Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla aidosti muodokas :)

Vierailija
22.04.2015 |

Tänä fitness-buumin aika huomaa kuin miehen katsovat pitkään muotojani, ehkä ovat kyllästyneet tähän "fitness-hömpötykseen" jossa naiset vääntävät itsestään teinipojan näköistä. Hivelee kivasti itsetuntoa kun huomaa, että aito ja rehellinen naisen muodokkuus kiinnostaa miehiä :) Olen varmaan monen mielestä "läski" kun on isot rinnat, laaja lantio ja tukevat muodokkaat reidet. Käytän lähes aina muotoja korostavia vaatteita, hameita ja muuta naisellista. Suoraan sanottuna en ymmärrä miksi todella moni "nainen" laihduttaa itsensä tikuksi ja käyttää urheiluvaatteita tai farkkuja kuten pojat melkein jokapaikassa. Ei ole naisellista.

Onneksi meille täyteläisille naisille riittää ihailijoita :) kantakaa muotonne leidit arvokkaasti!

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:19"]Muotoja on parhaiten vähän "isommissa" ja iso ei tarkoita läskiä tai sairautta http://cdn2.hellogiggles.com/wp-content/uploads/2015/02/03/plus-size-models-hd-plus-sized-women-are-beautiful-too-photos.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6a/04/a8/6a04a8eda12c254f22244be274fc75c7.jpg [/quote] Siis noihan ON läskejä. Todella isokokoisia ja ylipainoisia naisia.

[/quote]

Ja kaukana kauniin muodokkaista!! Järkyttävän kokoisia. Toisaalta, heissä sentään tuo läski on "kiinteähköä" eikä sellaista valkoista pullavaa massaa mitä suomimammoissa

Vierailija
62/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"]Rasittavaa miten aina pitää lytätä joku ryhmä tuodakseen omaa erinomaisuuttaan esille. Ok jos olet niin tyytyväinen itseesi, miksi tarve mollata muita? Itsevarman ihmisen ei tarvitse pönkittää omaa egoaan muita haukkumalla. [/quote] Jep, ei oikeasti hyvän itsetunnon omaava, täysin itseensä tyytyväinen koe tarvetta muita moittia ja asettaa itsensä jalustalle :) ja tämä on ihan fakta homma että näin tekevät vain itseensä joiltain osin tyytymättömät!

[/quote]

Onhan täälläkin palstalla BMI 25 kurvikas nainen jo "läskiä lähentelevä" eli ruipelot suomimammat nostaa muodotonta olemustaan jalustalle haukkumalla muita
[/quote]
Niin? Sitten näillä naisilla on hulnonitsetunto kuten sinullakin käyttäessäsi termiä ruipelot suomimammat. Mikä tässä oli se ongelman ydin? :) Itse en ole kokenut tarvetta moittia muita koska olen sinut itseni kanssa ja niin tulisi sinun ja kaikkien muidenkin olla. Hyväksyn kaikenkokoiset ja näköiset kropat, ja hyväksyn oman kroppani. How hard can it be?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:06"]Se on fakta, että laihalla naisella ei voi olla isoa muodokasta perää :)      EI vai? http://websta.me/n/jenselter?lang=en [/quote] https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/86/e6/54/86e65498ee95473ee76c77a9f34fab94.jpg

[/quote]

Juuri tuollaisia seksyjä isoja periä timmissa muodossa ja timmissä linjakkaassa kropassa näkyy melkein vain hoikilla normaalipainoisilla. Juuri tuollaiset seksyt hoikat ovat lihavien naisten pahimpia vihollisia, kun kaikki miehet kuolaa vain tuollaisia hoikkia muodokkaita, niin ei ihmekään että kateelliset lihavat haukkuvat kateuksissaan kukkakepiksi ym. haukkumanimillä.

Vierailija
64/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:02"]

Mulla on samantyylinen vartalo, kuin Marilynilla niissä biitsikuvissa, joissa hänellä on valkoinen uimapuku. Tiedän olevani monen mielestä kamala löysä läski (vaikken ole edes ylipainoinen), mutta joidenkin mielestä myös Old Hollywood -tyylinen naisellinen tiimalasikurvitar. En arvostele muiden vartaloita, pääasia, että itse on tyytyväinen omaansa.

[/quote]

Niin ja kun tietää että Marilyn painoi kurveineen vaan 53 kiloa (pituus 166cm). Ei tarvitse painaa 77kg ollakseen kauniisti kurvikas!
[/quote]
tuli vahingossa alapeukku! Tätä mä just ihmettelen ku kaikki 80 kiloset naiset sanoo että "joo mä oon tällanen kurvikas. Olihan Marilynkin" ja Marilynin vaatekokokin oli kuitenkin 34 ei 44 niinkuin näillä nykyajan "kurvikkailla" .

Vierailija
65/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"]Rasittavaa miten aina pitää lytätä joku ryhmä tuodakseen omaa erinomaisuuttaan esille. Ok jos olet niin tyytyväinen itseesi, miksi tarve mollata muita? Itsevarman ihmisen ei tarvitse pönkittää omaa egoaan muita haukkumalla. [/quote] Jep, ei oikeasti hyvän itsetunnon omaava, täysin itseensä tyytyväinen koe tarvetta muita moittia ja asettaa itsensä jalustalle :) ja tämä on ihan fakta homma että näin tekevät vain itseensä joiltain osin tyytymättömät!

[/quote]

Onhan täälläkin palstalla BMI 25 kurvikas nainen jo "läskiä lähentelevä" eli ruipelot suomimammat nostaa muodotonta olemustaan jalustalle haukkumalla muita
[/quote]

No sehän se oli pointti. Että kellään itseensä täysin tyytyväisellä ei ole tarvetta haukkua muita. Eli siis näillä sinun kutsumillasi ruipeloilla suomimammoilla on myös jonkinlaisia ongelmia itsensä kanssa ja ilmeisesti sinullakin jos tunnet tarvetta käyttää halventavia ilmaisuja muista ihmisistä. Ihan sama kuka haukkuu ketä, oli se sitten laiha joka haukkuu lihavaa tai lihava joka haukkuu laihaa. Nämä ihmiset ovat epävarmoja itsestään ja vahvistavat omaa egoaan nostamalla itsensä jalustalle ja mollaamalla muita.

Vierailija
66/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn oli siron kurvikas ja vaatekokonsa 36. Häntä on turha verrata itseensä jos itse on läskimahainen ja kokoa 42

Vierailija
67/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:37"]

Ei sitten ole tullut mieleesi, että hyvin todennäköisesti monet katsovat sen takia, että "onpa tuolla ylipainoa" eivätkä sen takia että "onpa muodokas", koska miehet ainakin ja normaalipainoiset naiset pitävät muodokkaana naisena hoikkaa tiimalasin mallista muodokasta naista, jolla on kauniit linjakkaat kurvit ja selkeä vyötärö. Ainoastaan läskit naiset itse ja ehkä korkeintaan lihavat kaljamahamiehet pitävät läskiä muodokkuutena. Onhan sillä tynnyrilläkin yksi kurvi siinä kyljissä.

[/quote]

juuri näin. Monet sekoittaa muodot ja "läskin" Onko ap:lla edes kapeaa vyötäröä?

Vierailija
68/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus!

Vierailija
69/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä hiljattain olimme miehen kanssa kaupassa ja mies naureskeli tälläselle "muodokkaalle" naiselle

että yhtä pitkä kuin leveä ja noita näkee suomessa nykyään kauheasti ja kuinka nuoret ei liiku ja syö hyvin.

vähän samanlainen kroppa kuin salkkarien iidalla (mulla ei mitään iidaa vastaan) 

Vierailija
70/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:39"]

Onneks et oo yhtään ärsyttävä ja itseäs täynnä. Läskikin kaiken lisäks. Hyi. 0/10

[/quote]Surkeeta uikutusta! :D :D:D Mee vetään mavea ja ota belfie peppukipeästä pojanpyllystäsi.

Vierailija
71/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:09"]

Juuri tässä hiljattain olimme miehen kanssa kaupassa ja mies naureskeli tälläselle "muodokkaalle" naiselle

että yhtä pitkä kuin leveä ja noita näkee suomessa nykyään kauheasti ja kuinka nuoret ei liiku ja syö hyvin.

vähän samanlainen kroppa kuin salkkarien iidalla (mulla ei mitään iidaa vastaan) 

[/quote]Oijoi, että sun mies sanoi sulle, mitä sä halusit kuulla. Uskomatonta! Mikä sattuma! Sun mies onkin auktoriteetti koko palstalle, varmaan komea ja vahva, pitkä ja tumma mies.

Vierailija
72/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:39"]

Onneks et oo yhtään ärsyttävä ja itseäs täynnä. Läskikin kaiken lisäks. Hyi. 0/10

[/quote]Surkeeta uikutusta! :D :D:D Mee vetään mavea ja ota belfie peppukipeästä pojanpyllystäsi.
[/quote]

Sanoo leveä selluliittiperse?

Vierailija
73/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:13"]

[/quote]Oijoi, että sun mies sanoi sulle, mitä sä halusit kuulla. Uskomatonta! Mikä sattuma! Sun mies onkin auktoriteetti koko palstalle, varmaan komea ja vahva, pitkä ja tumma mies.

[/quote]

No mun mies (en ole ed) on pitkä jo harmaantuva, vahva ja komea mies ja hänkin puistelee päätään nykymammoille ihan ilman että minä sitä odotan häneltä. Suree sitä mitä nuo 30+ röllykät on 50+ iässä... Sanoo aina olevansa tyytyväinen että omat ( jo teinejä - aikuisia) lapset ovat oppineet hyvät ruokailutavat ja ravintotietoutta kotoa jotta tuollaisia ongelmia ei pääse tulemaan ainakaan "huomaamatta ja vahingossa" kuten av-mammoille käy.

Vierailija
74/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:02"]

Mulla on samantyylinen vartalo, kuin Marilynilla niissä biitsikuvissa, joissa hänellä on valkoinen uimapuku. Tiedän olevani monen mielestä kamala löysä läski (vaikken ole edes ylipainoinen), mutta joidenkin mielestä myös Old Hollywood -tyylinen naisellinen tiimalasikurvitar. En arvostele muiden vartaloita, pääasia, että itse on tyytyväinen omaansa.

[/quote]

Pitää olla melkoiset taikalasit jos marilynin mitoilla (tai edes sinnepäin) näkee naisen lihavana. Mulla jostain syystä on mieltymystä punapäihin. En ole pohtinut miksi. Mun mielestä makuasioita ei kannata anylysoida liikaa. Sopusuhtaisuus, lienee symmetrian syytä että tietyt muodot mielyttää enemmän kuin muodottomuus?

Kyllä se vain on parempi kun peba on hyvän muotoinen ja isompi kuin maha. Daisarit voi mun puolesta olla mitä vain kokoa kunhan ei älyttömyyksiin mennä. Rauhasta ne kuitenkin muistuttaa ja onhan ne kivat. Tosi mielellään niitä hiplaa ja koskettelee vaikka vähän rajustikkin.

Sitten jos pitäisi valita ääripäistä tissien koko niin mielummin pienet. Ne on mukavammin siinä missä niiden pitääkin olla. Sellaiset isot luomut valuu ja on missä sattuu ilman tukea. Silikoonin tajuan jos niihin on joku oikea syy. Onnettomuuden takia yhdellä naisella oli toinen muotoiltu ja kyllä oli tohtori tehnyt hyvää työtä. Ilman pieniä arpia sitä ei erottanut viereisestä.

Taitaa olla osalle naisista tuo tissien koko vähän sama kuin miehille munan koko? Huonompi homma vain jos se itsetunto on siitä koosta kiinni. Mä olen toisinaan sanonut että mua saa morkata siitä mitä sanon, naamalleni en voi mitään. Tajuatte pointin tai olette vähän öö.

Vierailija
75/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:19"]

Muotoja on parhaiten vähän "isommissa" ja iso ei tarkoita läskiä tai sairautta

http://cdn2.hellogiggles.com/wp-content/uploads/2015/02/03/plus-size-models-hd-plus-sized-women-are-beautiful-too-photos.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6a/04/a8/6a04a8eda12c254f22244be274fc75c7.jpg

[/quote]

Nämä on todellakin reilusti ylipainoisia. Toisella on tosiaan hienot muodot, kun roikkuva maharöllykkä puskee esiin jopa tuolta muotoilevan alusasun alta.

Vierailija
76/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tullut vähän epävarmaksi pukeutuminen. Miten pukeutua, jotten herätä liikaa huomiota esim. tanseissa? Pukeudun nyt aika väljästi, kaipaisi jotain muuta kuin väljää housua, tykkään mekoista,hameista ts. naisellisesta pukeutumisesta. Mitat 110-86-107, liivit 90e, pituutta 170  ja painoa 75. Hillittyä tyylä kaivataan.

Vierailija
77/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:39"] Onneks et oo yhtään ärsyttävä ja itseäs täynnä. Läskikin kaiken lisäks. Hyi. 0/10 [/quote]Surkeeta uikutusta! :D :D:D Mee vetään mavea ja ota belfie peppukipeästä pojanpyllystäsi. [/quote] Sanoo leveä selluliittiperse?

[/quote]

Selluliitti pylllyy... Se kävellessä hyllyy...

Noin lauloi sleepparit ja onhan siinä toden perää. Liian isosta naisesta on hyvä määritelmä. Päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla. Tiedän kyllä mitä tuhdit naiset heti ajattelee tuosta kommentista. Keskikokoa se on ja osaan käyttää. Tietää siitä kun moni on halunnut lisää.

Vierailija
78/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:13"]

[/quote]

Se oli pelimies, sanoi noin jotta saa helppoa vittua muijaltaan :) ehkä kiimaisen muistelee sitä muodokasta tammaa kun panee muijaansa :)

Vierailija
80/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tuli sama kuva kahdesti. Piti laittaa tämä:

http://www.thirteen.org/13pressroom/files/2012/06/BathingSuit_SamShaw_6-166.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän