Ylioppilaspoikien vanhemmat, minkä värinen puku? Entä tytöt, millaisia mekkoja...
Kommentit (17)
Tyttöjen mekossa tärkeintä on, ettei se ole liian lyhyt. Jos juhlasalin edessä lakituspaikalla on vähänkin koroketta, niin ne pikkarikuvat alaviistosta salista otettuna on aika nolot.
Mimmeillä on niitä hirveitä vesirajamekkoja ja tietenkin hikiset lenkkarit kuin raksajätkillä 🤢
Tumma puku pojalle ja tytölle joku pitsinen, värillä ei väliä
Tytöillä ei ole pakko olla mekkoa eikä pojalla pukua. Tervetuloa nykyaikaan.
Pojalle tummansininen puku.
Tytöt tosiaan tuossa iässä monesti sortuvat liian lyhyisiin mekkoihin (myös minä itse). Mekon olisi hyvä olla polviin asti, tai ainakin melkein.
Esikoisella oli oliivinvihreä puku, kuopuksella vaaleanruskea liivipuku. Todella vaalea, ei ihan valkoinen mutta lähellä. Poikia siis molemmat.
Pojalla valkoiset teryleenihousut ja vihertävä pikkutakki. Rusetti solmion sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Voiko tytöllä olla housutkin???
Kyllä on ROHKEAA!!
Meidän pojalla musta puku, kun se löytyy jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon yo -89. Mulla pli housupuku. Että ei se nyt mitään nykyaikaa ole tosiaankaan. N54
Tummansininen puku best!
Mekko väriltään joku vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Pojalla voi olle mekko ja tytöllä puku. Voi kun ihanan raikasta. Suorastaan edistyksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon yo -89. Mulla pli housupuku. Että ei se nyt mitään nykyaikaa ole tosiaankaan. N54
88 muullakin jakku ja housut - oltiin silloinkin nykyaikaisia
Ripille tytöillä olkaimettoman vesitajamekkoja
Poika lakitetaan Normaalikoulun Lyseosta huippuarvosanoilla. Todistuksessa komeilee pitkä rivi Laudatureita. Olemme tilanneet hänelle frakin jota voi käyttää sitten yliopistossakin.
Tummansininen on monikäyttöisin.