märkä uni
oon nähny muutamia kertoja unta mun kummitätistä.. ihana,kaunis,isorintainen nainen.. monesti heränny kullikovanako uni loppunu kesken.. millon oon ollu sen kans saunasa ja millon se on vilauttanu mulle itse haaroväliä.. aah ne rinnat.. ja ainako käyn siellä kylässä niin sillä on joku paita missä näkyy niin kiusoittelevasti tissivako...tai sit se vaan istuu vastapäätä kahvipöydässä ja nojaa omaan käteen niin et ne täydelliset rinnat melkeen hyppää esille.....
Kommentit (2)
sit se kerran innostu txt kertoon mulle et millasia seksi asuja sillä on.. minä olin eka vähän et ....mut sen kans pysty jutteleen niistä ihan avoimesti.. ja sit minä leikilleen sanoin että ostan sille jotain mukavaa synttärilahjaksi niin ei se tyrmännyt sitäkään.. oli vaan innossaan=)
Minulla on hierojauni, joka toistuu aina silloin tällöin. Menen hierojalle ja odotan näkeväni tutun vanhahkon hierojatädin, mutta sivuhuoneesta astuukin kolme läpinäkyviin harsohameisiin sonnustautunutta ihanaa nuorta naista.
He pyytävät minua riisumaan ja menemään selinmakuulle hierontapöydälle. Minulla ei ole kuin pyyhe siittimeni päällä. Sitten naiset alkavat levittää hierontaöljyä koko kroppaani. Yksi keskittyy vatsan ja lantion seutuun ja kaksi jalkoihin.
Unessa saan valtavan voimakkaan orgasmin. Kaikki tuntuu uskomattoman todelliselta. Olen aina todella pettynyt herättyäni, kun tajuan kaiken olleen vain unta.