Onko olemassa naisia, jotka eivät hoida kasvojen ihoa?
Esim. Tee kuorintoja tai naamioita tai käy kosmetologilla.
Kommentit (100)
Vain Suomessa kilpaillaan sillä, että kuka rääkkää ihoaan eniten.
Miten miehet hoitavat kasvojaan? Tarvitseeko heidän hoitaa? Onko ainoastaan naisilla velvollisuus ostella kemikaaleja joita pitää hieroa naamaan? Ovatko miesten ihojen epäpuhtauden puhtaampia kuin naisten?
Entäpä karvat? Naisten karvat ovat vaarallisia ja epähygieenisiä ja ne pitää ehdottomasti ajaa pois. Mutta mitenkäs ne miesten karvat ovatkin ihan ok? Vaikka minun kokemuksen mukaan juurikin miehet haisevat pahalta, eivät naiset.
Vesipesu silloin tällöin, joskus laitan Bepanthenia.
N50
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet hoitavat kasvojaan? Tarvitseeko heidän hoitaa? Onko ainoastaan naisilla velvollisuus ostella kemikaaleja joita pitää hieroa naamaan? Ovatko miesten ihojen epäpuhtauden puhtaampia kuin naisten?
Entäpä karvat? Naisten karvat ovat vaarallisia ja epähygieenisiä ja ne pitää ehdottomasti ajaa pois. Mutta mitenkäs ne miesten karvat ovatkin ihan ok? Vaikka minun kokemuksen mukaan juurikin miehet haisevat pahalta, eivät naiset.
Harva mies hoitaa ja sen huomaa. Juonteet on syviä, ihon pinta epätasainen ja väri on harmahtavan eloton ja ihohuokoset suurentuneet.
Nyt kun en meikkaa pesen yleensä pelkällä vedellä kasvot. Rasvaan talvisin kuivat kohdat.
Sain lahjaksi hemmottelulahjakortin kasvohoitoon. Se oli eka ja taatusti vika kasvohoito mikä minulle tehtiin. Ikinä ei ole naama ollut niin kipeä kuin sen hoidon jälkeen! Ja iho oli ihan kamalan näköinen monta päivää.
En hoida kasvojen ihoa mitenkään. Pesen saippualla kun on likainen, muuten hiuksista valuva shampoovaahto pesee sen minkä pesee. En rasvaa, en meikkaa, en kuori, en nyplää.
Kuorin vain nenän, silloin kun sen päällinen tuntuu karkealta. Pesen vedellä. Voiteita, kun muistan. Iho ihan hyvä, ollut aina. Silmänympärysvoidetta olen käyttänyt, nyt en enää sitäkään. 67v
Yleensä ne, jotka sanoo etteivät hoida ihoaan, lisäävät heti perään, että iho on hyväkuntoinen. No, mulla ei ole. Mulla on paljon mustapäitä ja epäpuhtauksia. Silti en hoida ihoani, koska en suoraan sanottuna jaksa nähdä vaivaa. Lisäksi, mitä enemmän ihoaan tutkii peilistä ja puunaa, sen tietoisemmaksi tulee kaikista "virheistä" ja juonteista ja sitä enemmän ne alkaa vaivaamaan mieltä. Tämä siis oma kokemukseni asiasta.
Pesen naaman suihkussa käydessäni, rasvaan jos se on kuiva. Ja kuorin ehkä kerran vuodessa kahvinpuruilla. N37
En tee muuta kuin rasvaan muutaman kerran viikossa ja pesen kun olen meikannut. Kuorin ehkä kerran vuodessa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikalla kun hoitaa ja meikkaa niin ei tule iholle haitallisia aineita ja tuotteet oikeasti hoitaa. Kuivan ja herkän ihoni pelastus. Kasvoihoidossa käyn noin 2-3 kertaa vuodessa.
Luonnonkosmetiikka räjäytti jäätävän lääkärin hoitoa vaativan aknen. Tuotteen myyjät sanoivat vaan, että iho puhdistuu ja jätkä vain käyttöä. Kokeilin eri tuotteita ja sitkeästi jatkoin, kunnes en enää voinut katsoa tulehtunutta näppyläistä ihoa ja marssin lääkäriin.
Valitettavasti luonnonkosmetiikka ei kaikille sovi, vaikka olisin halunnut niitä käyttää.
Luonnonkosmetiikkaakin on montaa eri sorttia.
On toki, mutta käytin yhden suosituimman firman eri tuotteita. En viitsi yrityksen nimeä mainita, kun moni varmasti hyötyy heidän tuotteistaan ja pidän eettisiä ja luonnontuotteita hyvänä asiana. Voi kun ne olisi sopineet minulle. Heillä on suuri tuotevalikoima ja sieltä kokeilin monia.
Vaikka en meikkaa, niin minulla on kyllä laadukkaat luonnonkosmetiikkameikit. Voi kun innostuisin meikkaamaan. Rakastan huulipunia, mutta työssä käytän maskia ja puna vaan tuhriintuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikalla kun hoitaa ja meikkaa niin ei tule iholle haitallisia aineita ja tuotteet oikeasti hoitaa. Kuivan ja herkän ihoni pelastus. Kasvoihoidossa käyn noin 2-3 kertaa vuodessa.
Luonnonkosmetiikka räjäytti jäätävän lääkärin hoitoa vaativan aknen. Tuotteen myyjät sanoivat vaan, että iho puhdistuu ja jätkä vain käyttöä. Kokeilin eri tuotteita ja sitkeästi jatkoin, kunnes en enää voinut katsoa tulehtunutta näppyläistä ihoa ja marssin lääkäriin.
Valitettavasti luonnonkosmetiikka ei kaikille sovi, vaikka olisin halunnut niitä käyttää.
Joo ei minullekaan siellä kaikki merkit ja tuotteet käy. Sitäkin on monenlaista ja eri ihotyypeille.
En tee. Käyn joka toinen päivä suihkussa ja silloin pesen kasvoni. N32
Hoidan ja käyn kosmetologilla, ihoni on todella sileä ja hyvä, jopa näin varttuneella iälläkin. Hoitakaa vaan, eron näkee kyllä. Suomalaiset naiset laiminlyövät niin ihonhoidon kuin meikkauksenkin turhan sujuvasti. Se ns luonnonkaunis ei kyllä meidän geeneillä oikein vakuuta.
En ole ikinä "hoitanut".
Vesihuuhtelu aamuisin ja shampoopesu tukanpesun yhteydessä.
Täysin rypytön naama 66v ;-)
Vierailija kirjoitti:
Kuorin kasvojen ihon hyvin harvoin. Naamioita en laita koskaan ja kosmetogilla ei ole varaa käydä. Puhdistan kasvot aamuin illoin Aconin puhdistusaineella, laitan kasvovettä ja rasvaan Nivealla. Jos on kuivia kohtia (kuten usein talvella on), niin laitan Bepanthenia joskus jopa koko naamaan. Toinen paksu voide mitä käytän välillä on Tummeli.
Miksi tätä mun viestiä on pitänyt miinustaa?? Kai mä nyt itse tiedän mikä parhaiten sopii mun iholle ja hoidan sen mukaan! Älytöntä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorin kasvojen ihon hyvin harvoin. Naamioita en laita koskaan ja kosmetogilla ei ole varaa käydä. Puhdistan kasvot aamuin illoin Aconin puhdistusaineella, laitan kasvovettä ja rasvaan Nivealla. Jos on kuivia kohtia (kuten usein talvella on), niin laitan Bepanthenia joskus jopa koko naamaan. Toinen paksu voide mitä käytän välillä on Tummeli.
Miksi tätä mun viestiä on pitänyt miinustaa?? Kai mä nyt itse tiedän mikä parhaiten sopii mun iholle ja hoidan sen mukaan! Älytöntä taas.
Ehkäpä siksi, kun kysymys oli että onko olemassa naisia, jotka eivät hoida kasvojen ihoa, ja sitä kerroit kuinka sinä nimenomaan hoidat ihoa. Ei kiinnosta miten sinä hoidat, vaan kiinnostaa onko naisia jotka eivät hoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikkaakin on montaa eri sorttia.
On toki, mutta käytin yhden suosituimman firman eri tuotteita. En viitsi yrityksen nimeä mainita, kun moni varmasti hyötyy heidän tuotteistaan ja pidän eettisiä ja luonnontuotteita hyvänä asiana. Voi kun ne olisi sopineet minulle. Heillä on suuri tuotevalikoima ja sieltä kokeilin monia.
Vaikka en meikkaa, niin minulla on kyllä laadukkaat luonnonkosmetiikkameikit. Voi kun innostuisin meikkaamaan. Rakastan huulipunia, mutta työssä käytän maskia ja puna vaan tuhriintuisi.
Juu siellä on monia merkkejä ja tuotteita eikä minullekaan käy kaikki tuotteet. Joistain tulee näppyjä johtuen öljyistä, pitää testailla ja valita ne oikeat ja sopivat. Ihan niinkuin muussakin kosmetiikassa. Evolve, Antipodes, Laponie ja Esse on miellyttäneet eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinähän hoidat ihoasi aika monella tuotteella ja tässä kysyttiin niitä,jotka ei hoida. Johtuisko alapeukut siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi, kun kysymys oli että onko olemassa naisia, jotka eivät hoida kasvojen ihoa, ja sitä kerroit kuinka sinä nimenomaan hoidat ihoa. Ei kiinnosta miten sinä hoidat, vaan kiinnostaa onko naisia jotka eivät hoida.
Mä vastasin myös siihen, että en hoida ihoani kuten ap kuvittelee kaikkien naisten hoitavan.
🙋