Maksaako Whatsapp oikeasti?
Latasin ensimmäisen kerran whatsapin kolmisen vuotta sitten ja sinä aikana on pari lumia kännykkää mennyt rikki. Olen joka kerta tehnyt uuden windows ID:n kun en ole vanhoja tunnuksiani muistanut ja sitten ladannut whatsapin aina uudestaan.
Tosta whatsapistahan piti tulla maksullinen vuoden käytön jälkeen, mutta mitään ilmoituksia eikä laskuja ole tullut? Mietin myös, ettei niistä vanhoista whatsapp-tileistä tule maksua?
En myöskään tiedä ketään kuka tosta whatsapista olisi maksanut. Miten teillä?
Kommentit (16)
Ei se maksa. Itellä on puhelimet vaihtunut ja hajonnut (resetoitu) tiuhaan.
Mä oon miettinyt samaa. Pari kertaa oon joutunut lataamaan whatsappin uudestaankin eikä ikinä ole kysytty mistään maksuista.
Malliesimerkki kädettömistä naisista. Tästä minä nautin.
Hmm. Ei se tietääkseni tuu vaikka päivittäiskin :) Pelkään vaan ettei tuu jotain ihme takautuvia laskuja yms vaikka dollari vuodessa onkin ihan mitätön summa:D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:54"]
[/quote]
Kerropa meille, kädellinen mies, kuinka tämä homma oikeaoppisesti menee.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:56"]
[/quote]
Ei se taida tietää itsekään...
[/quote]
Onko teillä tullut tollasta viestiä?
En tunne ketään joka olisi joutunut maksamaan. Ilmainen on.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:55"]
Hmm. Ei se tietääkseni tuu vaikka päivittäiskin :) Pelkään vaan ettei tuu jotain ihme takautuvia laskuja yms vaikka dollari vuodessa onkin ihan mitätön summa:D
[/quote]
Miten ajattelit että ne sua laskuttaisi jos et ole antanut minnekään osotettas tai maksukorttitietoja?
Se menee suoraan puhelin laskusta. Alle euro vuodessa, ette ole varmaan huomanneet. Itsellä puhelin vaihtunut nyt tässä whatsupin käytön alettua ennen aina vuoden umpeutumista joten se eka ilmainen vuosi ei ole kerennyt täyttyä. Ei se päivityksen välttely auta mitään se menee suoraan puhelin laskusta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:11"]
Se menee suoraan puhelin laskusta. Alle euro vuodessa, ette ole varmaan huomanneet. Itsellä puhelin vaihtunut nyt tässä whatsupin käytön alettua ennen aina vuoden umpeutumista joten se eka ilmainen vuosi ei ole kerennyt täyttyä. Ei se päivityksen välttely auta mitään se menee suoraan puhelin laskusta.
[/quote]
Höpö höpö. Ei Whatsappilla ole mitään yhteyttä operaattoreihin, ei ne voi tehdä suoraveloituksia noin.
No nimenomaan, mistä se whatsapp tietää onko mulla prepaid vai lasku. Eikä tietenkään tuollainen firma ala tekemään läpilaskutussopimulsia joka maan jokaisen operaattorin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:56"]
[/quote]
Ei se taida tietää itsekään...
[/quote]
[/quote]
Googlasin vastauksen kolmessa sekunnissa. Tästä minä nautin!
Mulla on ollut whatsapp neljä vuotta ja ei ole koskaan tullut mitään maksuja.
Ei varmastikkaan mene kyllä puhelinlaskusta hinta
Kohta 2 vuotta ollut. En oo maksanu.
Oon kyl vältelly päivityksiä ku oon pelänny että se maksu seuraa sitten.