Ihmistyyppi, joka ojentaa tuntemattomia
Jos joku vaikka parkkerannut vähän huolimattomasti, henkilö alkaa ojentaa siinä parkkipaikalla vaikka ei edes liity koko asiaan mitenkään. Tai kerrostalon hississä kommentoi naapurin kartonkijätteiden taittelusta. Oikeastaan voi kommentoida mitä tahansa missä tahansa.
Tiedättekö tyypin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Olen monesti miettinyt miksi nämä ottaa turhia riskejä. Naapurin mies oli mennyt huomauttamaan jollekin kauppareissullaan väärästä pysäköinnistä. Tämä mies vetikin sitä nyrkillä nenään niin että veri lensi ja jatkoi matkaansa. Naapurin mies oli ihan ällistynyt, että miten se noin teki. No kaikenlaisia hulluja on. Siksi varmaan. Minä en sotkeudu ellei ole minun paikallani.
Oppiipahan!
Se on Persu tai muuten psykopaatti.
Itse ojennan kyllä jos näen vaikka että joku satuttaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ojennan kyllä jos näen vaikka että joku satuttaa lasta.
Sitten sinua ojennellaan oikein kunnolla.
Minua tuli ojentamaan eräs henkilö jota en ole koskaan nähnytkään eli en tunne, asia ei liittynyt häneen mitenkään, eikä edes ollut mikään asia oikeastaan. Sen jälkeenkin hän on katsellut minua kuin jostakin keksisi asian mistä tulla jotakin sanomaan. Erittäin outoa.
Monesti on kyllä tehnyt mieli juosta roskaajan perään, että "Hei, teiltä putosi tämä." Itsesuojeluvaisto estää tämän turhan usein.
Kyllähän ihmisille pitäisi voida sanoa asiattomasta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Se on Persu tai muuten psykopaatti.
Tollaset taitaa olla niitä äärivasemmistolaisia.
Minä olen sellainen. Huomautan aina nenärenkaasta. Toinen on parkkeeraaminen. Sanon aina, että opettele kääntämään yli ja ota yksi kerta takaisin. Lihavat naiset ovat niin tyhmiä, etteivät osaa ajaa autolla.
Lapseni on tuollainen. Hän on autismin kirjoilla ja puhuu asioista hyvin suoraan ja häpeilemättä
Vierailija kirjoitti:
Monesti on kyllä tehnyt mieli juosta roskaajan perään, että "Hei, teiltä putosi tämä." Itsesuojeluvaisto estää tämän turhan usein.
Kyllähän ihmisille pitäisi voida sanoa asiattomasta käytöksestä.
Hoida sinä vassu vaan omat asiasi.
Näin pitäisi toimia, mutta koska tilanne on kiusallinen kaikille näin ei kuitenkaan toimita.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni on tuollainen. Hän on autismin kirjoilla ja puhuu asioista hyvin suoraan ja häpeilemättä
Älä sitten ihmettele kun lapsesi saa turpiinsa kun aukoo suutaan väärille tyypeille.
Minä ojennan, jos asia liittyy jotenkin minuun. M43
Tiedän. Olen monesti miettinyt miksi nämä ottaa turhia riskejä. Naapurin mies oli mennyt huomauttamaan jollekin kauppareissullaan väärästä pysäköinnistä. Tämä mies vetikin sitä nyrkillä nenään niin että veri lensi ja jatkoi matkaansa. Naapurin mies oli ihan ällistynyt, että miten se noin teki. No kaikenlaisia hulluja on. Siksi varmaan. Minä en sotkeudu ellei ole minun paikallani.