Korona-rokotteet: Yksinkertainen ihminen tässä miettii yhtä asiaa...
Minä en ehkä ole lääketieteen asiantuntija ja en välttämättä masilman terävin kynä, mutta...
...jos nuo rokotteet on niin hyviä ja turvallisia jne., niin mistä syystä on sitten sovittu näin:
„Koronarokotteita hankkineet maat ovat solmineet lääkeyhtiöiden kanssa sopimuksen, jossa lääkeyhtiöt eivät joudu korvausvastuuseen kehittämistään rokotteista.“
https://yle.fi/uutiset/3-11700240
Eikö se pitäisi sit mennä toiste päin jos kaikki hyvin? Eli valmistajat luottaa omaan tuotekehitykseen ja valtiot toki pitää kiinni että rokotevalmistajat pysyy vastuussa jo ihan moraalisistä syistä...
Tässä koko hommassa sellainen sivumaku, että nieleminen ei nyt helposti onnistu ja piikki saa odottaa vielä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä täysin käsittämätöntä, että pitäisi mukisematta olla ottamassa 1/2/3/4???? Ties kuinka monta rokotetta ja mahdollisesti täysin turhaan...
Mitä väliä kuinka monta rokotetta on otettava? Ottavathan monet ihmiset lääkkeitäkin harva se päivä.
Ja kukaan ei tiedä miten "turhaan". Nythän lääkärit uskovat että jokainen tulee kohtaamaan viruksen, joten se siitä turhuudesta.
Lisäksi rokottamisessa pandemia-aikana on katsottava asiaa oman napansa ulkopuoleltakin.
Tampio ottaa Ihan vapaasti kaikki rokotteet...
Saat ottaa minullekin varatun rokotteen!
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet on aika jänniä toimintatavoiltaan. Ne osaa nujertaa vain pahan taudin, mutta pikkutautiin ne ei pysty 🤣.
Aivan samoin on rokote influenssaan muttei nuhaan ja yskään. Vakava oireiden korona on eri tauti kuin lieväoireinen. Kukaan ei voi etukäteen olla varma muuttamisesta mikä muodon saa itse.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on nyt testikäytössä poikkeus luvalla. Elämme ihmiskokeessa.
Höpöhopö. Kaikkien käytössä olevat koronarokoitteet ovat nyt virallisesti hyväksyttyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää jos olet ottanut rokotteen aiemmin. Jos olet rokottamaton tee antigeenitesti.
Miksi juuri antigeenitesti? Menisin pcr-testiin, jos haluaisin varman tiedon siitä, onko minulla korona vai ei.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet on aika jänniä toimintatavoiltaan. Ne osaa nujertaa vain pahan taudin, mutta pikkutautiin ne ei pysty 🤣.
Aivan samoin on rokote influenssaan muttei nuhaan ja yskään. Vakava oireiden korona on eri tauti kuin lieväoireinen. Kukaan ei voi etukäteen olla varma muuttamisesta mikä muodon saa itse.
Kukaan hoikka, terve ja hyvin ravittu ei sairastu muuhunkaan vakavasti.
Lääkeyhtiöt ovat olleet niin paljon oikeudessa ja joutuneet maksamaan valtavia sakkoja huonoista tuotteistaan, että ovat nyt viisaampia ja tekevät selkeät ja pitävät sopimukset valtioiden kanssa. Korvausvastuu ei ikinä kuulu lääkeyhtiölle, vaan aina valtiolle ja viime kädessä yksilöille. Omalla vastuulla otetaan lääkkeitä ja rokotuksia, se pitää aina muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeellisesta rokotteesta ei voi ottaa mitään vastuuta, koska vaikutuksia ei vielä tunneta. Siksi se on kokeellinen ja käyttäjän vastuulla. Pfizerin tutkimus päättyy vuoden 2023 aikana, joka normaalisti tapahtuisi ennen kuin väestöä piikitetään.
Rokotteet ovat käyneet kaikki normaalit tutkimus ja tarkastusvaiheet läpi.
Ei ne itseasissa ole.
Lääkkeet varsinkin vanhuksille aiheuttaa paljon pahaa. Mummot rupeaa kaatuilemaan verenohennuslääkkeestä.
ANTOIPA JOKAINEN IHMINEN ROKOTUTTAA ITSEENSÄ KORONAROKOTTEEN TAI EI, NIIN KUOLEMME VARMASTI IHAN JOKAINEN JOKU PÄIVÄ TULEVAISUUDESSAMME, JA ONKO SITTEN VÄLIÄ KUOLEMMEKO JOKO SYÖPÄÄN TAI MUUHUN PAHAAN TAUTIIN KUIN KORONAAN?
Jo tämän koronaepidemian alussa mainitsin, että kyllä luonto järjestää täältä liikakansoitetulta pallon päältä porukkaa kuljeksimasta ennemmin tai myöhemmin ihan massatapahtumana, koska sotien takiakaan ei väki ole vähentynyt sittemin toisen maailmansodan jälkeen ja nälänhätäkään emme ole kärsineet ainakaan Suomessa sitten nälkävuosien ja sotavuosien niukkuuden takia.
Elämme viruksien ja bakteerien kanssa, ja eikä sille minkään mahda, että jotkut virukset nyt vaan ovat näitä pahoja flunssaviruksia, ja ennestään heikkokuntoiset ihmiset ja jostain syystä hyväkuntoisetkin nytkähtävät tähän koronatautiin ja sen oireisiin, jotka yksilöllisesti oirehtivat.
Rokote ei ole lääke, mutta ei se näytä suojaavankaan tartunnalta, ja yksilökohtaisesti rokotteen ainekset aiheuttavat pahemmat seuraukset kuin itse tauti, niin so what!
Annetaan nyt vaan ihmisten vapaaehtoisesti päättää, miten toimii kyseisen rokotteen suhteen, koska ei se vie korona-virusta kuitenkaan maailmasta pois, se on ja pysyy täällä, on jo ollut kauan ennen tätä maailmanlaajuista nykyistä epidemiaakin.
Tutkijatkin voisivat kehitellä ennemminkin niitä parantavia lääkkeita koronatautiin, eikä pyöriä epämääräisesti tehoavan rokotteen kimpussa, jonka pitkäaikaisia muita seurauksia ei edes voida tutkia vielä.
Kohtalonsa itse kullakin, joku tappaa aina ihmisen! Varoahan voit eri tavoin, mutta se on se säkä, mikä se sitten onkin kenellekin suotu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää jos olet ottanut rokotteen aiemmin. Jos olet rokottamaton tee antigeenitesti.
Miksi juuri antigeenitesti? Menisin pcr-testiin, jos haluaisin varman tiedon siitä, onko minulla korona vai ei.
Jos haluat tietää oletko sairastanut aiemmin koronan oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska pcr on herkempi ja antigeenitestejä käytetään lähinnä silloin, kun pcr-testin tekeminen ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska pcr on herkempi ja antigeenitestejä käytetään lähinnä silloin, kun pcr-testin tekeminen ei ole mahdollista.
Etkö tiedä mikä PRC- testi oikeasti on ja mitä se mittaa?
Miksi se koronatesti pitää ottaa juurikin nenäontelon periltä, eikö helkkarissa sitä voi ottaa suun kautta nielusta?
Minua ainakin kauhistuttanut jo katsella telkkarista sitä pitkän tikun tunkemista nenän sieraimeen, että joo, en halua, EN!
Ja pistokammoa mulla ei ole, olen kaikki mahdolliset piikit saanut vauvasta lähtien, joita on Suomessa jaettu, mutta en yhtäkään influenssarokotetta ole pistättänyt itseeni, ja en kylläkään vielä ainakaan ole sairastanut influenssaa, mutta sitä odotellessani, jahka se nyt sitten tulee, kun ei ole vielä tähän ikään mennessä tullut.
Ei tullut Sarssia, eikä Sikainfluenssaa aikonaan, mutta lapsena kansakouluikäisenä oli kyllä pitkäkestoinen, erittäin paha ja korkeakuumeinen flunssa kurkkukipuineen joskus 1960-luvun lopulla. Aasialaisflunssasta siihen aikaan puhuttiin vai oliko se Honkongilainen????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Etkö tiedä mikä PRC- testi oikeasti on ja mitä se mittaa?
En todella tiedä mikä on PRC-testi.
Koska tälläisessä tilanteessa lääkeyhtiöt voi määrätä ehtonsa. Ja jos lääkkeestä ei lue, että voi aiheuttaa punoitusta pistoskohdasssa, niin on maita joissa siitä voi hakea miljoonakorvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät lääkeyhtiöt ole ennenkään juuri vastuussa olleet. Sikapiikistäkin korvaukset maksoi valtio, ei lääkeyhtiö. Joten ei tuo kyllä kerro vielä yhtään mitään.
Niin ja sikainfluenssaa Euroopan Neuvoston asiantuntija kuvaili yhdeksi vuosisadan härskeimmistä lääketieteellisistä skandaaleista. Lääkeyhtiöt nauroivat matkalla pankkiin ja lahjoivat myös suomalaisia tutkijoita.
Onko korolla sikainfluenssa v.2.0?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla menee varmaan antigeenitesti ja vasta-ainetesti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla molemmilla testataan akuuttia tautia. Vasta-ainetestillä jo aiemmin sairastettua. En tiedä pystytäänkö testistä katsomaan onko vasta-aineet sairaudesta vai rokotteesta. Ainakin niistä näkee onko ne vuosia vanhoja vain tuoreita.