Onko semmonen peiliselfie kropasta turnoff deittiprofiilissa? Ja jos on, niin miksi, eikö se ole kuitenkin ihan rehellinen kuva joka kertoo ihmisestä?
Kommentit (29)
Minulla oli peiliselfie tinderissä, ei kuitenkaan mikään vessassa otettu. Halusin profiiliin vartalokuvan, muuten en harrasta ylipäätään selfieitä. Käyn kyllä ulkona ja matkoilla, mutta reissuissa olen yksin. Ja kavereiden kanssa otetuissa on aina joku muukin kuvassa. Sellaiset kuvat vasta hölmöjä onkin, missä on joku kaverikin mukana. Ei ole varma kumpi on kumpi tai sitten kaveri on jotenkin typerästi rajattu tai sotattu pois.
Tuossa on selkeästi tuplastandardi. Naiset mielellään laittavat noita jumppatrikookuvia itsestään kunto- ja joogasaleilta varsinkin, jos kroppa on yhtään kunnossa. Samaan aikaan kollektiivisesti tuomitsevat miehen, joilla on selfie samasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on selkeästi tuplastandardi. Naiset mielellään laittavat noita jumppatrikookuvia itsestään kunto- ja joogasaleilta varsinkin, jos kroppa on yhtään kunnossa. Samaan aikaan kollektiivisesti tuomitsevat miehen, joilla on selfie samasta tilanteesta.
Ok. Eli mitä nyt tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle peiliselfie kertoisi, että ihmisellä ei ole sen vertaa sosiaalista elämää, että hänestä olisi kuvia jossain luonnollisessa tilanteessa, so. että joku kaveri olisi ottanut hänestä kuvia ulkona, oli se sitten kävelyllä, rannalla, matkoilla, patikoimassa tai missä tahansa. Ja sosiaalisuus olisi minulle valtavan paljon tärkeämpi ominaisuus kuin hyvä kroppa.
Minulla on paljon kavereita ja sosiaalista elämää, mutta ei minusta silti kaverit tuolla lailla räpsi kuvia. Tietenkin jotain kaveria voi pyytää ottamaan kuvan, mutta kaikki eivät halua kertoa kavereilleen, että haluavat kuvan Tinderiin, ja myöskään kaikki eivät osaa ottaa hyviä kuvia. Ja huono kuva ei imartele ketään.
Sinä pelaat juuri niillä korteilla, millä haluat, kuten kaikki muutkin. Tässä kysyttiin peiliselfiestä ja jos se on jollekin turnoff, niin eikö sen saa sanoa ääneen?
Tietty. Ja itse en ole edes Tinderissä. Kommentoinkin lähinnä tuota, ilmeneekö sosiaalisuus siitä, että on paljon kavereiden ottamia kuvia. En siis itse lähtisi tekemään selfiestä päätelmää, että henkilöllä ei ole sosiaalista elämää.
Rehellinen ja muokkaamaton kuva itsestä alkaa olemaan kuin yksisarvinen, moni väittää nähneensä mutta semmoista ei ole
Entäs jos muiden kuvien joukossa on myös yksi peiliselfie, meneekö heti luiskaan?
Jos itse joskus Tinderiin päädyn, niin aion lätkäistä sinne muutaman lärvikuvan (arkisella kevyellä meikillä sekä täysin ilman) ja vartalokuvan peilin kautta (tyypillisellä vaatetuksellani). Mahd. selkeitä ja täysin käsittelemättömiä kuvia. Jos peiliselfieni sattuu olemaan joidenkin mielestä turn-off ja hyi vttu, niin sittenhän se karsii pois juuri oikeat tapaukset. WYSIWYG, *kele.
Peili-selfie on parempi kuin ei kokovartalokuvaa ollenkaan.