Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa naisia, jotka eivät hoida kasvojen ihoa?

Vierailija
03.01.2022 |

Esim. Tee kuorintoja tai naamioita tai käy kosmetologilla.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä paljon ja siksi näyttävät ikäisiltään.

Jos haluaa näyttää ikäistään nuoremmalta, on hoidettava ihoa säännöllisesti.

Useimmat hoitavat ihoaan säännöllisesti ja näyttävät ikäisiltään.

Vierailija
22/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuu ihan minkälainen iho on ja onko ongelmia, kuivutta, ekseemaa, aknea, ryppyjä, pod, herkkyyttä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esität asian kuin ikäiseltään näyttämisessä olisi jotain pahaa ja nuoremmalta näyttäminen olisi tavoiteltavaa?

Vierailija
24/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan sama miltä näyttää, jos puhuu jotain noin tyhmää.

Iho on elin, jota hoidetaan monipuolisella ruokavaliolla, riittävällä unella ja ulkoilulla sekä tupakan ja viinan välttelyllä.

Ulkoapäin siihen voi vaikuttaa vain huonontavasti esim liialla pakkelilla ja auringolla.

Vierailija
25/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Pesen naaman suihkussa käydessäni. Rasvaa laitan talvella jos naama tuntuu kiristävän, enkä aina silloinkaan. En meikkaa koskaan. Ikää 41v.

Vierailija
26/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hoida. Pesen meikit pois käsisaippualla, silloin kun ei ole meikkiä pelkällä vedellä. En käytä mitää voiteita (en edes aurinkovoidettaa kesällä koska en pala) enkä hoitoja. Ikää 47 ja moni pitää nuoren näköisenä. Paksu rasvoittuva ihotyyppi varmaan syynä.

Vierailija
27/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin kalliita ihonhoitotuotteita,  mutta nykyään käytän aivan miedoimmasta päästä olevia ja olen kuivaihoinen. Ei muutosta.

Vierailija
28/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho pysyy parempana jos ei hoida liikaa. 

Joo, mä olin jossai testissä taannoin ja testaaja ei tiennyt ikääni. Testin mukaan ihoni oli 50 vuotiaan iho. Olin silloin just täyttänyt 70.

En hoida muuten kuin koko aikuisikäni olen iltaisin laittanut Widmerin yövoidetta.

Pesu vedellä, ei mitään muita aineita. Nuorena meikkasin kohtuudella ja vedellä ja saippualla silloinkin pesin.

Vierailija
29/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, Elena kyllästyi puhumaan synteettisestä reiästään ja vaihtoi kosmetiikkahöpinään.

Vierailija
30/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan sama miltä näyttää, jos puhuu jotain noin tyhmää.

Iho on elin, jota hoidetaan monipuolisella ruokavaliolla, riittävällä unella ja ulkoilulla sekä tupakan ja viinan välttelyllä.

Ulkoapäin siihen voi vaikuttaa vain huonontavasti esim liialla pakkelilla ja auringolla.

Kyllähän nykyään meikit hoitaa ihoa ja esim. suojaa. Samoin voiteet. Kun valitsee tuotteet oikein ja lukee vähän inciä.

Vierailija
31/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloituksessa mainittuja. Pesen illalla kasvot aloeverasaippualla tai teepuusaippualla, satunnaisesti pyyhkäisen lisäksi kookosöljyllä, sillä lähtee meikki paremmin pois. Talvisin laitan silloin tällöin yöksi sheavoidetta. Näillä on pärjätty, ikää 47 ja iho on aika rypytön näille kymmenille.

Vierailija
32/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistähän se hyvin pitkälle riippuu millainen iho on, tunki siihen sitten mitä tahansa. Toki kosteutus vaikuttaa paljon ihon kuntoon jos on kuiva iho.

Vierailija
33/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kosmetologilla. en kuori ihoani koskaan, en käytä kasvonaamioita. Ihonhoidon perusta on terveellinen ruokavalio, raitista ilmaa, tarpeeksi unta ja auringonoton välttäminen. En tupakoi enkä käytä alkoholia. Ikä 70 vuotta.

Ihoni on erinomaisessa kunnossa. Talvella käytän tarpeen mukaan ihovoidetta, Nivea ja HTH toimivat. HTH kosteuttaa ja Nivea suojaa pakkaselta, kun sen levittää ajoissa ennen ulos menemistä.

Vierailija
34/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ikää 61v ja käynyt 3x kosmetologilla, nekin lahjaksi saatuja käyntejä. Iho ollut ihan ruvella viikon sen jälkeen.

Pesen kasvoni vedellä, jos on meikkiä niin jollain saippualla (vaikka käsi-) hyvin kevyesti. Käytän vain päivävoidetta, meikkivoiteenikin on mahdollisimman ohut tai jatkan sitä päivävoiteella. 

Ihoni on täydellisen tasainen ja hyvässä kunnossa, ei edes ryppyjä. Kesällä en tarvitse edes päivävoidetta, lämpö kosteuttaa ihon luontaisesti. 

Vierailija
35/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoida erityisesti. Pesen happamalla pesuaineella kasvot suihkussa käydessä, muutoin pelkällä vedellä. Käytän kosteusvoidetta. En meikkaa.

Olen syönyt useamman isotretinoiini kuurin elämäni aikana akneen ja hoitanut sen sadalla tavalla kasvoja. Ihoni ei tykkää ylimääräisistä seerumeista ym. simppelein tapa on ollut toimivin ja nyt on akne ollut kurissa.

T. Nainen 44 v.

Vierailija
36/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorin kasvojen ihon hyvin harvoin. Naamioita en laita koskaan ja kosmetogilla ei ole varaa käydä. Puhdistan kasvot aamuin illoin Aconin puhdistusaineella, laitan kasvovettä ja rasvaan Nivealla. Jos on kuivia kohtia (kuten usein talvella on), niin laitan Bepanthenia joskus jopa koko naamaan. Toinen paksu voide mitä käytän välillä on Tummeli.

Vierailija
37/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikalla kun hoitaa ja meikkaa niin ei tule iholle haitallisia aineita ja tuotteet oikeasti hoitaa. Kuivan ja herkän ihoni pelastus. Kasvoihoidossa käyn noin 2-3 kertaa vuodessa.

Vierailija
38/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli ja nivea tukkii mulla vaan ihon. Ei hoida.

Vierailija
39/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkosmetiikalla kun hoitaa ja meikkaa niin ei tule iholle haitallisia aineita ja tuotteet oikeasti hoitaa. Kuivan ja herkän ihoni pelastus. Kasvoihoidossa käyn noin 2-3 kertaa vuodessa.

Luonnonkosmetiikka räjäytti jäätävän lääkärin hoitoa vaativan aknen. Tuotteen myyjät sanoivat vaan, että iho puhdistuu ja jätkä vain käyttöä. Kokeilin eri tuotteita ja sitkeästi jatkoin, kunnes en enää voinut katsoa tulehtunutta näppyläistä ihoa ja marssin lääkäriin.

Valitettavasti luonnonkosmetiikka ei kaikille sovi, vaikka olisin halunnut niitä käyttää.

Vierailija
40/100 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkosmetiikka räjäytti jäätävän lääkärin hoitoa vaativan aknen. Tuotteen myyjät sanoivat vaan, että iho puhdistuu ja jätkä vain käyttöä. Kokeilin eri tuotteita ja sitkeästi jatkoin, kunnes en enää voinut katsoa tulehtunutta näppyläistä ihoa ja marssin lääkäriin.

Valitettavasti luonnonkosmetiikka ei kaikille sovi, vaikka olisin halunnut niitä käyttää.

Luonnonkosmetiikkaakin on montaa eri sorttia.