Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö tähän työhön 11.02 e /h palkalla?

Vierailija
03.01.2022 |

Työn kuvaus (työ on osa-aikatyö)

Kepeämmän siivousliinan ja mopin lisäksi tässä monipuolisessa siivoustyössä käytetään järeitä yhdistelmä- ja harjakoneita ja osassa tiloja kerättävä lika on todella raskasta. Tässä työn suoritusta tukee osaamisen lisäksi fyysinen voima, oikea työergonomia ja kyky nauttia oman työn jäljestä.

SUPERSIIVOOJIA huolehtimaan tuotatohallien, varastointi- ja toimistotilojen siivoamisesta.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En halua käyttää mitään koneita. Muuten siivoustyö olisi ihan ok.

Ei se ole kummempaa kuin auton ajaminen.

Vierailija
42/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä liikunnalta, joka auttaa pysymään terveenä ja toimintakykyisenä. Palkka saisi oikeastaan olla pienempikin, koska tuollaisen työn tekijän ei tarvitse maksaa salista eikä jumpista tai käyttää kallosarvoista vapaa-aikaansa niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat työt on liian kovapalkkaisia töitä.

Yhden pienen sektorin osaaminen ja palkka 3500-4000 e.

Virkamiesten verorahoilla eleleminen - pakkoja leikattava 25 %.

Vierailija
44/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin huonolla palkalla, teen nyt rappusiivouksia 11,80e/h.

Meillä on firmassa pari henkilöä, jotka siivoavat aloituksen mukaista isoa teollisuushallia, heille maksetaan 14,50e/h.

Vierailija
45/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin vähän aikaa n. 13 euron tuntipalkalla. Fyysisesti raskasta, halveksittua ja tylsää hommaa. Osa-aikaisena ei tienaa edes elantoaan. Ei kiitos tollaista paskapalkkaa enää ikinä.

Vierailija
46/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tuollaisen paikan vuonna 2012, mutta en ottanut vastaan työtä, koska nuo työvälineet mopit ja luutut yms olisi pitänyt pestä kotona!!! Siis likaiset mopit ja luutut yms omassa koneessa.

Vierailija
47/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo "saan saman kotona makaamalla"-tyypit ovat arvatenkin (liian) hyvällä ansiosidonnaisella eivätkä työmarkkinatuella niin kuin perustyöttömät.

990 euroa miinus verot ja työmatkakulut. Töitä viitenä päivänä viikossa.

Minä taitaisin valita työttömyyden, ei työmarkkinatuki + asumistuki paljon vähemmän ole.

Vierailija
48/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopivasti kikkailee työsopimuksen pätkiin, voi saada täyden asumistuen palka päälle sovitellun työmarkkinatuen lisäksi. Soviteltu olisi jotain päälle 300 euroa puhtaana ja asumistuki riippuu asumiskustannuksista sekä asuinkunnasta. Pääkaupunkiseudulla mahdollisuus vissiin ainakin 500-600 euron asumistukeen puhtaana.

Oho, se osa-aikatyö antaakin sitten lähes kaksi tonttua puhtaana käteen vajaan 20 tunnin työviikon panoksesta...siivoojana.

Vierailija
49/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonkin on vähintään 100 hakijaa.

Vierailija
50/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siivosin vähän aikaa n. 13 euron tuntipalkalla. Fyysisesti raskasta, halveksittua ja tylsää hommaa. Osa-aikaisena ei tienaa edes elantoaan. Ei kiitos tollaista paskapalkkaa enää ikinä.

Mulla 20 vuotta siivousalan kokemusta, enkä saa kuin alle 12 e tunnilta. 13 e olis jo hyvin.

Vierailija
51/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti epäilen.

Vierailija
52/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä vaadita koulutusta. Joku vielä kuvitteli että siivooja saa kenkää jos ei pysty mahdottomiin aikatauluihin.

Vierailija
53/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska vihaan siivoamista.

Tällä hetkellä saan suunnilleen tuon verran vartijan hommissa.

Vierailija
54/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä 6,9 e/h. Ei sitä kauaa jaksanut. Palkka on arvostuksen mitta.

Vierailija
55/55 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tuollaista kuin toimisto- tai kotisiivousta. Ainoa miinus on iltatyö. Minun täytyy saada yhdeksältä pää tyynyyn, ja aloittaa iltatoimet kahdeksalta -nyt olen jo 13 minuuttia myöhässä. Vain näin uniongelmat pysyvät kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi