Millä alalla työskentelee tietämäsi (aikuinen) kiusaaja?
Kommentit (140)
Ylihoitaja, osastonhoitaja, laitosjohtaja.
Lähihoitaja, hoiva-alalla, ja toinen joka töissä päiväkodissa, ja opettaja. Miksiköhän kiusaajat/ ilkeät ihmiset hakeutuvat hoiva-alalle?
Tradenomi. Ihan naurettava tyyppi, joka hankaloittaa ja hidastaa muiden työntekoa suuresti. Pääsi esimiesasemaan, vaikka sosiaaliset taidot todella hauraat.
Sairaanhoitajat, ylimielisiä! Näillä on kummallinen tarve kiusata, rähjätä.
Kun on vähänkin valtaa toiseen niin sitä kyllä käytetään kiusaamiseen. Tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja, hoiva-alalla, ja toinen joka töissä päiväkodissa, ja opettaja. Miksiköhän kiusaajat/ ilkeät ihmiset hakeutuvat hoiva-alalle?
Mä en ole mikään asiantuntija asian suhteen, mutta olen kuullut, että hoiva-aloille hakeutuu ihmisiä, jotka itse tarvitsisivat itse hoitoa. Eli yrittävät näin auttaa itseään? En sitten kuitenkaan usko, että näitä olisi hakijoista kovin suuri osa?
Vierailija kirjoitti:
Ja eivät pidä salassa pidettävää tietoa salassa
Suurtalouskeittiöllä niitä riittää!!!
Kahdessa eri paikassa ja siivoojat kyseessä. Pölli huulessa kirotaan ja haukutaan kaikki, kun itse ollaan täydellisiä ja muut ei vaan osaa.