Millä alalla työskentelee tietämäsi (aikuinen) kiusaaja?
Kommentit (140)
Nyt vasta huomasin, et täs on vastaa-painike, ei tarvi koko viestiä lainata. Kirjotin äsken sulle vastauksen, löytyy sivulta 6. Kävipä muuten niin, et tapasin mun kiusaajan siskon aikoinaan moskeijassa, muistan molempien poikien nimet, jotka mut siihen liukumäkeen kuristi ja tää nainen sano, et se on hänen veljensä ollu. EI kyllä olis vaikuttanu, jos olis kutsun saanu kylässä käymään, oisin varmaan kysyny liudan kysymyksiä ja sen anteekspyynnön saanu.
Olen ollut myyjänä useammassa paikassa ja toistuvasti on käynyt niin että se asiakkaiden rakastama, rempseä asiakaspalvelija on se ikävin työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen ihmisille, joila on oma kiusaaja. Olen itse niin pitkästynyt ja draamasta nauttiva ihminen, että olisi hauskaa jos itsellänikin olisi.
Mikäli kauniisti pyydät niin minä voin kiusata vähän. Vähän siksi, että vihaan kiusaamista ja kiusaajia, mutta haluan auttaa sinua. Kiusaanko töissä, kotona, harrastuksissa vai missä eritysiesti haluat tulla kiusatuksi? Fyysiseen väkivaltaan en kuitenkaan suostu. Tai no, hiljaisen avokkaan voin antaa.
TE-toimiston työntekijä, yleensä (vanhempi) nainen, nuori nainen sos työntekijä sekä kaupan alan esimiestehtävissä olleet pari naista.
Kuten usealla aiemmalla kommentoijalla, pappi. Tai pikemminkin papit. Kaikki kohtaamani järjestään sekopäisiä kiusaajia ja vakavista luonneongelmista kärsiviä. Todella pahoja ihmisiä! Kun seurakuntalaiset tietäisivät totuuden "paimenistaan", niin kirkon jäseneksi ei jäisi enää kukaan. Tosin ei sinne enää kovin moni ole jäänytkään.
ensihoitaja ja toinen on sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Teatterialalla (Oulu)
Jep. Teatterin johtaja. En tajua, miten tuli valituksi. No, osaa ylempiään nuolla, varmaan siksi.
Postilla esimiestehtävissä muutamakin...
Vierailija kirjoitti:
Media-alalla.
Tälle alalle ne tuntuvat olevan pesiytyneet isolla kädellä. Suosittelen kaikkia välttämään kaveeraamasta näiden ihmisten kanssa.
Hoitoalalla näitä kiusaajia on paljon, esihenkilöitä myöden.
Hullujen kokoontumisajot taas täällä. Se että joku ei tykkää sinusta ei vielä tee hänestä kiusaajaa, hiekkalaatikollako yhä ollaan?
Yläkoulun aineopettaja, lehtori
Ei tee. Oon nykyään muslimi ja uskonnon kautta löytäny tähän ratkasun, ku jos niillä ei oo murrosikä alkanu niin ne on lapsia ollu (ei tilivelvollisia Jumalan edessä) ja täten Jumalalle vastuussa omista teoistaan vasta ku murrosikä alkanu. Islamissa ku murrosikä on alkanut, on aikuinen. Ei auta "no mut mä olin nuori (ja tyhmä) sillon", tämmönen ei mee murrosiän alettua läpi. Kuten mainitsin aiemmin, oon tottunu tähän, et mua ei auteta ja jätetään yksin, en mä kostoo tai kostaa haluu kellekään, hyvää vaan ja oishan se anteekspyyntö kiva, mut en oo sitä jääny keltäkään oottamaan. Opettavaista tää mun elämä ollu näin alle 30v:ksi, kelläpä näin ei kuitenkaan olis. Taannoin luin artikkelin, jossa luokiteltiin kiusaajia ja syitä kiusaamiseen. https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/201701272200060978
Olis kiva ollu tavata ne luokkakokouksessa, en päässy paikalle. Aika naurettavaa olis, jos mä tämmönen pienikokonen leidi lähtisin tilejä tasaamaan... Tuskinpa ne muistaa kiusanneensa mua. Ja kiusaamisen syy oli ku olin lyhkäsempi ku muut tytöt, perussettiä.