G: Minkäikäisenä vedit ekat kännit?
Kommentit (88)
Join kavereiden kanssa seiskaluokalta alkaen, mutta koskaan en ollut kännissä (join aina 1-2 pientä tölkkiä lonkeroa). Kaikki pitivät pahiksena, mutta tuo on totuus XD
Kännissä olin ekan kerran 22-vuotiaana Thaimaassa, kuuma ilma ja vähäinen syöminen (ja liian halvat drinkit) tekivät tepposet...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:49"]
kesällä ysin ja lukion välissä.[/quote]
Sama. Ikää pari kuukautta vaille 16.
14v ja hurjat kotibileet. Perinteisesti käväs poliisitkin kylässä:)
Heti täytettyäni13.
T raitistunut alkkis -93
16 vuotiaana mökkibileissä. Ilta sujui ilman ongelmia.
13v. Tuli lantrailtua vanhempien viinapullosta joku ihme sekoitus tyhjään limupulloon, jatkettua sitä kokiksella ja juotua parhaan kaverin kanssa salaa. Hyi helvetti sanon vaan :D Ja joo, ihan liian nuorena, toivottavasti oma tyttö on fiksumpi.
13 vuotiaana, eli aivan liian aikaisin. Alkoholin myötä olen saanut elämääni paljon huonoja asioita. Toivon että omat lapseni oppisivat kohtuukäyttäjiksi,(jos aikovat koskaan ottaakaan) olut saunan jälkeen tai lasi viiniä paremman ruoan kanssa. Itsellä meni typerässä nuoruudessa välillä viikkojakin sumussa ja päiväannos saattoi olla jossain 25-30 annoksen välillä. Nuorena aloittaminen altistaa alkoholismille
15v silloisen poikaystävän kanssa.
En ole vielä koskaan tehnyt, ikä 30v.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:33"]15v silloisen poikaystävän kanssa.
[/quote]
Piti siis jatkaa että meni neitsyys siinä samassa hutakassa, kaks kärpästä yhdellä iskulla :D
En kai mä ole ainoa joka aikoo vetää ekat kännit Suomen Natoon liittymisen kunniaksi ?
En ole juonut alkoholia. Olen tänävuonna 16v täyttävä tyttö. Ei ole tarkoitus lähimain vetästä kännejä. :)
Olen alkoholistin tytär ja koko lapsuuteni sain 'nauttia' viinanjuonnin ehanuudesta. Ekat kännit vetäisin itse vasta 24-vuotiaana, Vappuna. Ihan mukava kokemus. Viinaa olen käyttänyt aina kohtuudella, koska tiedostan mahdollisen perimän, suvussa kun on huomattavan paljon juoppoja. Lisäksi näin vanhemmiten juon kohtuudella senkin takia, et vihaan krapulaa. Hukkaan heitettyä aikaa, kun mitään ei saa aikaiseksi. Paskimmat biisit ja kirjoitukset silloin vain syntyy.
Jatkokysymys: mitä joit?
Minä muistaakseni 4 olutpulloa ja koko maailma pyöri ympyrää ja nauratti.
Ap
18-vuotiaana pikkukännit. Eli 2 tai 3 annosta, josta tuli mukava olo. Vasta 19-vuotiaana aloin juomaan useammin, ehkä kerran kuussa. En ole koskaan ollut kaatokännissä tai tehnyt jotain noloa. Muisti on pysynyt, ja kotiin olen aina päässyt. Pieni nollaus silloin tällöin ei haittaa. -N20
18-vuotiaana Wanhojen tanssien jatkoilla. Sammuin lopulta kaverin vessaan, että hyvin meni...