Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko semmonen peiliselfie kropasta turnoff deittiprofiilissa? Ja jos on, niin miksi, eikö se ole kuitenkin ihan rehellinen kuva joka kertoo ihmisestä?

Vierailija
02.01.2022 |

Että pitää huolta itsestään?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Jos olet mies, niin kropasta on pakko olla kuva, jos meinaat päästä käsiksi niin sanottuihin isoihin kaloihin. Ja se kroppa on parasta olla täydellinen ja rasvaton. Niille oikeasti kiinnostaville naisille tulvii yhteydenottoja toinen toistaan paremman näköisiltä miehiltä, joten sinulla on lähtökohtaisesti oltava ulkonäkö aivan tiptop.

Vierailija
2/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot ilman paitaa, turn off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turnoff. Kertoo että olet tyylitön.

Vierailija
4/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliselfiet kropasta turn-off. Kertoo narsismista ha kehonsa palvomisesta ja pinnallisuudesta. Vaikka itse olen normaalipainoinen mies, niin näin sanon.

Vierailija
5/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinäinen nainen voisi ottaa vartalostaan kuvan? Luonnossa? Känny kivelle ja räps?

Vierailija
6/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turnoff. Kertoo että olet tyylitön.

Onhan tuolla noita perse pystyssä keikailevia naikkosiakin aika läjä.

Vierailija
7/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin kautta, eikös ne ole jo nähty 10v sitten :D

Vierailija
8/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peliselfiet kropasta turn-off. Kertoo narsismista ha kehonsa palvomisesta ja pinnallisuudesta. Vaikka itse olen normaalipainoinen mies, niin näin sanon.

No, exäni ovat kaikki olleet enemmän tai vähemmän lihavia, saatan ryypätä 1-2 litraa viinaa, kun sille päälle satun. Joten olenko jotenkin pinnallinen tai kehonpalvoja? Tykkään kuntoilusta ja olen kyllä ylpeä ulkonäöstäni, kun sen eteen on tehty paljon hommia, mutten todellakaan ole ylimielinen sen suhteen.

Vierailija
9/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomat kuvat on ällöjä. Samoin jos peili on likainen tai kuva on otettu likaisessa vesassa. Turn off on myös alaviistosta otettu kuva, jossa vielä passikuvailme naamalla.

Vierailija
10/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä. Toivotaan tarkkaa kuvausta itsestä, mutta peilin kautta otetut kuvat on nounou. Itsellä olisi eteisessä peiliovikaappi, mutta enpä sitten otakaan kuvaa deittiprofiiliin normaalipainoisesta varrestani, kun se kerran on peestä.

Muistakaa, että jokainen kuva on vain millisekunnin räpsäisy toisen elämästä, ei muuta. Jotkut onnistuvat niissä paremmin kuin toiset, eikä niiden perusteella kannata heti tuomita. Jos ihminen yhtään miellyttää ja profiilissa on jotain sanomaa, niin tykätkää toisistanne ja menkää sinne treffeille.

Ei ihme, että suomalaiset on sukupuuton partaalla, kun peiliselfietkin tuomitaan heti kättelyssä 😁

Vierailija
11/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun ottama peiliselfie kropastani on ollut miehille turn on. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli löytyy. Kannattaa tosin katsoa vähän mitä siellä kuvan taustalla näkyy.. joku kansi ja rengas ylhäällä oleva pönttö on aika vastenmielinen.

Vierailija
12/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika massiivinen turn off, peiliselfie, kyseessä lienee hyvin suurella todennäköisyydellä narsistinen teinin tasolla jumittava aikuinen pelle, oli mies tai nainen.

Vierailija
13/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle peiliselfie kertoisi, että ihmisellä ei ole sen vertaa sosiaalista elämää, että hänestä olisi kuvia jossain luonnollisessa tilanteessa, so. että joku kaveri olisi ottanut hänestä kuvia ulkona, oli se sitten kävelyllä, rannalla, matkoilla, patikoimassa tai missä tahansa. Ja sosiaalisuus olisi minulle valtavan paljon tärkeämpi ominaisuus kuin hyvä kroppa.

Vierailija
14/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle peiliselfie kertoisi, että ihmisellä ei ole sen vertaa sosiaalista elämää, että hänestä olisi kuvia jossain luonnollisessa tilanteessa, so. että joku kaveri olisi ottanut hänestä kuvia ulkona, oli se sitten kävelyllä, rannalla, matkoilla, patikoimassa tai missä tahansa. Ja sosiaalisuus olisi minulle valtavan paljon tärkeämpi ominaisuus kuin hyvä kroppa.

Niin mutta eikö ole parempi, että on tuore kuva, eikä joku festareilla 2 vuotta sitten ja ennen koronakiloja otettu?

Vierailija
15/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun ottama peiliselfie kropastani on ollut miehille turn on. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli löytyy. Kannattaa tosin katsoa vähän mitä siellä kuvan taustalla näkyy.. joku kansi ja rengas ylhäällä oleva pönttö on aika vastenmielinen.

Joo kyllähän tietyille miehille on varmasti turn on, todistetusti miessukupuolelle käy jopa auton pakoputki. Mutta monelle miehelle itsensä esittely ei sillä tavalla turn on kuin olisi se, että näyttää hyvältä, mutta ei ole ikävästi random-miesprofiileilta huomiota pakottavaa tarvetta kerjätä.

Vierailija
16/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ole yhtään kaveria, joka sen kuvan voi ottaa tai et osaa käyttää etälaukaisinta?

Vierailija
17/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon kavereita ja sosiaalista elämää, mutta ei minusta silti kaverit tuolla lailla räpsi kuvia. Tietenkin jotain kaveria voi pyytää ottamaan kuvan, mutta kaikki eivät halua kertoa kavereilleen, että haluavat kuvan Tinderiin, ja myöskään kaikki eivät osaa ottaa hyviä kuvia. Ja huono kuva ei imartele ketään.

Vierailija
18/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta eikö ole parempi, että on tuore kuva, eikä joku festareilla 2 vuotta sitten ja ennen koronakiloja otettu?

Ei, ei minulle. Jos kahden vuoden aikana on tapahtunut merkittävä muutos (=kymmeniä kiloja tai joku vammautuminen tms) niin silloinkin luulisi, että on olemassa edes joku toisen ihmisen ottama tuoreempi kuva.

Vierailija
19/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon kavereita ja sosiaalista elämää, mutta ei minusta silti kaverit tuolla lailla räpsi kuvia. Tietenkin jotain kaveria voi pyytää ottamaan kuvan, mutta kaikki eivät halua kertoa kavereilleen, että haluavat kuvan Tinderiin, ja myöskään kaikki eivät osaa ottaa hyviä kuvia. Ja huono kuva ei imartele ketään.

Sinä pelaat juuri niillä korteilla, millä haluat, kuten kaikki muutkin. Tässä kysyttiin peiliselfiestä ja jos se on jollekin turnoff, niin eikö sen saa sanoa ääneen?

Vierailija
20/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on monelle turn off. Mä kuitenkin otin itsestäni kokovartalo-peiliselfien, koska en halunnut vaivata ketään sillä, että joutuu ottaa musta sen 150 otosta mikä siihen menee, että mun naama näyttää edes jotenkin siedettävältä kuvassa. Ja löytyi silläkin kuvalla se kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi