Lähtisitkö tähän työhön 11.02 e /h palkalla?
Työn kuvaus (työ on osa-aikatyö)
Kepeämmän siivousliinan ja mopin lisäksi tässä monipuolisessa siivoustyössä käytetään järeitä yhdistelmä- ja harjakoneita ja osassa tiloja kerättävä lika on todella raskasta. Tässä työn suoritusta tukee osaamisen lisäksi fyysinen voima, oikea työergonomia ja kyky nauttia oman työn jäljestä.
SUPERSIIVOOJIA huolehtimaan tuotatohallien, varastointi- ja toimistotilojen siivoamisesta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
En, koska saan kotona ollessa saman =} Tarjotkaa tonnin enemmän niin voin harkita!
Juu et varmasti saa.
Vierailija kirjoitti:
En itse ottaisi, mutta vaadin työttömiä ottamaan sen vastaan ja haukun heidät maanrakoon jos eivät suostu.
Onnittelut. Olet tyypillinen tapaus.
En. En halua käyttää mitään koneita. Muuten siivoustyö olisi ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
En itse ottaisi, mutta vaadin työttömiä ottamaan sen vastaan ja haukun heidät maanrakoon jos eivät suostu.
Yöllä voisi olla postilla töissä ja sitten illaksi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut. Olet tyypillinen tapaus.
Niin on.
Minä taas HAUKUN kaikki😬
Minä haukun kans kaikki. Tykkään haukkua. Hauhau
Saako enemmän liksaa jos vähentää vaatteita?
en menisi, saan paremmin, kun oon vaan kotona.
Palkan pitäisi olla vähintään 13.50 e h
Mutta siivousalalla on huonot liksat.
Joku ulkomaalainen esim Bangladeshistä ehkä palkataan tähän mutta just sillä huonoimmalla palkalla.
Itselläni vaatimuksena on yli 50000€ bruttopalkka vuodessa. Tänä vuonna tulee 14. vuosi putkeen työttömänä, 24 vuotta eläkeikään.
Itse lähtisin jos tuntipalkka 13 h👍
Mulla 20v sitten alle 5e tuntipalkka siivousalalla, että repikää siitä!
Nuo "saan saman kotona makaamalla"-tyypit ovat arvatenkin (liian) hyvällä ansiosidonnaisella eivätkä työmarkkinatuella niin kuin perustyöttömät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, itsenäinen työ ja eläkettä kertyy ja tekemsitä joka päivä.
Ei tarvitse hävetä itseään luuseriksi, vaan on mukana yhteiskunnassa täysillä.
Tuosta summasta jää vielä ihan mukavasti käteenkin. Harrastan liikuntaa jo muutenkin, käyn myös salilla joten minulla on hyvä kunto, että jaksan siivouskoneita käsitellä.
Itse olen nainen, mutta tämä homma sopii hyvin miehille.
Alle tonni kuussa ja työmatkakulut pois.
Jää mukavasti rahaa käteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. 21,5x7,5x11,02 = 1776 euroa, plus lomarahat ja etuus ja kertynyt eläke.
Kyseessä osa-aikatyö 3.5 h - 4 h ilta ma-pe.
Palkka jotain 990 e miinus verot.
Olisit voinut kertoa aloituksessa osa-aikaisuuden.
Aika olennainen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. 21,5x7,5x11,02 = 1776 euroa, plus lomarahat ja etuus ja kertynyt eläke.
Olisit voinut kertoa aloituksessa osa-aikaisuuden.
Aika olennainen tieto.
Lukihan se siinä, ekalla rivillä.
-ohis
Mikä on supersiivooja? Joku Super-Hessun vesipuoli, jolle maksetaan pähkinöinä?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on supersiivooja? Joku Super-Hessun vesipuoli, jolle maksetaan pähkinöinä?!
Sellaisia luulevat saavansa ne jotka ottavat halvimman siivouksen tiloihinsa. Oikeasti halpuus tulee siitä ettei hommaa ehdi tehdä siinä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidan jatkaa työttömänä, saa melkein saman summan kuin tuosta verojen jälkeen :)
kuinkas monta tytötä sinä teet tällä hetkellä vainoletatko, että viitsimme maksaa loputtomiin lorvintasi?