Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kiva "turha" puhelu naiselta?

Vierailija
15.04.2015 |

Johon olisit ihastunut, mies? Haluaisin soitella yhelle mutta jännitän ja ei oo asiaa :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? Mulle ois se ja sama :D Mies21

Vierailija
2/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin rauhoittava ja ihanan miehekäs ääni, että halusin kuunnella sitä ennen kuin menen nukkumaan. Kerro mulle jotain juttuja vaikka sun lapsuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä rivo tekstiviesti kuvalla.

Vierailija
4/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras turha puhelu keneltä hyvänsä olisi sellainen, jossa soittaja aidosti kiinnostuneena kysyy "mitä kuuluu?"

Vierailija
5/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja sano että sulla on vähän tuhma olo.

Vierailija
6/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin pirisisi. Juoksisin eteiseen ja nostaisin luurin. Langan päässä olisit sinä, joka kysyisit neuvoa jossakin älyttömän helpossa asiassa, jonka osaisin silmät ummessa. Seuraavana päivänä soittaisit uudestaan ja sanoisit, että kiitoksena eilisestä avusta haluaisit tarjota minulle elokuvaillan.

Vierailija
7/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaan että iski tylsyys ja tuli mieleen soittaa sulle, kysy mitä hän touhuilee ja kysy vaikka voiko suositella hyvää leffaa vaikka netflixistä jos omistat sellaisen.

Vierailija
8/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:33"]

Sulla on niin rauhoittava ja ihanan miehekäs ääni, että halusin kuunnella sitä ennen kuin menen nukkumaan. Kerro mulle jotain juttuja vaikka sun lapsuudesta.

[/quote]

Minä kyllä ajattelisin, että hiukan himmeä muija...

Vierailija
9/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mahdollisesti voisit keksiä jotain asiaakin, jos haluat soitella. Voithan sanoa, että oli ihan pakko soittaa, kun ei ole mitään asiaa. Vastustamaton tarve ja hänen ääntään oli vain pakko kuulla. Hmm. Joo valehtele mieluummin jotain.

Vierailija
10/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tekstariin samat vinkit? 

Mä oon nyt jo viikon (!) koittanu miettiä hyvää tekstaria.. Tosi kivalle, mua nuoremmalle miehelle, jonka tapasin. En jumalauta oo keksinyt mitään, kun en mä tiiä, onko se kiinnostunutkaan. Enkä haluais heti kysyä, että "ootko kiinnostunu, hä!"

Numeroni siis hänelle annoin, ja pyysin tekstaamaan omansa, jos haluaa. Laittoi numeronsa, ja pari viestiä vaihdettiin, mutta en mä oo sitten keksinyt enää mitään asiaa.. tai keksisin vaikka mitä, mutta en tiedä, mikä on sopivaa! :D Oli tosi älykäs ja kivaa keskusteluseuraa, enkä haluais jäädä mieleen tylsänä vanhuksena.

APUA!

(Sori ap, kun tulin kuokkimaan sun aloitukseen!)

Vierailija
11/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, ei haittaa. Mun puhelu ei tainnut mennä kovin hyvin :/ mutta sain soitettua kumminkin. olen hirveä puhelinjännittäjä, kavereillekin on vaikea soittaa, vaikka alkuun päästyä tykkään kyllä jutella. Ap

Vierailija
12/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo oletko kiinnostunut, hä? :)))

Vierailija
13/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:30"]

11, ei haittaa. Mun puhelu ei tainnut mennä kovin hyvin :/ mutta sain soitettua kumminkin. olen hirveä puhelinjännittäjä, kavereillekin on vaikea soittaa, vaikka alkuun päästyä tykkään kyllä jutella. Ap

[/quote]Miksei muka mennyt hyvin? :D Mitä sä sopersit sille? :)

Vierailija
14/14 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, mitä jos vaan kyselisit kuulumisia? Hyvin neutraali lähestyminen josta on kyllä hyvät mahdollisuudet edetä vihjailemaan seurankaipuuta jos siltä tuntuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi