Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinusta kertoo se, että rokotettu sairastuu koronaan?

Vierailija
03.01.2022 |

Mieti hetki asiaa ihan rauhassa. Media on tämän nyt normalisoinut, että näin se vain menee. Ja onneksi on rokotukset, jos saa koronan.

Minun käsitykseni mukaan rokotteita alettiin valmistamaan ajatuksella, että pääsemme eroon koronasta. Saamme laumasuojan, immuniteetin, pääsemme eroon kiertävästä taudista. Nyt kun nämä kaikki on kumottu, jää jäljelle vain se että rokotettu koronaan sairastunut sanoo, että onneksi minulla on rokotukset.

Näettekö itsekään, miten älytöntä tämä on? Keisarillahan ei ole vaatteita, se rokotehan ei vain nyt toimi.

Kommentit (244)

Vierailija
241/244 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se aivopesu onnistuu alle vuodessa.... ei oo koskaan väitetty estävän tartuntoja 😂

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007817698.html

-

Mitäs ne jutut sitten oli, joissa luvattiin 70% rokotekattavuuden tuovan laumasuojan. Hmm, se sittemmin nostettiin 80% niin ja nythän vaaditaan jo 90% ja loppupeleissä, mitä isompi prosenttiluku rokotettuja, sitä suuremmat luvut tartunnoissa.

Pelkkää pa..a jauhettu koht kaks vuotta, valheita, olettamia, luuloja, jotta, ehkä, kenties, ei tiedetä, saattaa olla jne.

Äkkiä tuntuu unohtuvan alkuperäiset lupailut ja uusi aivopesuaalto uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Kannattaa käydä lukemassa vanhat tiedot, ennenkuin väittää täällä mitä on muka sanottu.

-

Vierailija
242/244 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itse pohtinut. En ottanut itse rokotuksia ja pakottaminen ärsyttää, tuskin tätä tullaan ikinä myöntämään, että rokotuksia olisi kannattanut antaa lähinnä riskiryhmille.

Sua on rokotettu monilla erillaisilla rokotuksilla vauvaikäisestä lukion loppuun ja miehet vielä armeijassa, että lopeta harhasi julistaminen.

-SELVITÄ ITSELLESI mitä kaikkia rokotteita suhuhn on ajettu ja niiden ansiosta olet täällä terveenä.

Kerrotko muuten vielä mikä lääketieteellinen koulutus sulla olikaan?

Lisään vielä tähän omaani linkin listaan kaikista rokotuksista, joita meille annetaan vauvasta alkaen ja niitä on monia.

-On alkaen aina rotaviruksesta alkaen kurkkumätään yms.

-Ensimmäinen rokote tulee 2kk iässä.

-Rokotevastaiset voi selittää meille, miksi ovat ottaneet koko lapsuutensa aikuisuuteen saakka kaikki rokotteet, mutta nyt tämä koronarokote on perkeleen aikaansaannos?

Linkki:

https://www.rokote.fi/lapset/lasten-rokotusohjelma/

Alapeukuttaneilta PERUSTELUT?

FAKTAA vastaan on vaikea toimia, piste.

FAKTA, sinä et tiedä mitään koronarokotteesta.

FAKTA, lapsilta ei kysytä mitään, heidät rokotetaan toimivilla ja kauan tunnetuilla ja hyviksi havaituilla rokotteilla.

FAKTA, koronarokote on kokeellinen ja ensimmäistä kertaa käytössä globaalitason massarokotuksilla.

FAKTA on se, että kyse on täysin eri asioista. Ja kun koronarokote on vielä kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023, kukaan ei tiedä mitään sen toimimisesta, FAKTA. Ja siksi ei ole mitään järkeä alkaa koekaniiniksi, koska heitä on jo tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/244 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo minusta sen, että olen koko ajan ollut oikeassa. Siksi en tuota epäilyttävää koronarokotetta vielä ottanutkaan.

Vierailija
244/244 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedät varmaan ku oot vihkiytyny asiaan että toi ei oo ees rokote koska ihan eri teknlogiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi