Mustat paksut kulmakarvat
Mä niin toivon, että tämä villitys maalata kulmakarvat mustiksi ja paksuiksi loppuis jo. Naiset näyttää paljon paremmilta ihan maalaamattomissa kulmissaan. Mustat kulmat näyttää luonnottomilta ja saa naisen näyttämään vihaiselta. Saman efektin tekee rengas nenässä. Siis semmoinen kuin sonnilla joskus on.
Kommentit (15)
Esim. tässä on onnistunut kokonaisvaikutelma vaikka on paksut tummaksi maalatut kulmat:
Ai, luulin että tarkoitat ruotsin hiihtäjätärtä ebba Andersonia. 🙂
Mustat paksut kul....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...lit kiinnostaisi enemmän av mammoja
Vierailija kirjoitti:
Ai, luulin että tarkoitat ruotsin hiihtäjätärtä ebba Andersonia. 🙂
No Anderson nyt taitaa olla aika lailla avun ulottumattomissa, ihan riippumatta kulmakarvamuodista.
Ertzsi kirjoitti:
Mustat paksut kul....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...lit kiinnostaisi enemmän av mammoja
Se nyt on selvää, mutta kun ei niitä kaikille riitä niin täytyy tyytyä kulmakarvoista keskustelemaan.
Entäs kun on luonnostaan mustat ja paksut kulmakarvat :D ei tarvitse piirrellä erikseen..
En mä niitä nyppiäkään jaksa (joitain irtokarvoja lukuun ottamatta), kun kerran jotakuinkin symmetriset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun on luonnostaan mustat ja paksut kulmakarvat :D ei tarvitse piirrellä erikseen..
En mä niitä nyppiäkään jaksa (joitain irtokarvoja lukuun ottamatta), kun kerran jotakuinkin symmetriset ovat.
Minulla sama.
Tuollaiset kulmakarvat eivät enää ole muotia. Se villitys meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Esim. tässä on onnistunut kokonaisvaikutelma vaikka on paksut tummaksi maalatut kulmat:
On kyllä upean näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä upean näköinen!
Niin on! Hoikka mutta naisellinen vartalo, kauniit kasvonpiirteet ja ilonen ilme. Siinä olisi suomikaskeloteille jotain, mistä ottaa mallia!
Jos on todella kaunis nainen, niin kulmakarvoja korostamalla voi saada lisää syvyyttä katseeseen. Viimeksi tällainen taisi olla muotia n. 30 vuotta sitten, ja muistan, että parilla julkkismallilla nuo mustatut kulmat kyllä näytti aika sexyiltä. Peruspirkoilla toki ei.