Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaipaat lapsettomuudessa?

Vierailija
02.01.2022 |

Itse just nyt kaipaan sitä, että kun on flunssa niin sais vaan löhötä tekemättä mitään ja nukkua niin paljon kuin jaksaa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ettei tarvitse olla jatkuvasti päättämässä mitä syödään. Saattaa kyllä tässä suurempi ongelma olla puoliso kuin lapset.

Täälläkin se on kyllä puoliso eikä lapset joka aiheuttaa ruokaongelman. Aamulla kävin toimistolla, matkalla kotiin toin ravintolasta valmista ruokaa koska lapsilla loma ja itse teen loppu päivän kotoa töitä.

Koitin kysyä mieheltä mitä tuon, ei osannut vastata. Toin sitten sellaista mistä lapset pitää. Ei kelpaa miehelle. Nyt se kyselee mitä tuo kaupasta että voisin laittaa ruokaa tänään. Miksi ihmeessä laittaisin kun äsken toin ja eilistäkin on annoksen verran jäljellä.

Huoh. Päättäisi aikuinen ihminen edes kerran itse omasta ruoastaan.

Lasten kanssa ei ole ongelmaa. Menen miten menen ja ne osaavat olla vastuussa myös itsestään ja tarvittaessa toisistaan.

Ja miten ei aikuinen ihminen pärjää vähän heikommillakin lounaseväillä silloin tällöin. Kotitoimiston konttorihommissa, ei missään pöllimettässä. Ihan hyvin voisi vaikka tehdä pari leipää, keittää kananmunan tai keksiä jotain raejuustosta. Mutta ei. Lämmin ateria, muuten ei ole syönyt "koko päivänä mitään". Lapset on ihan tyytyväisiä, jos välillä on olkkaripiknikki.

Vierailija
82/82 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä, kun voi tehdä asioita kerralla alusta loppuun. Aamulla käydä vessassa, pukeutua, laittaa hiukset, laittaa aamiaisen, syödä aamiaisen, siivota jäljet, laittaa ulkovaatteet, lähteä ulos ovesta.

Perheellisenä juoksee heti sängystä viemään jonkun kastuneet lakanat pyykkikoneeseen, heti sieltä nostamaan jonkun alas sohvan päältä jonne on kiivennyt eikä pääse alas, luuttuamaan lattian jonne joku sillä aikaa kaatoi maitoa koska yritti laittaa aamiaista itselleen, ovi auki vessaan jonne kuuluu sen 2 minuutin aikana noin 5 kertaa ÄITI ÄITI ÄITI!!!! ja kolme kertaa viidestä se huutaja on oma puoliso, jota alkoi lasten syntymän aikaan lapsettaa siinä määrin että ei osaa itse selvitä yksinkertaisimmastakaan aamutoimesta eikä löydä muroja siltä hyllyltä jossa niitä on viimeiset 10 vuotta pidetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi