Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menkat?

Vierailija
16.04.2015 |

Kuukautiseni ovat myöhässä aika paljon, nyt on menossa kp36/28-30. Maanantaina oli menkkamaisia kipuja vatsassa ja n. 2viikkoa sitten. Kuitenkaan niitä ei nyt kuulu. Olen yrittänyt saada terveydenhoitajaa kiinni, mutta hänellä on täällä vain puolen tunnin soittoaika, jolloin ei pääse läpi.

Olen nyt kolmena päivänä yrttänyt soittaa hänelle, mutten pääse läpi, eikä häntä voi tavata henkilökohtaisesti. Yritin myös päästä viereisen kunnan terveyskeskukseen, mutta eivät suostu ottamaan, ennen kuin saan tältä terveydenhoitajalta lähetteen heille. Missäköhän kuukautiset mahtavat viipyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on minulla. Ovat niin runsaat että vuotaa ainakin kahden ihmisen edestä. Kiitos.

Vierailija
2/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskaus on poissuljettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sulkenut täysin raskauden mahdollisuutta pois, oierita on kyllä ollut, vaikka ehkäisyä käytetään. Olen tehnytkin kolme raskaustestiä, kaikki negatiivisia. -ap

Vierailija
4/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun ulkoisessa raskaudessa testi voi näyttää negaa. Veri testi sitten plussa.

Vierailija
5/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytyy sitten vain jotenkin saada se terveydenhoitaja kiinni. Piru vaan, kun asuu niin pienellä paikkakunnalla niin on hankalaa. Muuallekaan en pääse ennen kuin saan häneltä lähetteen. -ap

Vierailija
6/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen?

Vierailija
7/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityistäkin olen harkinnut, mutta hirvittää vain ne hinnat... -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän