Sanna Marin: ”Olen pääministeri, mutta olen myös Sanna, joka elää 36-vuotiaan naisen tavallista elämää”
Sanna taas naistenlehdessä.
https://www.apu.fi/artikkelit/sanna-marin-minun-on-pitanyt-opetella-luk…
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo seiskan salavideo, jossa Marin hieman nytkähtelee, on ainoa todiste siitä hurjan alkkiksen bilettämisestä, niin luottoni pääministeriin vielä pysyy.
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/2ea9eaad-3bc4-4e3f-946f-c5baec850…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo seiskan salavideo, jossa Marin hieman nytkähtelee, on ainoa todiste siitä hurjan alkkiksen bilettämisestä, niin luottoni pääministeriin vielä pysyy.
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/2ea9eaad-3bc4-4e3f-946f-c5baec850…
Pitäisi järjestää ulkomaisiin lehtiin tuo pilakuva. Englannissa voisi kolahtaa hyvin nyt.
Tavallinen 36-vuotias nainen huolehtii perheestään, itsestään, työstään ja ystävistään.
Hän ei käyttäydy asiattomasti ja alentuvasti muita kohtaan eikä yritä herättää pelon ilmapiiriä ympärilleen.
Tavallinen 36-vuotias nainen nauretaan ulos yökerhoista, tavallinen kolmekymppinenkin on vanhusluokkaa menopaikoissa.
Säälittää, että jotkut ihmiset (tässä sanna) eivät ole löytäneet elämäänsä tasapainoa.
Miksi 36-vuotiaalla on tarvetta antaa piikittää itsensä täyteen botoxia? Tai kolmekymppisellä. Tai edes nelikymmpisellä?
Moni 36-vuotias nainen elää tavallista elämää:
Asuen ilmaiseksi 700 neliön puuhuvilassa merenrannassa Helsingin keskustassa
Nauttien perheineen valtion maksamista aamiaisista
Ajellen ilmaiseksi oman autonkuljettajan ajamalla BMW:llä.
Lentäen työmatkat yksityisjetillä.
Saaden palvelua 7 yksityiseltä erityisavustajalta
Nauttien yli 200 000 vuosituloista.
Antaen haastatteluja kotimaisiin ja ulkomaisiin naistenlehtiin.
Kuulostaa perin tavalliselta 36-vuotiaan naisen elämältä
Täytyyhän sitä välillä vähän irrotellakin, ja ihan ymmärrettävää koska pääministerinä olo on sen verran rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen!!
Sehän se onkin tärkein asia pääministerissä.
Ryman elää tavallista nuoren miehen elämää mutta häntä kuitenkin tutkii KRP. Tasan ei mene joululahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa perheellisistä 36-vuotiaista naisista ei elä Sannan kaltaista elämää. Suurin osa ei myöskään enää biletä kuin pahainen teini tuossa iässä(varsinkaan kun pitäisi tehdä töitä).
No minä ainakin olen tyytyväinen että Sanna ei ole tuo keskiverto-tai mediaaninainen.
Mahtaakohan Sannan lapsi olla sinun kanssasi samaa mieltä?
Kävin itsekin toisinaan ulkona kun lapset olivat pieniä.
Oli hyvä tavata ihmisiä ja keskustella välillä.
Lapsikin nauttii siitä kun äiti on tyytyväinen elämäänsä eikä joku katkera peruskateellinen kotiin jämähtänyt naapurikyttääjjä.
Pääministeri ei ole kuitenkaan mikään tavallinen suomalainen 36-vuotias nainen. Jos sellainen haluaa olla ja sellaista elämää viettää niin sitten ei hakeudu tuollaiseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitens sitten Kanerva ei voinut olla "ihan tavallinen keski-ikäinen mies" lähetellessään Tuksulle viestejä? No asemansa takia! Jos haluaa olla tavis, kannattaa ruveta vaikka siivoojaksi.
Tavallisenkaan keski-ikäisen naimisissa olevan ei ole sopivaa pommittaa seksiviestejä puolta nuoremmille tytöille.
Ei ollut Kanerva naimisissa silloin. Mutta tämä temppu aiheutti sen, ettei ministeripaikoille enää ollut ovea.
Kokoomus halusi Kanervan syrjään
Vierailija kirjoitti:
Siinähän elää vaikka päällään seisoen, kunhan vaan hoitaa hommansa hyvin.
Mitkä hommat? Juurihan se ryyppäsi pari päivää putkeen, työpäiviä vasten, mutta kun ei ollut mitään töitä tehtävänä niin ei haittaa vähän ryypiskellä.
Uskallan väittää ettei tavallinen 36v ole noin lapsellinen ja alkoholisti kuin Sanna Marin.
Miksi me haluaisimme tavallisen 36v naisen pääministeriksemme? Minä ainakin toivoisin, että pääministerissä on jotain erityistä - kenestä tahansa ei kait ole pääministeriksi? Ehkä Marinilla siksi nuo työt sujuukin heikosti.
Miten tavallista on 36v äitien vetää kovia kännejä valtakunnan pintahomojen kanssa?
Työpaineita on sit paljon, kun pitää illan/yön päätteeks vielä imuroida, niinku hän itse sanoi yökylässä ohjelmassa, että imuroi joka ilta
Huolestuttavinta tässä on se, että Marin eli ole vieläkään sisäistänyt roolinsa luonnetta ja sen vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri on pääminisreri 24/7. Jos ei homma niillä reunaehdoilla kiinnosta niin aina voi astua syrjään.
Sinä et sen homman reunaehtoja aseta vaan Valtiosääntö.
Persut varmaan esittää sellaista muutosta valtiosääntöön, että PM voidaan puhalluttaa ja huumetestata milloin tahansa kuten huippu-urheilija.
Ja kansanedustajat :D
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne ketään pienen lapsen uraa luovaa äitiä, joka arvostaisi päihteiden käytön ja bilettämisen niin korkealle kuin Marin. Hänellä kävi uskomaton tuuri kun pääsi asemaansa, ei osaa arvostaa sitä yhtään. En halua pääministeristä mitään sometyrkkyä jatkossakaan.
Äitiä, tunnetko isiä? Miten voi arvostaa korkealle jos muutaman kertaa vuodessa juhlii? Tehän kirjoitatte niin kuin Sanna juhlisi koko ajan.
Tuosta otsikosta tuli mieleen Topi: Nuoren miehen elämää :D