Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on omikron ronottamattomalla?

Vierailija
03.01.2022 |

Onko kokemusta, millainen tauti omikron ollut rokottamattomalla? Mulla on nyt lähipiiri täynnä koronaa sairastavia, mutta ovat joko 2 tai 3 kertaa rokotettuja. Olen itse nuori ja rokottamaton ja eiköhän kohta ole munkin vuoro sairastaa. Kiinnostaa kokemukset, jos esim. samassa perheessä on sekä rokotettuja että rokottamattomia ja millaisia oireita tullut.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ja heti otsikkoon kirjoitusvirhe :D

Ap

Vierailija
2/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tietää, koska media puhuu vain vakavasti sairastaneista, jotta paniikki pysyy päällä. Korona on ollut alusta asti flunssan kaltainen yli 99% väestöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omikron tarttuu lähinnä rokotettuihin. Tästä on parikin tutkimusta.

Vierailija
4/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu kaikkiin.

Vierailija
5/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala tietää, koska media puhuu vain vakavasti sairastaneista, jotta paniikki pysyy päällä. Korona on ollut alusta asti flunssan kaltainen yli 99% väestöstä.

Joo ja toki mun lähipiirini on 20-30-vuotiaita, joten heillä kaikilla ollut ihan flunssa vaan ja ovat olleet vaan iloisia, kun on saanut jäädä töistä lepäilemään saikulle kotiin.

Ap

Vierailija
6/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut ihan samasta asiasta. Helsingissä asuvana on nyt alkanut ympärillä olemaan aika paljon koronaan sairastuneita tuttuja. Näitä tullut kahden viikon sisään monia ja kaikki rokotetuille. Tunteeko kukaan yhtään rokottamatonta omikroniin sairastunutta?

Vierailija
7/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 astetta kuumetta ja 2rokotusta. Ei ainakaan mulla normiflunssa ole tämmönen.

Vierailija
8/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut ihan samasta asiasta. Helsingissä asuvana on nyt alkanut ympärillä olemaan aika paljon koronaan sairastuneita tuttuja. Näitä tullut kahden viikon sisään monia ja kaikki rokotetuille. Tunteeko kukaan yhtään rokottamatonta omikroniin sairastunutta?

Mun puoliso.

38,7 lämpöä ja päänsäryt, lihaskivut yms kuin influenssassa. Kai se on lievä kun ei ole sairaalaa tarvinnut.

Vierailija
9/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireeton.

Vierailija
10/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso.

38,7 lämpöä ja päänsäryt, lihaskivut yms kuin influenssassa. Kai se on lievä kun ei ole sairaalaa tarvinnut.

Kiitos vastauksesta!

Mun kavereista nyt yksi sairastui, vaikka sai kolmannen rokotteen 3 viikkoa sitten.

Ajattelin ite täydentää omat kotivarat, vessapaperit, nenäliinat ja kotitestit, jos tästä kohta itsekin sairastuu.

Ap

Vierailija
11/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuista iso osa nyt sairaana. Kaikki rokotettuja osa kolmesti. Rokote EI suojaa siis yhtään!!! Miksi sen pakottaminen vain kiihtyy?

Vierailija
12/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen noin 10 omikroniin sairastunutta rokottamatonta, mutta kukaan heistä ei ole aikuinen. Noin puolella on ollut vähäiset oireet, eli pelkkä nuha ja vähän väsymystä, mutta osalla lapsista ollut myös kunnolla kuumetta ja voimat pois. Samojen perheiden rokotetuilla aikuisilla on ollut päänsärkyä, väsymystä ja useimmilla korkea kuume (39 astetta), ei kaikilla.

Lähes kaikki noista ehtivät saada positiivisen tuloksen jo ennen oireiden alkua. Kaveri juuri huokaisi uutenavuotena helpotuksesta että heillä näköjään menee oireettomana, mutta nyt on koko perhe jo kuumeessa ja heikkona.

Lieviksihän noita oireita kuitenkin kutsutaan.

Vierailija
13/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutuista iso osa nyt sairaana. Kaikki rokotettuja osa kolmesti. Rokote EI suojaa siis yhtään!!! Miksi sen pakottaminen vain kiihtyy?

Kuinka paljon sitä long covidia on tarpeeksi? Rokotukset suojaavat siltä ja vakavalta tautimuodolta.

Vierailija
14/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronottava.

Vierailija
15/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikille tulee ilman oireita taikka flunssana. Jos kerran yli 90 prosenttia sen lievänä sairastaa virallisten tilastojen mukaan. Tuskin rokote on tässä se ratkaisevin juttu! Ellet ole vanhus tms.

Vierailija
16/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee tilastoissa lievä, jossei ole osastolle joutunut.

Siihen sitten mahtuu aivastukset ja 40 asteen kuumeet

Vierailija
17/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sitä long covidia on tarpeeksi? Rokotukset suojaavat siltä ja vakavalta tautimuodolta.

Ei aina. Minulla on long covid ja kun sairastuin, olin kahdesti rokotettu. Olen alle 30-vuotias perusterve. Tai no enää en ole koska keuhkot pilalla. Myös äitini sairasti kahden rokotteen jälkeen ja joutui sairaalaan. Että ei se kaikilla käy niin hyvin.

Vierailija
18/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä nuhakuume. Eli ei yhtään mikään. Next!

Vierailija
19/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu kaikkiin.

Meidän talouteen kuuluu kolme henkilöä joista kaksi on rokotettuja ja yksi ei. Kaksi sairasti koronan joulupyhien aikaan, yksi ei vaikka oli kotona kahden muun kanssa. Kummasti meni juurikin rokotus statuksen mukaan.

Vierailija
20/117 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota grafeenioksiditikku nenään niin saat tietää