Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla, että naisten alusvaatteita on myymässä ja suosittelemassa nuori miesmyyjä?!

Vierailija
03.01.2022 |

En kyllä enää ikinä mene sellaiseen vaatekauppaan. Tuli häijy olo kun mietti, että sellainen mies olisi siellä kyttäämässä mitä alusvaatteita ostan!

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan mennä, jos et halua.

Vierailija
2/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan mennä, jos et halua.

niin mutta ei sen pitäisi olla edes mahdollista. Aina pitäisi olla sitten myös naismyyjä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oletat hänen olevan mies?

Vierailija
4/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi, jos se myyjä olisi sellainen femiininen mies, josta jo päällepäin voi arvata, ettei vastakkainen sukupuoli kiinnosta siinä mielessä.

Vierailija
5/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaisi, jos se myyjä olisi sellainen femiininen mies, josta jo päällepäin voi arvata, ettei vastakkainen sukupuoli kiinnosta siinä mielessä.

*feminiininen

Vierailija
6/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alusvaatteiden myynti nousee siellä varmasti jos niitä myy miesmyyjäkin. Näitähän yritetään ostaa kumppanille lahjaksi jos hermot riittää sen Chanel-tuoksuisen 50v-naismyyjän kanssa asioimiseen.

Vierailija
7/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti hermot riittää, kysyn aina myyjältä että miltähän nämä näyttäisi sinun päälläsi?

Vierailija
8/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla totta tämmöinen naisten työt miesten työt valitus vielä vuonna 2021? Kyllä se mies varmaan oppii suosittelemaan oikean kokoista rintsikkaa siinä missä nainenkin. Miehellä ei ainakaan ole omakohtaisia ennakkokäsityksiä siitä mitä tekee rintsikoista sopivat - vai voisiko mies sanoa että nää on ollu hyvät mulle niin on varmaan sullekin.. XD

Vierailija
9/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, löysää vähän nutturaa. Syyllistyt jo syrjintään. Missään ei kielletä etteikö miesmyyjä saisi myydä naisten alusvaatteita. Ne ovat vain 50-luvulle jämähtäneiden mielikuvia.

Täytyy sanoa, etten minäkään haluaisi mennä miehen kanssa asioimaan. Olen varmaan jämähtänyt ties minne, mutta miesmyyjä ei tunnu mukavalta ajatukselta.

Vierailija
10/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin joulukuussa autoliikkeeseen ostamaan uutta autoa, mutta palvelemaan tuli naismyyjä, vaikka olen mies. Kävelin liikkeestä ulos saman tien ja suoraan kilpailevan merkin liikkeeseen jossa oli asianmukaisesti miesmyyjä, jolta myös ostin auton.

Vierailija
11/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miestenki boksereita voisi olla vain myymässä mies? tai jos vaikka mies menossa ostamaan pukua niin vain miesmyyjä kelpaisi avuksi?

kyllä mulle on nainen myynyt boksereita ja pukuja ihan siinä samassa kuin miesmyyjäkin ja ei haitannut ollenkaan. Mukavampi oli kun sai erilaista näkökulmaa asiaan.

Vierailija
12/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä Dressmannilla edes nähnyt miesmyyjää?

Vierailija
13/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puvun ostaminen on vähän eri asia kuin rintaliivien, sillä rintaliivejä sovittaessa myyjä usein tulee koppiin asti syynäämään tarkasti istuvuuden. Eihän häntä tietysti ole pakko sinne koppiin päästää.

Vierailija
14/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miestenvaatteita on myymässä niin paljon naisia?

Vierailija
15/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puvun ostaminen on vähän eri asia kuin rintaliivien, sillä rintaliivejä sovittaessa myyjä usein tulee koppiin asti syynäämään tarkasti istuvuuden. Eihän häntä tietysti ole pakko sinne koppiin päästää.

Mulla ei ainakaan tule yksikään myyjä syynäämään koppiin. Varsinkaan alusvaatteiden kanssa.

Vierailija
16/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, löysää vähän nutturaa. Syyllistyt jo syrjintään. Missään ei kielletä etteikö miesmyyjä saisi myydä naisten alusvaatteita. Ne ovat vain 50-luvulle jämähtäneiden mielikuvia.

Täytyy sanoa, etten minäkään haluaisi mennä miehen kanssa asioimaan. Olen varmaan jämähtänyt ties minne, mutta miesmyyjä ei tunnu mukavalta ajatukselta.

Sama, ja olen nuori nainen. Jos olisin etsimässä vaikka tietynlaisia stringejä enkä löytäisi itse, kyllä jäisi siinä tapauksessa ostamatta. Liian kiusallista mennä kyselemään miesmyyjältä. Jos en tarvitsisi apua ja myyjä olisi vain kassalla, ei haittaisi.

Vierailija
17/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne vaatteet tiedä, kuka niitä myy.

Vierailija
18/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli alusvaateliikkeessä tod.näköisesti vaimonsa/tyttöystävänsä mukana tullut mies joka istui siinä penkillä odottelemassa. Pieni putiikki niin oli siinä ihan vieressä. Oli se jotenkin kiusallista kun kysyin myyjältä vielä aika epätavallisen kuuloista kokoani. Mutta mä olenkin aika estynyt ja ujo ihminen, eihän siinä tilanteessa sinänsä mitään pahaa ollut. Kerroin vaan siksi että olen näköjään ainakin tässä ketjussa vähemmistössä kun pystyn ap:hen samaistumaan.

Vierailija
19/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin naisten ja miesten alusvaatteiden ostotilanteita, niin ne kyllä jonkun verran eroavat toisistaan. Naisten alusvaateliikkeessä (miesten alusvaatteille ei taida erikoisliikkeitä ollakaan vai onko?) etsitään oikeaa kokoa myyjän kanssa aika tiiviissä yhteistyössä ja palvelulta on vaikea välttyä, mutta miehen on helpompi vain napata kalsarit hyllystä. Eli jos vastakkaista sukupuolta oleva myyjä koetaan alusvaatteita ostaessa ongelmaksi, niin erikoisliikkeen tapauksessa nainen joutuu olemaan myyjän kanssa paljon enemmän tekemisissä. Ei minuakaan naisena haittaisi miesmyyjä siinä tapauksessa, että kiikuttaisin alusvaatteet kassalle ja myyjä vain rahastaisi.

Vierailija
20/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, teinipoika esittämässä turhaan rentoa ja nolostelematonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme