Ensimmäinen mieleen tuleva asia, joka tekee sinut onnelliseksi
Sinulla voi olla se tai voit haaveilla siitä. Tärkeintä on sanoa ensimmäinen onnellistava ajatus. Asia jota ajattelet, kun sinulla on kurjinta jne.
Kommentit (150)
Oma lapsi ja mies. Olen järjettömän onnellinen. Voisin asua vaikka sillan alla, kunhan heillä on kaikki hyvin, olen onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:30"]
Oma lapsi ja mies. Olen järjettömän onnellinen. Voisin asua vaikka sillan alla, kunhan heillä on kaikki hyvin, olen onnellinen.
[/quote]
Taidat olla löytänyt onnellisuuden ytimen ja siellä ytimessä taitavat olla ihmissuhteet. Ainakin isoäitini aina sanoi että ihmissuhteet ovat tärkeintä elämässä (ahdistelin jo häntä aikoinaan tämänkaltaisilla kysymyksillä :).
Ap
Ajatus siitä, että voin päättää päiväni, eikä tarvitse kestää enää yhtään mitään. Vapautus ihan kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:36"]
Ajatus siitä, että voin päättää päiväni, eikä tarvitse kestää enää yhtään mitään. Vapautus ihan kaikesta.
[/quote]
"Itsemurhan ajatus on väkevä lohdutuskeino; sen avulla pääsee monen pahan yön läpi."
(Friedrich Nietzsche)
Ap
Terveys. Nimim.tuloksia odotellessa
Oma puoliso. Onneksi meni niin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:43"]
Terveys. Nimim.tuloksia odotellessa
[/quote]
Toivon sinulle parasta mahdollista tulosta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:44"]
MDMA
[/quote]
Aha, ekstaasi. :) Ap
Kissa tuli syliin kehräämään. Yhden käden sormilla on laskettavissa ne kerrat tämän 9 vuoden aikana kun tuo katti on syliin vapaaehtoisesti tullut.
Tyytyväisenä tuossa leipoo ilmaa ja hurisee :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:18"]
Ap, oletko tutustunut Eckhart Tollen kirjoihin? Nuo pohdintasi kuulostavat siltä että sinulle voisi olla niistä iloa. Minulle ainakin on ollut! "The power of now", suomeksi muistaakseni "Läsnäolon voima". Suosittelen!
[/quote]
Läsnäolon voima on yksi parhaimpia kirjoja, jonka olen koskaan lukenut. Ellei jopa paras. Ap
[/quote]
No sittenhän sulla ei ole mitään hätää <3
[/quote]
Toivottavasti. :)
Ap