Mihin voin valittaa työvoimatoimiston virkailijan toiminnasta?
keetkä siis ovat heidän esimiehiään? Jouduin törkeän virheen uhriksi ja haluan tehdä valituksen kyseisestä virkailijasta perusteluineen. Nyt en kuitenkaan tiedä kehen ottaa yhteyttä? Kuka siis on työvoimatoimistonv virkailijoiden esimies ja miten hänen yhteystietonsa saa?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:21"]
Ime parsaa! Työttömät loiset ei arvostele toisten töitä. Lähde vetämään bisseä lähiräkälään looseri.
Kyllä mä arvostelen. Kyseinen virkailija teki törkeän virheellisen lausunnon, jonka vuoksi menetin Kelan tuen. Hän tunnusti ja korjasi virheen, mutta huonosti ja nyt menetän silti useiden päivien tuen. Jouduin vaatimaan häntä korjaamaan virheensä uudestaan. Olen hänen kanssaan selvitellyt asiaa, mutta hän ei ole pahoillaan eikä ota mitään vastuuta, vaikka myönsi virheensä ja huolimattomuutensa. Hän kuittasi virheensä vain naureskelemalla että oli mennyt ihmiset sekaisin. Mulla on toimeentuloni tässä kyseessä ja stressi ja huoli kova, joten tää on ollut todella raskasta jonkun idiootin työssä tekemän virheen vuoksi kärsiä tällä tavalla. Se ihminen on saatava vastuuseen.
Ja sinä täydellisenä ihmisenä, et ole koskaan tehnyt virhettä?! Mihin on hävinnyt kaikki inhimillisyys?! Tee se facebook aloitus sopii täysin sinunlaiselle virheettömälle!
Ap:n jonkun virheen takia joku toinen on menettänyt toimeentulon ja ap vain on naureskellut?
On virheitä ja virheitä ja eroa niihin suhtautumisessa.
Mikä tilanne nyt, onko ”tilit tasattu” ja virheet korjattu? Paljonko sait korvauksia? Onko ne verottomia? Maksaako se mokannut virkailija ne itse omasta pussistaan, vai maksetaanko ne korvaukset jostain työkkörin tai ministeriön rahoista?
Vierailija kirjoitti:
Missä oli virhe?
Kuten jo selitin, hän teki virheellisen lausunnon, jonka vuoksi työnhakuni ja peruspäivärahani katkesi. Häneltä kuulemma meni "nimet sekaisin" ja hän laittoi toisen ihmisen lausunnon minun nimiini ja pisti Kelalle lausunnon. Kun selvitin asian hänen kanssaan, hän valehteli korjaavansa mokansa ja selvittävänsä asian Kelan kanssa niin, ettei työnhakuni ja päivärahan maksamiinen katkeasi. Hän valehteli. Hän ei ollutkaan ilmeisesti kehdannut Kelalle kertoa mokanneensa, vaan nyt työnhakenu on katkennut ja alkanut uudestaan. Siinä välissä on nyt päiviä, etten ole muka Kelaan mukaan ollut työtön työnhakija ja minulle on muka maksettu liikaa päivärahaa. Jouduin nyt siis UUDESTAAn pyytämään tätä samaa virkailijaa korjaamaan mokansa. Häneltä tuli vain lyhyt viesti jossa kertoi laittavansa lausunnon kelaan ja pahoitelevansa tilanne. TILANNETTA?!!! Siis tätä tilannetta, jonka hän on itse mulle aiheuttanut? Tuntuu niin pahalta, että kyseinen henkilö ei koe mitään vastuuta törkeästä virheestään, josta on aiheutunut mulle suurta huolta ja stressiä. Mä olen niin köyhä ja itkenyt silmät päästä tän takia kun pelkään tuon mokailijan vievän multa toimeentulon! Mä en halua että hän hoitaa mun asioita enää koskaan ja haluan tehdä valituksen hänestä ja saada uuden vastuuvirkailijan, mä en kestä tätä enää!!!! mulla kävi samoin ja tämä virkailija on pilannut tahalisesti asioitani vuosien ajan. tee kirjallinen valitus esimiehelle ja pyydä häneltä vielä hänen esimiehensä nimi. jos et ole tyytyväinen niin valitat aina ylemmälle taholle ja kirjoita kaikki virheet mitä tämä virkailija on tehnyt. itse sain asiantuntijana toimineen kiusaajavirkailijan vaihdettua. voit myös mennä lääkäriin ja valittaa että sinulla alkaa mielenterveys pettää virkailijasta johtuen niin saat lausunnon lääkäriltä että suosittelee virkailijan vaihtamista. onnea.
sellane työkkärin pälli joutais joutua vastuuseen...tai ainaki saada kenkää vastuuttomasta ja välinpitämättömästä toiminnastaan, josta on aiheutunut haittaa ja ongelmia asiakkaalle. Tee ilmoitus sen pomolle tai sitte ministeriöön. Yleensä asia hoituu, kun menee tarpeeksi ylös ...Arvoasteikossa...Hierarkiassa :)
Minä taistelin joskus työvoimavirkailijan virheellisestä toiminnasta, josta minulle aiheutui turha 3 kk karenssi. Tämä taistelu tosin kesti 1.5 vuotta. Valitin päätöksestä ensin työvoimatoimistolle, sen jälkeen muutoksenhakulautakunnassa 2 kierrosta ja taisi lopullinen päätös tulla hallinto-oikeudesta eli lopulta voitin.
Olisi hyvä jos nämä turhakevirat lopetettaisiin Suomesta. Saataisiin säästöä jokaisesta työvoimavirkailijasta.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli virhe?
Kuten jo selitin, hän teki virheellisen lausunnon, jonka vuoksi työnhakuni ja peruspäivärahani katkesi. Häneltä kuulemma meni "nimet sekaisin" ja hän laittoi toisen ihmisen lausunnon minun nimiini ja pisti Kelalle lausunnon. Kun selvitin asian hänen kanssaan, hän valehteli korjaavansa mokansa ja selvittävänsä asian Kelan kanssa niin, ettei työnhakuni ja päivärahan maksamiinen katkeasi. Hän valehteli. Hän ei ollutkaan ilmeisesti kehdannut Kelalle kertoa mokanneensa, vaan nyt työnhakenu on katkennut ja alkanut uudestaan. Siinä välissä on nyt päiviä, etten ole muka Kelaan mukaan ollut työtön työnhakija ja minulle on muka maksettu liikaa päivärahaa. Jouduin nyt siis UUDESTAAn pyytämään tätä samaa virkailijaa korjaamaan mokansa. Häneltä tuli vain lyhyt viesti jossa kertoi laittavansa lausunnon kelaan ja pahoitelevansa tilanne. TILANNETTA?!!! Siis tätä tilannetta, jonka hän on itse mulle aiheuttanut? Tuntuu niin pahalta, että kyseinen henkilö ei koe mitään vastuuta törkeästä virheestään, josta on aiheutunut mulle suurta huolta ja stressiä. Mä olen niin köyhä ja itkenyt silmät päästä tän takia kun pelkään tuon mokailijan vievän multa toimeentulon! Mä en halua että hän hoitaa mun asioita enää koskaan ja haluan tehdä valituksen hänestä ja saada uuden vastuuvirkailijan, mä en kestä tätä enää!!!!
No hän ilmeisesti pahoitteli ja nyt todella korjasi asian. Onko sulla todisteet kirjallisena? Se on hyvä juttu. Voisit pyytää asiallisesti että haluat toisen virkailijan hoitamaan tästä eteenpäin asiaa. En valitettavasti tiedä miten asia hoidetaan jatkossa mutta olisi kyllä hyvä että nämä virkailijat tajuaisivat että monen toimeentulo todella riippuu näistä päätöksistä, että tajuaisivat pahoitella kunnolla ja hoitaa asiat heti. Luottamus virkailijaan on tärkeä asia. Mutta jos mesoat vaan kauheasti niin olet vaan vaikea asiakas. Koita pysyä asiallisena.
Yksi kusipää
Ilmeisesti olet virkamies
Yks virkailija lähetti just ennen juhannusta päätöksen että työnhakuni ei ole voimassa.
Oli se.
Ihan ilkeyttään vaan lähetti.
Valitin ja asia oikaistiin. Tietysti kirjallisena.