Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muutoksia ulkonäössäsi tulisi tapahtua, jotta olisit mielestäsi kaunis?

Vierailija
23.04.2015 |

Kerro.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpi nenä. Aika mitäänsanomaton nykyinenkin on mutta enpä oikein keksi muutakaan epäkohtaa.

Vierailija
2/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräväpiirteisempi nenä olisi jees, silmäluomet ovat alkaneet hiljattain roikkumaan ja olisin ikionnellinen jos voisin kääntää ajankulkua takaisinpäin. Pitäisi laihduttaa vähintään 6 kiloa ja 13 kiloa ihannepainoon. Selluliitti ja ratsastushousut häiritsevät myös, perse voisi olla pystympi. Multakin löytyy pienet ja vähän suipot rinnat ja pidän mallia erityisen kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ymmärrä, miten moni on tyytymätön omaan kauneuteensa. Mä ainakin oon mielestäni huippukaunis. Sitähän aloituksessa kysyttiin? Muiden mielestä en ehkä oo.

Vierailija
4/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5kg (olisin aika laiha, mutta pukee kehoani paremmin), nenäleikkaus, valkoiset ja terveemmät hampaat, laihemmat kasvot, sellainen vähän miellyttävämpi perusilme, nyt mun naama on vähän sellainen sivuilta valuva ja aiheuttaa sellaisen tosi pahan resting bitchfacen :D

Vierailija
5/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10kg pois ja näpyt naamasta pois niin olisin tyytyväinen :)

Vierailija
6/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät omat hiukset. Muuta en tahtoisi.

Vierailija
7/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Näkö korjaantuisi (ei enää laseja)
-kauniimpi leuka
-kauniimpi nenä
-10-15kg painoa pois

Vierailija
8/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat hampaat, kiinteämmät posket. Kroppa onkin mulla tosi hyvä muuten paitti rinnat on liian isot 75/C.
En ymmärrä silikonitissejä.

Vierailija
9/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet ja sääret pikkusen pitemmiksi ja hoikemmiksi, allit pienemmiksi, naamaan vähän lisää leukaa ja ehkä poskiluita (oon hyvin pyöreänaamainen)

Vierailija
10/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi penis olis jees. Mies21

Vierailija
11/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 5kg, hammasvalkaisu, yksi luomi pois kasvoista. Sitten olisin ihan tyytyväinen (epätäydellinen toki edelleen). Onneksi nuo ovat kaikki toteutettavissa :)

Vierailija
12/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vieraalta kuulostaa tällainen. En itsekään ole mikään mallin tai laulajan näköinen mutta kyllä minä omaa peilikuvaani pidän valmiiksi kauniina.

Vierailija
13/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tissitön, eli siis arvoton ihminen. Eikä lihominen auta, ei mun kuppikoko kasvanut yhtään vaikka BMI:ni oli joskus pari vuotta yli 20.

Ja otsani on korkea, en kehtaa ilman päähinettä poistua kotoota. Kulmakarvat on luonnostaan värittömät, auttais tätä naamaa paljon, jos ne olis luonnostaan vähän tummemmat.

Vierailija
14/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg pois, koska haluaisin olla alipainoinen. Suoremmat ja valkoisemmat hampaat. Sadat arvet pois. Tuuheammat hiukset, jotka olisivat luonnostaan brunetet. Parempi iho. Suorempi nenä ja kapeampi leuka sekä korkeammat poskipäät.

Nätiksi minua sanotaan nytkin, mutta korjattavaa riittää. Onneksi osan noista saa tehtyä itse.

Vierailija
15/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearvet pois, se riittäisi.

Vierailija
16/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeampi nenä, täyteläise huulet näiden viivojen tilalle

Vierailija
17/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen kiloa painoa pois (minua "pyöreys" ei pue vaan näytän vain turvonneelta).

Vierailija
18/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, hmm...
- Vartaloa hieman timmimmäksi
- Rinnat saisivat olla edes kuppikokoa suuremmat - ja pyöreämmät! (ovat sellaiset minimaaliset ketunnokat)
- Valkoisemmat ja suorat hampaat
- Vaaleampi ja niukempi ihokarvoitus
- Päivettyneempi sileä iho
- Tatuoinnit pois

Vierailija
19/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:24"]Viitisen kiloa painoa pois (minua "pyöreys" ei pue vaan näytän vain turvonneelta).
[/quote]
Ai että, olisin onnellinen jos ainoa tavoite ulkonäköni suhteen olisi -5kg :)

Vierailija
20/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit hampaat ja hymy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi