Ensimmäinen mieleen tuleva asia, joka tekee sinut onnelliseksi
Sinulla voi olla se tai voit haaveilla siitä. Tärkeintä on sanoa ensimmäinen onnellistava ajatus. Asia jota ajattelet, kun sinulla on kurjinta jne.
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:49"]
Onnelliseksi minut tekee lapseni, aina vain paranemaan päin menevä terveyteni, läheiset, työ, kirjat, loma, kesä. Onhan niitä vaikka kuinka paljon. Olen kiitollinen joka päivä hyvin pienistäkin asioista ja muistamaton asioiden huonoista puolista ;-)
[/quote]
Olet oikeassa, onhan onnen aiheita vaikka kuinka paljon, kunhan osaamme pitää niitä sen arvoisina. Tuo muistamattomuus asioiden huonoista puolista on niitä harvoja oikeita lahjoja, joita myös minulla on. Ap
Usko ja hyvä omatunto, se on parasta ja tärkeintä elämässäni.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:01"]
Usko ja hyvä omatunto, se on parasta ja tärkeintä elämässäni.
[/quote]
Hyvä omatunto on kyllä aika lailla kaikki kaikessa minullekin. Ilman sitä olen eksyksissä. Ap
Pienistä asioista puhtaat lakanat :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:12"]
Sinulla voi olla se tai voit haaveilla siitä. Tärkeintä on sanoa ensimmäinen onnellistava ajatus. Asia jota ajattelet, kun sinulla on kurjinta jne.
[/quote]
Maailman loppu. Siis tämän nykyisen, missä pahat ihmiset riehuvat vapaasti tekemässä pahaa lähimmäisilleen.
Lapseni, kaikki kolme. Mies myös.
Olen käynyt huhtikuun aikana 9 kertaa lenkillä.
Ap, oletko tutustunut Eckhart Tollen kirjoihin? Nuo pohdintasi kuulostavat siltä että sinulle voisi olla niistä iloa. Minulle ainakin on ollut! "The power of now", suomeksi muistaakseni "Läsnäolon voima". Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:12"]
Olen käynyt huhtikuun aikana 9 kertaa lenkillä.
[/quote]
Tästä olisin itsekin iloinen. Pitäisi vain olla kiireen takia karsimatta vääriä asioita. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:18"]
Ap, oletko tutustunut Eckhart Tollen kirjoihin? Nuo pohdintasi kuulostavat siltä että sinulle voisi olla niistä iloa. Minulle ainakin on ollut! "The power of now", suomeksi muistaakseni "Läsnäolon voima". Suosittelen!
[/quote]
Läsnäolon voima on yksi parhaimpia kirjoja, jonka olen koskaan lukenut. Ellei jopa paras. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:18"]
[/quote]
Läsnäolon voima on yksi parhaimpia kirjoja, jonka olen koskaan lukenut. Ellei jopa paras. Ap
[/quote]
No sittenhän sulla ei ole mitään hätää <3
Mies :)