Mitä ajattelet miehestä joka ei kestä yli 3min yhdyntää
Laukeaa aina 1-3 minuutissa. Ei pysty pidättelemään. Mitä mieltä tämmöisestä?
Kommentit (26)
Noita nyt ollut yhdenillan jatkoilla, tietysti mies ollut aika kuumana. Virtaa mennyt vähän jo iskemisen aikanakin. Sitten tälläisen vieraan naisen, josta ottaa kiinni ja matkaan asunnolle. Ensiksi ei oikein, mut kun pääsen päälle rupeaa mieskin tulemaan, mut mulle aikasin. Tietysti ymmärrän kiihottava tilanne ja muodokkaan naisen seura. Harvoin sit siitä toipumaan, kiire niillä aina jonnekin.
Olen mies ja laukean yleensä aina parin-kolmen minuutin jälkeen. Joskus voi kestää pidempäänkin, varsinkin jos olen jo samana päivänä harrastanut seksiä tai olen sopivasti humalassa.
Kärsin aiemmin tästä nopeasti laukeamisesta todella paljon, koska seurustelin naisen kanssa, joka vaati vähintään 10min panemisen ennen kuin hän sai seksistä mitään nautintoa. Nyt olen löytänyt naisen, joka myös tulee nopeasti, joten meille molemmille sopii ettei kummankaan tarvitse pitkittää aktia toisen takia. Harrastamme aina ennen yhdyntää suuseksiä ja muutenkin hyväilemme toisiamme pitkään, joten sessiot kestävät paljon kauemmin kuin sen pari minuuttia. Olemme molemmat todella onnellisia!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:00"]Että pimpsani oli niin tiukka, kun heti sai orkun.
[/quote]
Se, että laukeaa heti tai nopeasti ei todellakaan tarkoita, että orkku olisi mitenkään hyvä. Mistä näitä naisia oikein sikiää? Ei mitään tietoa miehen orgasmista.
Mulla kans mies laukee todella nopeasti, vaikka ollaan oltu jo melkein 4 vuotta yhdessä.. hän pari työntöä laittaa niin tulee jo eli seksimme kestää yleensä alle 30sec :/ .. mutta jos mies on kännissä niin kestää kauemmin, harmittelee myös itsekkin sitä, että tulee niin nopeasti. Ainoa plussa tuossa on vain se, että suihin ei ainakaan tarvitse kauan ottaa niin ei suu väsy :D
Ahdistuisin,jos mies ei kolmessa minuutissa tule. Muusta ei ole kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:53"]Meillä auttaa pitkähkö esileikki. Runkkailen ja imeskelen miestä ihan tulemisen partaalle useamman kerran ja jossain vaiheessa se "herkkyys" menee ohitse ja yhdyntä kestää sitten kauemmin. Tosin ei meillä 10 minuuttia kauempaa kestä mutta parempi sekin kuin puoli minuuttia. ;) [/quote] Eikö parempi olisi niin, että mies runkkaa ennen yhdyntää? Itse en viitsisi tehdä mitään sirkustemppuja, että miehestä on antamaan minulle orgasmi yhdynnässä.
[/quote]
Mutta miehen pitäisi viitsiä sirkustemppuja, että antaisi sulle orgasmin? Kuulostat mainiolta seksipartnerilta.
t: nainen, joka nauttii myös siitä, että rakkaani nauttii