Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono muisti nuorella

Vierailija
22.04.2015 |

Pitäisikö huolestua, jos unohtelee asioita? Mun on usein tosi vaikea saada päähäni esimerkiksi mieheni veljen asuinpaikkaa, vaikka mieheni puhuu siitä usein, käy siellä usein ja siis kuulen sen paikannimen monta kertaa viikossa.

Lisäksi pari vuotta sitten opiskellut asiat tuntuvat hyvin kaukaisilta ja tuntuu, että unohdan kaiken heti.

Minulla on eräs lempikirja, jonka olen lukenut muutaman kerran, viimeksi yli vuosi sitten. Nyt en osaa edes sanoa, mistä kirja kertoo, ilman että lunttaan esim takakannesta ...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pieraista naamallesi? Mies21

Vierailija
2/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, alkoholi tai kannabis esimerkiksi voivat aiheuttaa tuota.

Vierailija
4/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavalta kuulostaa. Tuo voi johtua...voi johtua...luin lehdestä tästä muutama päivä sitten... Siinä sanottiin että....hmmm...tuota noin...en nyt muista, mutta mikä se sun ongelma siis on?

Vierailija
5/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sellasia outoja "katkoksia" päähän tietyssä mielentilassa ja samalla on tosi voimaton ja olo on epätodellinen + elän sumussa. Saatan muistaa jonkun asian ja unohan sen heti siis sekunnissa. Ajatustoiminta siis katkeaa pelkään et ois skitsofrenian oire :( 

ja vaikka siis tosissani yritän tolloin keskittyä en pysty.

Vierailija
6/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:18"]Mulle tulee sellasia outoja "katkoksia" päähän tietyssä mielentilassa ja samalla on tosi voimaton ja olo on epätodellinen + elän sumussa. Saatan muistaa jonkun asian ja unohan sen heti siis sekunnissa. Ajatustoiminta siis katkeaa pelkään et ois skitsofrenian oire :( 

[/quote]

Mulla oli ihan samaa kun olin masentunut. (Tosin käytin sillon myös alkoholia paljon) Kun kysyttiin esim. Miten edellisen päivän koe meni, en muistanut edes olinko ollut koulussa edellisenä päivänä, saati sitten tehneeni koetta.

Vierailija
7/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:18"]Mulle tulee sellasia outoja "katkoksia" päähän tietyssä mielentilassa ja samalla on tosi voimaton ja olo on epätodellinen + elän sumussa. Saatan muistaa jonkun asian ja unohan sen heti siis sekunnissa. Ajatustoiminta siis katkeaa pelkään et ois skitsofrenian oire :( 

[/quote]

Mulla oli ihan samaa kun olin masentunut. (Tosin käytin sillon myös alkoholia paljon) Kun kysyttiin esim. Miten edellisen päivän koe meni, en muistanut edes olinko ollut koulussa edellisenä päivänä, saati sitten tehneeni koetta.
[/quote]

Niin ja tosiaan en kuitenkaan juonut kuiv viikonloput vaikka paljon join. Eli siis selvinpäinkin muistin kanssa ongelmia

Vierailija
8/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enkä käytä kannabista. Väsynyt olen kyllä aina ja olo voimaton... Ap

Vierailija
9/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoimintaoireita, mene lääkäriin.

Vierailija
10/10 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän