Tunnen ihmisen, joka... -peukutusketju
Vastapainoksi tuolle en tunne yhtään -ketjulle. Eli peukku ylös, jos tunnet myös tällaisen ihmisen, peukku alas jos et tunne.
Aloitan: Mä tunnen ihmisen, joka ei ympäristösyistä matkusta ollenkaan lentokoneella.
Kommentit (217)
Tunnen ihmisen joka on oikeasti hyvä äiti.
Tunnen ihmisen jolla oli yhtä aikaa neljä lasta vaipoissa, kaikki yksösiä.
Tunnen ihmisen joka on joutunut psykoosiin.
Tunnen ihmisen joka perui häänsä vain viikkoa ennen (tuli ero).
Tunnen ihmisen, joka jätti opintolainansa maksamatta kokonaan.
Tunnen ihmisen joka on mennyt alle 20-vuotiaana naimisiin ja on edelleen naimisissa.
Tunnen ihmisen joka on ilkeä ja kiero.
Sosiaalityöntekijänä neuvoisin, että älä laita lasta nyt omilleen asumaan kun elämänhallinta tuota luokkaa. Kosks juuri mitään etuuksiakaan hän ei saa, on hyvin pian vuokrat rästissä ja perusosa alennettavana. Anna asua kotona, mutta velvoita hakemaan kouluun tai sitten töihin. Älä ole liian ymmärtäväinen äläkä hoida missään nimessä asioita lapsen puolesta, sillä hänen on opittava kantamaan vastuu itse. Onko masennusta tms. Psyyk ongelmia? Päihteidenkäyttö? Onko kavereita? Mitään kiinnostuksenkohteita?
Tiedän ihmisen joka syö todella epäterveellisesti mutta on normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:31"]Sosiaalityöntekijänä neuvoisin, että älä laita lasta nyt omilleen asumaan kun elämänhallinta tuota luokkaa. Kosks juuri mitään etuuksiakaan hän ei saa, on hyvin pian vuokrat rästissä ja perusosa alennettavana. Anna asua kotona, mutta velvoita hakemaan kouluun tai sitten töihin. Älä ole liian ymmärtäväinen äläkä hoida missään nimessä asioita lapsen puolesta, sillä hänen on opittava kantamaan vastuu itse. Onko masennusta tms. Psyyk ongelmia? Päihteidenkäyttö? Onko kavereita? Mitään kiinnostuksenkohteita?
[/quote]
Tunnen ihmisen joka kirjoitti väärään ketjuun.
Tunnen Sri-Lankasta Suomeen "adoptoidun" pojan /( nykyään aikuinen mies), joka on Jehovantodistaja.
Tunnen ihmisen, joka on setäänsä vanhempi.
tunnen ihmisen joka asuu (Suomessa) ilman juoksevaa vettä ja sähköä vapaaehtoisesti
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:45"]Tunnen 207 cm pitkän miehen.
[/quote]
Niin mäkin.Lohjalta.
tunnen alle 30v. naisen joka ei meikkaa ollenkaan
Tunnen ihmisen, joka on käynyt useita kertoja Vatikaanin kirjastossa työnsä puolesta.
tunnen ihmisen, joka on syntynyt samana päivänä kuin minä, myös vuosi.
Tunnen ihmisen jolla oli 19-vuotiaana kolme lasta, kaikki yksösiä.