G: Minkäikäisenä vedit ekat kännit?
Kommentit (88)
En ole vieläkän vetänyt ikää 45v. Saapas nähdä tuleeko koskaan vedettyäkään.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:05"]
18-vuotiaana pikkukännit. Eli 2 tai 3 annosta, josta tuli mukava olo. Vasta 19-vuotiaana aloin juomaan useammin, ehkä kerran kuussa. En ole koskaan ollut kaatokännissä tai tehnyt jotain noloa. Muisti on pysynyt, ja kotiin olen aina päässyt. Pieni nollaus silloin tällöin ei haittaa. -N20
[/quote]
Tää oli vappuna. Olin ollut koko päivän töissä torilla. Menin illalla suoraan töistä sisarusten kanssa vappua viettämään. Taisin juoda Koffia (hyi) ja jotain äklömakeaa likööriä.
Taisin olla 16-17. Ja kun ap kysyi niin viinaa lantrasin mehuun.
13-vuotiaana join kotiviiniä. Muistona etuhampaista puuttuu pienet palat kun joku hyväkäs jätti wc-pöntöstä reunan ylös ja minä kolautin sitten posliiniin hampaani kun menin oksentamaan. :D Ei tosin naurattanut seuraavana aamuna, järjetön kipu ja vihlonta hampaissa sen päänsäryn ja huonon olon lisäksi. En muuten juonu pariin seuraavaan vuoteen pisaraakaan alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:51"]
Jatkokysymys: mitä joit?
Minä muistaakseni 4 olutpulloa ja koko maailma pyöri ympyrää ja nauratti.
Ap
[/quote]
Pullo Red cat -likööriä kaverin kanssa puoliksi, jaffaan lantrattuna. Hyivittu:D
12-vuotiaana, luokkakaverin kotibileissä, juomat hankki yhden luokkakaverin isoveli, olutta ja lonkeroa. Vähän vanhempana mutta alle 18-v. otin vanhempien kaapista giniä ja punaviiniä ja tein niistä blandiksen. Juomatta jäi.
Olin 29v. Ne oli yhdistetyt ekat ja vikat kännit. Alkoholia juon kyllä edelleenkin, raitis en siis ole, mutta kännin puolelle ei ole enää mennyt.
21v join ensimmäistä kertaa alkoholia ollenkaan.
-Mies 29v + 1v-
15v., 1988
Punaviiniä ekalla kerrralla, mutta seuraavilla kerroilla piti saada jo vodkaa-appelsiinimehu- sekoitusta.
13 seiskan ja kasin välisellä kesälomalla.
ja kerrompa tässä samalla koko tarinan :D
Serkku pojan kanssa (joka on saman ikänen ku mää)
käytii pöllimässä isän viinakaapista puolillaa oleva suomi viina ja mentii autotallii telttaa (jossa meiä oli määrä nukkua se yö, ku oli vitusti vieraita ja jokane makuuhuone oli täynnä) ja ensi maistettii pullo suulta
mut oli senverra pahaa, että kaajettii limsan sekaa sellaseen täytee isoo limsapulloo ja juotii se puoliks. Aluksi ei tuntunu missää, sitte alko oksettaa ja huipaa ja maattii ja kiroiltii siellä teltan lattialla vähä aikaa, sitten tuli se sekava/puhelias/avautumis/hihittely olo (vitun hyvi kuvailtu joo) hihiteltii siinä vähäaikaa ja päätettii mennä ulos naapurin trampalle "hyppimää" .
Maattii ja hihiteltii siellä vähäaikaa ja sitte nukahettii. Onneks serkku heräs hetken päästä, se herätti mut ja mentii takas autotallii telttaa. Puhuttii vielä vähäaikaa. Sitten siinä välillä oli semmonen kohta mistä kummallakaa ei oo mitää muistikuvaa ja siinävaiheessa ku muisti palaa, me vaa maataa ja halaillaa(?) Sitten mää ainaki nukahan (ite oon siis tyttö :D). Ja aamulla iha saatanan jäätävä krapula. Pahimman olon jälkee pöllittii vielä ehkä parin tunnin välein yhteesä 9 keskiolutta ja juotii kaikki puoliks.
Ja sen mää vaa tiiän, että siinä muistikatkon kohalla EI tapahtunu mitää panoo tai suihinottoo! :D
tää siis tapahtu 2 viikkoa sitten ja ollaan pöllitty tässä kymmeniä oluita eikä kukaa oo vielä huomannu mithää :DDD joo varmasti aika lapsellinen stoori joo mut totta on!:D
14v. Kaverin kanssa lantrattiin kasikymppistä appelsiini mehuun. Oli nimittäin kokemus! Sammuin ja oksentelin, onneksi tajusin siivota jälkeni sohvan vierestä enkä tukehtunut yrjöön. Eipä ollut kukaan paljon vahtimassa.
Nykysin en juo ollenkaan. Aina tulee paha olo ja aivan järkyttävä krapula!
12-vuotiaana.