Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin: ”Olen pääministeri, mutta olen myös Sanna, joka elää 36-vuotiaan naisen tavallista elämää”

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi sen mies pääministerin joka vapaa-ajalla oli elävänä tikkatauluna vai mikä lie ja liikkui ja pyöräili shortseissa?

Eroamaan joutui eli lähtö tuli.

Vierailija
22/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Sanna, maailman tyhmin pääministeri.

No tämä 5-vuotiaan kommentti kertookin suuresta älystä.

Valitettavasti se kommentti kertoo totuuden. Jopa minä, umpimaallikko tiedän, että tuollaista ei mennä sanomaan julkisesti pääministerinä. Hän käytännössä näyttää kortit pelipöydässä. Eikä hän tunnu tajuavan vieläkään mitä tuli sanottua.

Hän on mielestäni ainakin Suomen kaikkien aikojen tyhmin pääministeri, muuta johtopäätöstä ei voi vetää.

Sitä paitsi olen 57v, nainen ja demari. Häpeän Sannan puolesta, hän ei ymmärrä eikä osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitens sitten Kanerva ei voinut olla "ihan tavallinen keski-ikäinen mies" lähetellessään Tuksulle viestejä? No asemansa takia! Jos haluaa olla tavis, kannattaa ruveta vaikka siivoojaksi.

Tavallisenkaan keski-ikäisen naimisissa olevan ei ole sopivaa pommittaa seksiviestejä puolta nuoremmille tytöille. 

Ei ollut Kanerva naimisissa silloin. Mutta tämä temppu aiheutti sen, ettei ministeripaikoille enää ollut ovea.

Se että kysyy työkseen strippaavalta millaisia alushousuja käyttää ei ole mitään outoa tai laitonta vapaa ajallaan mutta strippari myi sen viestin seiska lehteen 5000 eurosta teki siitä myynti tuoton ja lehti myi puhdasta rahaa. Tukiainen on seksityöläinen tanssii yökerhoissa alasti strippaa riisuu lavalla.Älkää nyt sekoittako seksitanssijoita sentään jäätelömyyjiin. Aikuinen ihminen jo. Tukiainen sai lapsen 40 vuotiaana. Avioliiton ulkopuolella. He tienaa rahaa myymällä tyhmille lehtiä.

Vierailija
24/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ..rusinat pullasta narsisisti. Mikään ei ole mun vika mutta kaikki on mun saannoksia.  Huippujohtajat on väärässä ja lääkärit myös. Mutta kuuntelemme asiantuntijoita ja sitten teemme mitä kommunisti päässä halutaan.

Vierailija
25/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus . Sehän on synti ja sairaus. Aina muualla muilla on jotain enemmän kuin itsellä siksi siihen liittyy synti nimeltä ahneus.

Vierailija
26/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin: – Olen se, kuka olen: 36-vuotias äiti ja nuori ihminen.

Ja on huolissaan siitä, että nuoriin naisministereihin kohdistuu vihapuhetta.

Voisiko  Sanna Marin olla  huolissaan siitä, että hän itse kohtelee alaisiaan ministeriöissä epäinhimillisesti.

Voisiko olla niin, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Kateus on synti .

Vierailija
27/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tämä paha uni jossa vastuuseen ja johtamiseen totaalisen kykenemätön ikipissis Darra Marin vihdoin loppuisi. Hän on tehnyt roolissaan lukuisia mokia mistä yksikin olisi johtanut eroon muiden kohdalla, mutta siellä se vaan roikkuu. Yhtä ylimielisenä ja kaikkitietävänä kuin tähänkin asti.

Vierailija
28/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelukykyä Sanna Marinilta puuttuu kovasti.

Sanna Marin tosin ei ole ainoa poliitikko, jolta puuttuu arvostelukykyä. Tässäkin ketjussa mainittu Ilkka Kanerva on ministerinä heiluessaan sekoillut siihen tyyliin, ettei todellakaan ole ministerille sopivaa. Sama koskee Timo Soinia, joka hihhuloi uskovaisten kekkereissä ollessaan ulkoministerinä virkamatkalla Amerikassa. Tietysti muitakin löytyy pitkä liuta. Politiikka on sellainen kärpäspaperi, että se vetää puoleensa itsekkäitä opportunisteja kuin kakkapökäle sittiäisiä.

Äänestäjäthän näitä tunareita eduskuntaan järjestävät. Muistakaa vaaliuurnilla näiden hölmöilyt. Älkää toistako sitä virhettä, että näitä äänestätte.

Vierailija
29/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi sen mies pääministerin joka vapaa-ajalla oli elävänä tikkatauluna vai mikä lie ja liikkui ja pyöräili shortseissa?

Eroamaan joutui eli lähtö tuli.

Lähtö tuli Stubidolle mutta päätyi hyväpalkkaiseen suojatyöpaikkaan kuten puoluetoverinsa Jykä "vastuunkantaja" Katainen.

Vierailija
30/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 AIKUINEN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko  Sanna Marin olla  huolissaan siitä, että hän itse kohtelee alaisiaan ministeriöissä epäinhimillisesti.

Kateus on synti .

Näinhän se on! En ollut tullut ajatelleeksi, että Sanna Marinia ohjaa kateus, mutta näinhän se on!

"On hirveää, jos keskinkertainen narsisti pääsee nousemaan pomoksi" – sosiaalipsykogi Janne Viljamaa kertoo, millaisia tyyppejä on työpaikoilla syytä vältellä

Vierailija
31/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 AIKUINEN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on synti .

Näinhän se on! En ollut tullut ajatelleeksi, että Sanna Marinia ohjaa kateus, mutta näinhän se on!

"On hirveää, jos keskinkertainen narsisti pääsee nousemaan pomoksi" – sosiaalipsykogi Janne Viljamaa kertoo, millaisia tyyppejä on työpaikoilla syytä vältellä

Jokseenkin kaikkia poliitikkoja ohjaa kateus. Tämä siksi, että politiikkaan pyrkivät pääsääntöisesti vain itsekkäät pyrkyrit. He kadehtivat toisiaan ja hamuavat itselleen rahaa ja korkeita asemia. Jos joku toinen saa poliittisen suojatyöpaikan, se on minulta pois, poliitikko ajattelee.

Politiikan rakenteellinen ongelma onkin siinä, että politiikkaan hakeutuvat ne, joiden viimeksi pitäisi siellä saada olla, kun taas ne, joiden politiikassa pitäisi olla, eivät sinne suostu lähtemään.

Vierailija
32/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluevaalien jälkeen alkaa jumalaton selittäminen joka puolella: miksi ei menestytty. 

Persut on sanonut suoraan, että on vaikeaa saada kannattajia äänestämään. Jos menestys on huono, persut voi sanoa, että olihan tämä tiedossa.

Demarit saa turpaan näissä vaaleissa.

Kepulit aktivoituvat ja kenties menestyvätkin vaaleissa. Nythän on toteutumassa kepulien unelma: paljon poliittisia hyväpalkkaisia suojatyöpaikkoja aluehallintoon. Lääkäreistä ja palomiehistä viis, mutta kunhan kepulit saa paljon suojatyöpaikkoja, niin hienosti menee.

Vierailija
33/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne ketään pienen lapsen uraa luovaa äitiä, joka arvostaisi päihteiden käytön ja bilettämisen niin korkealle kuin Marin. Hänellä kävi uskomaton tuuri kun pääsi asemaansa, ei osaa arvostaa sitä yhtään. En halua pääministeristä mitään sometyrkkyä jatkossakaan.

Vierailija
34/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna näyttää ainakin 10 vuotta nuoremmalta.

Vierailija
35/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa perheellisistä 36-vuotiaista naisista ei elä Sannan kaltaista elämää. Suurin osa ei myöskään enää biletä kuin pahainen teini tuossa iässä(varsinkaan kun pitäisi tehdä töitä). 

Vierailija
36/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunne ketään pienen lapsen uraa luovaa äitiä, joka arvostaisi päihteiden käytön ja bilettämisen niin korkealle kuin Marin. Hänellä kävi uskomaton tuuri kun pääsi asemaansa, ei osaa arvostaa sitä yhtään. En halua pääministeristä mitään sometyrkkyä jatkossakaan.

Älykkäät naiset käyttävät enemmän alkoholia – mutta eivät keskivertomiestä enemmän

Brittitutkimuksen mukaan korkeakoulussa opiskelevat naiset juovat 86 prosenttia enemmän kuin vähemmän koulutetut ikäluokassaan.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tiede-sen-todistaa-alykkaat-…

Vierailija
37/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa perheellisistä 36-vuotiaista naisista ei elä Sannan kaltaista elämää. Suurin osa ei myöskään enää biletä kuin pahainen teini tuossa iässä(varsinkaan kun pitäisi tehdä töitä). 

No minä ainakin olen tyytyväinen että Sanna ei ole tuo keskiverto-tai mediaaninainen.

Vierailija
38/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä elä. 36-vuotias nainen tekee ihan muuta kuin Sanna

Vierailija
39/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin olen tyytyväinen että Sanna ei ole tuo keskiverto-tai mediaaninainen.

Mahtaakohan Sannan lapsi olla sinun kanssasi samaa mieltä?

Vierailija
40/73 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Sannan lapsi olla sinun kanssasi samaa mieltä?

Kävin itsekin toisinaan ulkona kun lapset olivat pieniä.

Oli hyvä tavata ihmisiä ja keskustella välillä.

Lapsikin nauttii siitä kun äiti on tyytyväinen elämäänsä eikä joku katkera peruskateellinen kotiin jämähtänyt naapurikyttääjjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi