Ihanaa olla aidosti muodokas :)
Tänä fitness-buumin aika huomaa kuin miehen katsovat pitkään muotojani, ehkä ovat kyllästyneet tähän "fitness-hömpötykseen" jossa naiset vääntävät itsestään teinipojan näköistä. Hivelee kivasti itsetuntoa kun huomaa, että aito ja rehellinen naisen muodokkuus kiinnostaa miehiä :) Olen varmaan monen mielestä "läski" kun on isot rinnat, laaja lantio ja tukevat muodokkaat reidet. Käytän lähes aina muotoja korostavia vaatteita, hameita ja muuta naisellista. Suoraan sanottuna en ymmärrä miksi todella moni "nainen" laihduttaa itsensä tikuksi ja käyttää urheiluvaatteita tai farkkuja kuten pojat melkein jokapaikassa. Ei ole naisellista.
Onneksi meille täyteläisille naisille riittää ihailijoita :) kantakaa muotonne leidit arvokkaasti!
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:09"]
Juuri tässä hiljattain olimme miehen kanssa kaupassa ja mies naureskeli tälläselle "muodokkaalle" naiselle
että yhtä pitkä kuin leveä ja noita näkee suomessa nykyään kauheasti ja kuinka nuoret ei liiku ja syö hyvin.
vähän samanlainen kroppa kuin salkkarien iidalla (mulla ei mitään iidaa vastaan)
[/quote]Oijoi, että sun mies sanoi sulle, mitä sä halusit kuulla. Uskomatonta! Mikä sattuma! Sun mies onkin auktoriteetti koko palstalle, varmaan komea ja vahva, pitkä ja tumma mies.
[/quote]
Se oli pelimies, sanoi noin jotta saa helppoa vittua muijaltaan :) ehkä kiimaisen muistelee sitä muodokasta tammaa kun panee muijaansa :)
[/quote]
Oivoi :( nyt tais mennä tunteisiin? mun mies on älykäs ja itsekkin liikkuva ja hoikka eikä yleensä ihmisiä arvostele, mutta nämä kaksi naista olivat oikeasti "tuhteja" ei edes pikkuisen ollut vaan ylimäärärästä.
Itselläni on kapea vyötärö sopivanleveä lantio, keskikokoiset rinnat ja vaaleat pitkät hiukset. Pitkiä sääriäkin kehuu ja mun perää miten on harvinaisen hyvä ja on vähän liikaakin kiinni siinä ;)
Helpoksi en sanoisi itseäni. Seksiä enaina edes anna.
[/quote]
Älykäs ihminen puhuu kanssaihmisistä kaupassa tuolla tavalla? Enpä usko.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:15"]
Kyllä miehet kattoo jos käyttää persettä ja tissejä korostavaa paitaa oli sitten laiha tai läski, tyrkky on aina tyrkky.
[/quote]
Tämä on totta. Pakostakin kattoo, eri asia on sitten haluaisko kotiin varsinkaan sitä läskiä viedä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:15"]
Kyllä miehet kattoo jos käyttää persettä ja tissejä korostavaa paitaa oli sitten laiha tai läski, tyrkky on aina tyrkky.
[/quote]
Sitähän ne rimpulat tekee, tyrkyttää luikkua kroppaansa ja oikein hehkuu "kato mä oon timmi, mä vedin mavee"
Mun mielestä muodokas ja ylipainoinen ei ole synonyymeja.
Muodokas on sellainen (mielellään kuitenkin normaalipainoinen) jolla on kaunis tiimalasivartalo ja sopusuhtaiset rinnat. Ei siis leveää perää, röllykkävatsaa tai roikkuvia lolloja. Näitä näkee ehkä 1/1000 nykyään.
Tämä jo muodokkaan "ylärajalla" vaikkakin kaunis http://static.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/tyttoystavabrookIK3103_lz.jpg
Ja tämä selkeästi jotain muuta kuin kauniisti muodokas
http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2012/10/stellaboonshoft22102012.jpg
Ei sitten ole tullut mieleesi, että hyvin todennäköisesti monet katsovat sen takia, että "onpa tuolla ylipainoa" eivätkä sen takia että "onpa muodokas", koska miehet ainakin ja normaalipainoiset naiset pitävät muodokkaana naisena hoikkaa tiimalasin mallista muodokasta naista, jolla on kauniit linjakkaat kurvit ja selkeä vyötärö. Ainoastaan läskit naiset itse ja ehkä korkeintaan lihavat kaljamahamiehet pitävät läskiä muodokkuutena. Onhan sillä tynnyrilläkin yksi kurvi siinä kyljissä.
Onneks et oo yhtään ärsyttävä ja itseäs täynnä. Läskikin kaiken lisäks. Hyi. 0/10
https://www.riemurasia.net/kuva/Naisella-pit%C3%A4%C3%A4-olla-kurveja/92312
Mulle tulee mieleen aina tuon linkin kuva, kun joku läski väittää läskiä muodokkuudeksi ja että hoikka muka ei voisi olla muodokas. Tuossa kuvassa tuo vasemmanpuoleinen on läskien omasta mielestä muodoton tikku ja ainoastaan tuo oikeanpuoleinen on läskien omissa silmissä muodokas. Suurin osa ihmisistä on sitten vähän eri mieltä muodokkuudesta.
Kauneus on katsojan silmissä, kuten osuva sanonta kertoo. Teinipoika ja aapeen "muodokas" on kärjistämistä. Miehenä sanon että oikeasti hyvä perse on kiinteä ja mukavasti muodokas. Olen enemmän perse kuin tissimies jos näin pitää jaoitella. Eniten mulle vaikuttaa ulkonäöstä naama, erityisesti silmät. Niihin tulee kuitenkin katsottua kun naiselle puhun.
Luonteella on myös iso merkitys. Ei se keskiaukeaman ulkonäkö auta jos käytös on kusipään luokkaa. Siksi tuo vertaus kun ns. missityyppi ei ole mun makuun. Rehellinen, avoin, irstas ja tosiaan älykäs nainen on mun makuun. Semmoisen onneksi löysin. Osaa keskustella, ei ole mikään myötäilijä eikä pihtaa. Joskus vähän vaikea mutta niinhän ne naiset on ettei siinä mitään.
Niin ja niistä muodoista. Joskus varsinkin kesällä silmät vaeltaa. On kertonut että huomaa mutta ei pahastu siitä. Ei sille miehenä voi mitään kun kurvikas nainen ohuissa vaatteissa menee läheltä. Tuleehan sitä vilkaistua. Kyllähän tukevakin voi olla seksy mutta lihava nainen ei ainakaan mua innosta.
Ap on "muodokas" eli vitun läski ja löysä. Hyi. Kiva kuitenkin että osaat olla tyytyväinen rumaan vartalooso!
Kertoo kyllä myös paljon että haukut toisennäköisiä joten sori, ei peukkua vaikka muuten sympaattinen aloitus onkin... Kauneus on katsojan silmissä eilä ainoastaan yhdenlainen naistyyppi saa miehiltä huomiota.
Rasittavaa miten aina pitää lytätä joku ryhmä tuodakseen omaa erinomaisuuttaan esille. Ok jos olet niin tyytyväinen itseesi, miksi tarve mollata muita? Itsevarman ihmisen ei tarvitse pönkittää omaa egoaan muita haukkumalla.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:12"]
Muodokas on sellainen (mielellään kuitenkin normaalipainoinen) jolla on kaunis tiimalasivartalo ja sopusuhtaiset rinnat. Ei siis leveää perää, röllykkävatsaa tai roikkuvia lolloja. Näitä näkee ehkä 1/1000 nykyään.
Tämä jo muodokkaan "ylärajalla" vaikkakin kaunis http://static.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/tyttoystavabrookIK3103_lz.jpg
[/quote]
Mun mielestä sinun näkemyksesi normaalista ja kauniista naisvartalosta on erittäin vääristynyt. Ylärajalla :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"]
[/quote]
Mun mielestä sinun näkemyksesi normaalista ja kauniista naisvartalosta on erittäin vääristynyt. Ylärajalla :D
[/quote]
Sulla taitaa olla vääristyneet ajatukset normaalikoosta, tuo nainen on jo ylärajalla todellakin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:42"]
Mulle tulee mieleen aina tuon linkin kuva, kun joku läski väittää läskiä muodokkuudeksi ja että hoikka muka ei voisi olla muodokas. Tuossa kuvassa tuo vasemmanpuoleinen on läskien omasta mielestä muodoton tikku ja ainoastaan tuo oikeanpuoleinen on läskien omissa silmissä muodokas. Suurin osa ihmisistä on sitten vähän eri mieltä muodokkuudesta.
[/quote]
Missä on sanottu, että hieman painavampi nainen on muodoton pallo? Se on fakta, että laihalla naisella ei voi olla isoa muodokasta perää :)
Kyllä nää itseään "muodokkaiksi" kehuvat läskit tiedetään.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 09:04"]Kyllä naisen pitää naiselta näyttää.
T.mies
[/quote... vai leikitkö kenties miestä.
Lihavista olen huomannut, että jos yksikään mies vilkaiseekaan heidän suuntaan, niin heti röyhistellään läskejä ja luullaan olevansa seksikkään muodokkaita. Todennäköisesti mies vain vilkaisee epäkiinnostuneena, että onpas siinä lihava nainen ja ehkä kannattaisi katsoa mitä päälleen laittaa. Sen sijaan hoikat muodokkaat saavat jatkuvasti katseita ja vislailuja, eikä heidän tarvitse yhdestä miehen vilkaisusta heti röyhistellä ja mollata lihavia ja todistella jotain itseään pönkittääkseen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
Tuolla vartalolla varmasti bmi 25 tai yli. Rinnat tursuaa kainaloihin ja yläosan altaa selkäpuolelta. Suht leveä lantio. Mutta kauniisti ja tasapainoisesti tuo runsaus ja vartalon malli näkyy
Tässä normaalipainoisen vartalo, tavallinen sellainen https://curllikeagirl.files.wordpress.com/2011/04/dsc000561.jpg
Miten niin vääristynyt kuva?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:42"]
[/quote]
Missä on sanottu, että hieman painavampi nainen on muodoton pallo? Se on fakta, että laihalla naisella ei voi olla isoa muodokasta perää :)
[/quote]
Mutta pyöreä ja nätti läskittömyydestä huolimatta voi olla;D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:58"]
Kyllä mä mielelläni tuollaista naista panen vaikka itse olen paljon urheilullisempi. Jos tuohon lisää 10 lisäkiloa niin sit ei kyllä enää kelpaa. M24
[/quote]
Makuja on monia, sano koira kun persettä nuoli