Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmistyyppi, joka ojentaa tuntemattomia

Vierailija
27.09.2025 |

Jos joku vaikka parkkerannut vähän huolimattomasti, henkilö alkaa ojentaa siinä parkkipaikalla vaikka ei edes liity koko asiaan mitenkään. Tai kerrostalon hississä kommentoi naapurin kartonkijätteiden taittelusta. Oikeastaan voi kommentoida mitä tahansa missä tahansa.

Tiedättekö tyypin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Olen monesti miettinyt miksi nämä ottaa turhia riskejä. Naapurin mies oli mennyt huomauttamaan jollekin kauppareissullaan väärästä pysäköinnistä. Tämä mies vetikin sitä nyrkillä nenään niin että veri lensi ja jatkoi matkaansa. Naapurin mies oli ihan ällistynyt, että miten se noin teki. No kaikenlaisia hulluja on. Siksi varmaan. Minä en sotkeudu ellei ole minun paikallani.

Vierailija
2/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Olen monesti miettinyt miksi nämä ottaa turhia riskejä. Naapurin mies oli mennyt huomauttamaan jollekin kauppareissullaan väärästä pysäköinnistä. Tämä mies vetikin sitä nyrkillä nenään niin että veri lensi ja jatkoi matkaansa. Naapurin mies oli ihan ällistynyt, että miten se noin teki. No kaikenlaisia hulluja on. Siksi varmaan. Minä en sotkeudu ellei ole minun paikallani.

Oppiipahan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylät ovat usein sellaisia.

Vierailija
4/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Persu tai muuten psykopaatti.

Vierailija
5/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ojennan kyllä jos näen vaikka että joku satuttaa lasta.

Vierailija
6/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ojennan kyllä jos näen vaikka että joku satuttaa lasta.

Sitten sinua ojennellaan oikein kunnolla.

Vierailija
7/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli ojentamaan eräs henkilö jota en ole koskaan nähnytkään eli en tunne, asia ei liittynyt häneen mitenkään, eikä edes ollut mikään asia oikeastaan. Sen jälkeenkin hän on katsellut minua kuin jostakin keksisi asian mistä tulla jotakin sanomaan. Erittäin outoa.

Vierailija
8/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on kyllä tehnyt mieli juosta roskaajan perään, että "Hei, teiltä putosi tämä." Itsesuojeluvaisto estää tämän turhan usein.

Kyllähän ihmisille pitäisi voida sanoa asiattomasta käytöksestä. 

Vierailija
9/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Persu tai muuten psykopaatti.

Tollaset taitaa olla niitä äärivasemmistolaisia.

Vierailija
10/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Huomautan aina nenärenkaasta. Toinen on parkkeeraaminen. Sanon aina, että opettele kääntämään yli ja ota yksi kerta takaisin. Lihavat naiset ovat niin tyhmiä, etteivät osaa ajaa autolla.

Vierailija
11/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on tuollainen. Hän on autismin kirjoilla ja puhuu asioista hyvin suoraan ja häpeilemättä 

Vierailija
12/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti on kyllä tehnyt mieli juosta roskaajan perään, että "Hei, teiltä putosi tämä." Itsesuojeluvaisto estää tämän turhan usein.

Kyllähän ihmisille pitäisi voida sanoa asiattomasta käytöksestä. 

Hoida sinä vassu vaan omat asiasi.

Vierailija
13/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitäisi toimia, mutta koska tilanne on kiusallinen kaikille näin ei kuitenkaan toimita. 

Vierailija
14/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ojentaja, enkä häpeä.

Vierailija
15/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on tuollainen. Hän on autismin kirjoilla ja puhuu asioista hyvin suoraan ja häpeilemättä 

Älä sitten ihmettele kun lapsesi saa turpiinsa kun aukoo suutaan väärille tyypeille.

Vierailija
16/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ojennan, jos asia liittyy jotenkin minuun. M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi