Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kerran kesätöissä päiväkodissa, onko tämä normaalia?

Vierailija
22.04.2015 |

Mentiin siis lasten kanssa ulos. Minä, lapset ja ne vakituiset työntekijät. Pihalla yksi lapsista meni keinuun ja keinutin sitä siinä hetken. Ehkä noin hieman alle 5minsan kuluttua yksi työntekijöistä huusi että "Pitää tulla tänne hiekkalaatikollekin välillä, tai tehdä muutakin, ei saa kokoaikaa olla keinussa!", olin sitten ottamassa lasta siitä keinusta ja lapsi sanoi että haluaa vielä olla siinä, että miksi pitää lähteä pois.

Kukaan muu lapsista ei halunnut tulla keinumaan, eli ei ollut kyse siitä, ettäkö joku toinen lapsikin olisi halunnut päästä siihen ja siinä vieressä oli muutenkin vapaana toinen keinu.

Jäin vaan miettiin, että onko tämä ihan normaalia, että lapselle on jotku ajat että mitä saa pihalla tehdä ja minkäkin aikaa? Eikö lapsi saa vaikka leikkiä hiekkalaatikolla koko sen pihalla olo ajan, jos haluaa?

Hmm, mietin vain, että jos itselläni olisi muksu ja oltaisiin leikkipuistossa, niin saisi se vaikka keinua koko ajan jos huvittaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
22/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole tavallista, vaan päiväkodissa on johtamisongelmia ja ehkä pelisäännöt puuttuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä kunnallisessa päiväkodissa. Lapsia istutetaan maassa, että helpompi valvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän