Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
sain huonon lausunnon lääkäriltä
22.04.2015 |
Kyseessä b-lausunto. Lääkäri kuvannut vain elämänvaiheitani. Ei mitenkään miten sairaus on vaikuttanut työelämässä.
Ei mainitse niitä psyykkisiä oireita ollenkaan. .
Eikä mainitse niitä oireita mitä kirjoitin sille ihan kirjallisessa muodossa.
Ihan pelottaa miten tässä käy.
Kommentit (3)
Toivottavasti painotit keskeisiä asioita lääkärille etkä luetellut kaikkia pikkuvaivojasi samalla kerralla. Jos lääkärin luo menee pitkän listan kanssa, niin ei siitä lääkärillekään paljon mieleen jää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se B-todistus taitaa itsessään jo sisältää kaiken oleellisen.
Alue: Aihe vapaa
Tyhjästä on paha nyhjästä.