Millä alalla työskentelee tietämäsi (aikuinen) kiusaaja?
Kommentit (140)
Opettaja, mutta sai kait lopputilin.
Yksi on lähihoitaja ja toinen myyjä.
Päiväkodissa lastenhoitajana ilman mitään alan koulutusta.
Ala-asteen opettaja. Sai ylennyksen...
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteen opettaja. Sai ylennyksen...
Mihin? Tuliko hänestä yläasteen opettaja?
Saarioisella tekee kiusausta (kinkku, janssonin yms.)
Useampikin opettajana, psykiatrinen sairaanhoitaja, mielenterveyshoitaja, terveydenhoitaja. Jännä miten ovatkin hakeutuneet noille aloille. Toki sitten muita lisäksi: autonasentaja, lähihoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijä
Sama. Lisäksi sairaanhoitaja ja henkilöstöhallinto. Nämä kolme kiusasi mua yläasteella ja lukiossa.
On ikävä fakta, että mlkkujenkin pitää käydä töissä.
Minut söi ulos eräs päiväkotitäti määräaikaisesta työstä. Tulin liian hyvin toimeen paikassa aterioineiden vanhusten kanssa.
En tiiä, ku en stalkkaa, mut entiset luokkalaiset muuttaneet eri kaupunkeihin kuten mäkin. Eipä se ammatinvalinta menneisyyttä vaihda... Mulla yhteensä yli 40 kiusaajaa, ja kiusaus alko päiväkodissa, eka muisto et mut kuristettiin liukumäkeen ja eihän tarhatädit tehneet asialle mitään. Koko mun elämä tämmöstä yksinkamppailua.
Yksi on menestynyt kauneus- ja lifestylebloggaaja. Toinen päätyi joitain vuosia sitten kilpailemaan Suurin pudottaja-ohjelmaan (ei voittanut).
Kiinteistönvälittäjänä, ja lisäksi esiintyy monenlaisissa tv-ohjelmissa.
Yksinkamppailija eri kaupungissa kirjoitti:
En tiiä, ku en stalkkaa, mut entiset luokkalaiset muuttaneet eri kaupunkeihin kuten mäkin. Eipä se ammatinvalinta menneisyyttä vaihda... Mulla yhteensä yli 40 kiusaajaa, ja kiusaus alko päiväkodissa, eka muisto et mut kuristettiin liukumäkeen ja eihän tarhatädit tehneet asialle mitään. Koko mun elämä tämmöstä yksinkamppailua.
Tekisikö mielesi tasata tilit?
Teoriani mukaan kiusaaminen johtuu siitä, et on pakko mennä kouluun vaikkei haluais, ja ärtymys purkautuu sitten kiusaamisena. Työssäkäynnin aloittaminen tietysti vain pahentaa asiaa, koska siellä on vielä mälsempää.
Kosmetiikkamyyjä.