaisiin Av:lla alle minuutissa. Naisen tekemänä se on vain hupsuttelua. [/quote] Mut minkä mä omille tunteilleni voin?
[/quote]
Et mitään, mutta voisit ensin selvittää itseksesi sen, kuinka tosissasi olet, ennkuin vedät muita mukaan maailmaasi. Älä pistä muita maksamaan keskenkasvuisuudestasi.
Mulle kävi noin, mutta syy oli se, kun aloin enemmän tarkkailemaan miehen käytöstä, niin aika pelimieheltä vaikutti. Aina flirttailemassa muille, esitti vähän samanlaista kiinnostusta minua kohtaan, johon hairahdin. Sitten tajusin, että olin vain yksi valloitus muiden joukossa, joten en halunnut treffeille. Meni maku. Sanot ap, ettet nyt halua treffeille.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:53"] Miks kaikki tarttuu nyt tohon leikkimisjuttuun? Jos aloinkin kaipaamaan toista niin ei se oo leikkimistä :D [/quote] Siksi kun se on ihan helvetin törkeetä, leikkiä toisen tunteilla. Jos mies olisi asialla, niin lynkattaisiin Av:lla alle minuutissa. Naisen tekemänä se on vain hupsuttelua. [/quote] Mut minkä mä omille tunteilleni voin?
[/quote]
Huh mikä kommentti. Kyllä sun aikuisena pitäisi pystyä vähän kontrolloimaan ja ennakoimaan tunteitasi. On ihan ok jos sua ei mies kiinnosta, mutta kun se on aiemmin kiinnostanut ja sinä olet tehnyt aloitteen niin ota vähän vastuuta käytöksestäsi. Kannattaisi varmaan miettiä miksi kiinnostus loppui. Käykö sulle usein noin? Onko elämä ja ihmiset sulle vaan peliä? Vaikutat vähän lapselliselta ja kehittymättömältä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"]Nojuuu mutta kun ongelma on siinä että ihan hiljattain vasta näytin sille vihreetä valoa :D ja nyt mua ei nappaa koko tyyppi ollenkaan. Tuntuu tyhmältä sanoa ettei kiinnostakaan enää..
[/quote]
Jos et kiireeseen vedoten tms. halua lähteä kieltäytymään etkä ihan suoraankaan viitsi sanoa että oikeastaan sinua ei kiinnosta enää (vaikka voihan tuon viestitse sanoa) niin sano vaan vaikka että treffailet jo jotakuta muuta ja siitä syystä ei tällä hetkellä ole nyt ajankohtaista lähteä treffeille sen kyselijän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:53"]
[/quote]
Ei ehkä susta... Selvitä nyt ensin itsellesi mitä tai kenet haluat ennen kuin sotket kuvioihin mukaan ketään toista ihmistä.
Todella katkeria vastauksia.. Ei tunteilleen aina mitään voi, eikä tuossa tilanteessa ole vielä minkäänlaista velvollisuutta toista kohtaan. Aina ei voi kaikkia miellyttää.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:55"]
Todella katkeria vastauksia.. Ei tunteilleen aina mitään voi, eikä tuossa tilanteessa ole vielä minkäänlaista velvollisuutta toista kohtaan. Aina ei voi kaikkia miellyttää.
[/quote]
Ei katkeria, vaan empaattisia, ei ap:tä vaan ap:n uhria kohtaan. pelimiehet selittelee tuollalailla saatuaan etupyllyä.
Sanot, että kiitos kutsusta, mutta tilanne on muuttunut paljon viime aikoina, etkä voi lähteä treffeille, mukavaa kevättä.
Siis kieltäytyä! Ennakoiva tekstinsyöttö..
Mitä jos kertoisit totuuden. Ja pyytäisit tilannetta anteeksi. Miksi muuten muutit mielesi?