Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muutoksia ulkonäössäsi tulisi tapahtua, jotta olisit mielestäsi kaunis?

Vierailija
23.04.2015 |

Kerro.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kg pois on tärkein. Ehkä nenä voisi olla kauniimpikin, mutta ei nytkään herätä huomiota.

Vierailija
42/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet satulalaukut on reisissä, ne olisi kiva saada pois. Muut hoituu meikillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pidän itseäni jo nyt kauniina, mutta täydellisyyteen:

* -5 kiloa, timmimpi keskivartalo
* hiukset pidemmät, kärsineet hiusvärin vaihdoista ja ovat enää vain rintaliivien rajaan
* suoremmat hampaat, kulmahampaat eivät ole rivissä

Kaikki naiset ovat kauniita, ja sisäinen kauneus on myös tärkeää, älkää ajatelko liian negatiivisesti itsestänne ♡

Vierailija
44/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti vaaleat hiukset ja taipuisat ripset. Lisäksi kapeampi vyötärö, hoikemmat kädet ja isommat rinnat.

Vierailija
45/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on onneksi aina ollut hyvä itsetunto (kiitos äitini<3), joten vaikka toki voisin haaleat aknearpeni luovuttaa ja ottaa vastaan paksummat hiukset, niin kaunis olen mielestäni näinkin. En täydellinen, mutta osaan kantaa itseni oikein ja luotan siihen, että tällaisena olen aivan tarpeeksi kaunis. :)

Vierailija
46/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa ja 20 vuotta pois :D

Vierailija
47/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 25 kg pois

- sirompi luustonrakenne, olen hoikkanakin kolkon näköinen isojen hartioiden ja lantioni kanssa

- korvat paljon pienemmät ja ylemmäksi päässä

- pidempi kaula

- rosacea-ihosairaus pois (tekee punaiseksi kuin keitetty rapu + silmäoireita)

- erilainen nenä, nyt on edestäkatsoen hyvin lyhyt mutta tosi leveä

- paljon pienemmät hampaat, nyt on takahampaat pienet mutta eteen kohti isonee niin että pari etummaista hammasta on järkyn kokoiset oravahampaat (ihanasti nämä isot etuhampaat on vielä sinertävänvalkoiset, kun muut hampaat kellertävämmmät, että oikein erottuu)

- sibeliusryppy ja kaularypyt pois

Eli ei minusta ihan helposti ole kaunista tulossa ;)

Vierailija
48/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mikä mun kasvoissa on pielessä... Silmät on ihan kauniit, nenä ja suu normaalit, mutta kokonaisuus on vaan erikoinen. Joskus melkein kaunis, joskus ruma. En siis osaa sanoa mikä tässä on pielessä. Mutta haluaisin luonnostaan tummat hiukset ja kulmat ettei tarvis värjätä! Ja vielä vähän isomman perse-lantioseudun. Ja kapeemman jalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi