Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla aidosti muodokas :)

Vierailija
22.04.2015 |

Tänä fitness-buumin aika huomaa kuin miehen katsovat pitkään muotojani, ehkä ovat kyllästyneet tähän "fitness-hömpötykseen" jossa naiset vääntävät itsestään teinipojan näköistä. Hivelee kivasti itsetuntoa kun huomaa, että aito ja rehellinen naisen muodokkuus kiinnostaa miehiä :) Olen varmaan monen mielestä "läski" kun on isot rinnat, laaja lantio ja tukevat muodokkaat reidet. Käytän lähes aina muotoja korostavia vaatteita, hameita ja muuta naisellista. Suoraan sanottuna en ymmärrä miksi todella moni "nainen" laihduttaa itsensä tikuksi ja käyttää urheiluvaatteita tai farkkuja kuten pojat melkein jokapaikassa. Ei ole naisellista.

Onneksi meille täyteläisille naisille riittää ihailijoita :) kantakaa muotonne leidit arvokkaasti!

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:02"]

Mulla on samantyylinen vartalo, kuin Marilynilla niissä biitsikuvissa, joissa hänellä on valkoinen uimapuku. Tiedän olevani monen mielestä kamala löysä läski (vaikken ole edes ylipainoinen), mutta joidenkin mielestä myös Old Hollywood -tyylinen naisellinen tiimalasikurvitar. En arvostele muiden vartaloita, pääasia, että itse on tyytyväinen omaansa.

[/quote]

Taas tämä sama väsynyt tekstikirjan Marlyn valhe. On se kumma, kun kaikki saatanan villisiat näyttää mielestään Marilyniltä.

Vierailija
102/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:19"]

Muotoja on parhaiten vähän "isommissa" ja iso ei tarkoita läskiä tai sairautta

http://cdn2.hellogiggles.com/wp-content/uploads/2015/02/03/plus-size-models-hd-plus-sized-women-are-beautiful-too-photos.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6a/04/a8/6a04a8eda12c254f22244be274fc75c7.jpg

[/quote]

Siis hyi vittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:46"]

Joo on kyllä todella turso tuo Marilyn. Millainen tikkujalka pitäisi olla, että palstan pulkannaruille olisi tarpeeksi "hoikka"? Reidethän ei saa kaartua muotoo ja osua yhteen vaan reisien välissä pitää olla aukko niin että siitä viskaisee mikroaaltouuni välistä eikä edes kosketa? Lantiossa kai luut pitää törröttää ennemmin kuin olla mahan kohdessa yhtään pyöreyttä?

Rahkaa, mavee, nutria, pötriä...

Uskokaa jo, ei miehiä kiinnosta panna luukasoja

[/quote]

No en ole luukasa vaikka hoikka olenkin ja miehiä on aina riittänyt yllin kyllin. Yli oman tarpeen jopa sillä olen onnellisesti parisuhteessa eikä mitään tarvetta pettää puolisoa. Mutta tarjontaa olisi...

[/quote]

Niin ku kaikilla muillakin täällä. Helvetin isot tissit ja muodokas perse ja silti painaa vaan 48kg ja menee XS kokoon!! Miehellä 20cm muna sekä hieno ura töissä, itsellä yhdelle sormelle tiukka pillu vaikka on 4 neljä 6 kiloista pungettu pillusta ulos.

[/quote]

Nope. B kupin söötit kiinteät rinnat, pyöreä (kyllä sopivasti treenattu), painan 62 kiloa ja käytän M koon vaatteita. Miehellä hyvä ok palkkainen ura (johtotehtävissä), mutta "vain" 17cm kalu. Riittää mulle:) Ainoa mikä tosiaan osui oikein on tuo 4 lasta ja tiukka pillu:) Käytän ob-miniä jos siitä voi jotain päätellä:D Tosin lapset oli vain n 3 kiloisia.
[/quote]obmini :) siitä voi päätellä että sinulla on niukka kuukautusvuoto. Muusta se ei kerro.

Vierailija
104/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:46"]Joo on kyllä todella turso tuo Marilyn. Millainen tikkujalka pitäisi olla, että palstan pulkannaruille olisi tarpeeksi "hoikka"? Reidethän ei saa kaartua muotoo ja osua yhteen vaan reisien välissä pitää olla aukko niin että siitä viskaisee mikroaaltouuni välistä eikä edes kosketa? Lantiossa kai luut pitää törröttää ennemmin kuin olla mahan kohdessa yhtään pyöreyttä?

Rahkaa, mavee, nutria, pötriä...

Uskokaa jo, ei miehiä kiinnosta panna luukasoja
[/quote]

Miehiä ei kiinnosta panna myöskään ihrakasoja. Marilyn on kaunein.

Vierailija
105/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minulla on muodokkaat jalat ja reidet, ja mielestäni kuntosalilla käyminen ei tee niistä yhtään laihemman näköisiä vaan pelkästään kiinteämmän.

Mutta jos tiedät näyttäväsi hyvältä niin varmaan oletkin sitä, onnittelut. Useimmille vaan liikakilot ilman mitään liikuntaa ei sovi.

Vierailija
106/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:54"]Tässä niitä Marilynin uikkarikuvia. Aika tursolta näyttää, ei varmasti ollut mikään 53-kiloinen tuohon aikaan.

http://3.bp.blogspot.com/-iAVmWQJL0QU/UYukSIIq6jI/AAAAAAAAiPY/dho7cK55T_c/s1600/Marilyn+Monroe2.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-LMNkhPAno7w/T9mOYnvAGSI/AAAAAAAAMbY/qAY9xzqDtSg/s1600/marilyn-monroe-03.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-LMNkhPAno7w/T9mOYnvAGSI/AAAAAAAAMbY/qAY9xzqDtSg/s1600/marilyn-monroe-03.jpg
[/quote]

Mikä helvetin turso? Tuohan on melkein paras vartalonmuoto mitä naisella voi olla! T. M24v

Vierailija
107/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:09"]

Voi vittu. Olkaa kaikki tyytyväisiä siihen mitä olette !! Lopettakaa toisten mollaaminen !!! Ihmisiä on erilaisia ja sillä selvä ja jos et ole tyytyväinen itseesi, niin herranjumala tee asialle jotain !!! Ole sitten laiha, hoikka, läski, treenattu, mikä perkele tahansa niin kaikki OLLAAN SAMANARVOISIA MUTTA KUN TÄÄ EI MENE IHMISILLÄ JAKELUUN !!!!

Olen 10kg ylipainoinen, tyytyväinen siltikin itseeni, en ikinä arvostele muita - en lihavempia kuin minä, en hoikkia, en laihoja, en yhtään ketään !!!

Aaarrgghhh !!!!

[/quote]

Rauhoitu nyt, paksukainen. Ymmärrän turhautumisesi. Kyllä minullakin olisi pinna kireällä, jos koko ajan saisi pelätä, että japanilaiset ampuvat harppuunan selkään.

Vierailija
108/109 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:42"]

https://www.riemurasia.net/kuva/Naisella-pit%C3%A4%C3%A4-olla-kurveja/92312

Mulle tulee mieleen aina tuon linkin kuva, kun joku läski väittää läskiä muodokkuudeksi ja että hoikka muka ei voisi olla muodokas. Tuossa kuvassa tuo vasemmanpuoleinen on läskien omasta mielestä muodoton tikku ja ainoastaan tuo oikeanpuoleinen on läskien omissa silmissä muodokas. Suurin osa ihmisistä on sitten vähän eri mieltä muodokkuudesta.

[/quote]

Missä on sanottu, että hieman painavampi nainen on muodoton pallo? Se on fakta, että laihalla naisella ei voi olla isoa muodokasta perää :)
[/quote]

Ja minä sanon että sinä olet väärässä. Terveisin laiha nainen, jolla hyvin kapea vyötärö ja oikea kuplaperä.

Vierailija
109/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:28"]

Itellä tullut vähän epävarmaksi pukeutuminen. Miten pukeutua, jotten herätä liikaa huomiota esim. tanseissa? Pukeudun nyt aika väljästi, kaipaisi jotain muuta kuin väljää housua, tykkään mekoista,hameista ts. naisellisesta pukeutumisesta. Mitat 110-86-107, liivit 90e, pituutta 170  ja painoa 75. Hillittyä tyylä kaivataan.

[/quote]

Miten olis sopivasti väljä pusero, istuva jakku ja hyvin laskeutuva hame polven yläpuolelle. Pitäis löytyä jotain, joka muotoja häivyttäis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi