Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaipaat lapsettomuudessa?

Vierailija
02.01.2022 |

Itse just nyt kaipaan sitä, että kun on flunssa niin sais vaan löhötä tekemättä mitään ja nukkua niin paljon kuin jaksaa.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha, hiljaisuus, yksinolo, ei jatkuvaa siivousta ja muiden jälkien korjaamista, kämppä olisi aina siinä kunnossa mihin sen jätin kun lähdin töihin. Ja se jatkuva huoli mikä lapsista on...

Vierailija
2/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautta. Sitä ettei ollut vastuussa kuin itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo että kipeänä saisi sairastaa 100% rauhassa. Mutta nyt kun lapset ovat jo koululaisia onnistuu tuokin.

Vierailija
4/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat ois omilla paikoillaan niin ettei esim. saksia tarviis aina etsiä.

Vierailija
5/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautta minäkin. Sitä että pystyi tekemään mitä vain milloin vain. Tykkään lapsista ja lapsiperhearjesta hirveästi. Mutta joskus olisi kiva vain mennä extempore johonkin viikonloppuna tai vetäistä perseet olalle, jos siltä tuntuu. Haikaillaan myös miehen kanssa välillä niitä aikoja kun kaikki oli halpaa. Siis sitä että viikon ruokaostokset oli mahdollista suorittaa muutamalla kympillä.

Vierailija
6/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavarat ois omilla paikoillaan niin ettei esim. saksia tarviis aina etsiä.

Mun pitäis elää miehetöntä elämää saavuttaakseni tämän 😅

Vierailija
7/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettomuutta lähinnä. Siis sellaista huolettomuutta missä ei olisi kaikki muu mitätöntä ja merkityksetöntä kuin yksi asia eli oma lapsi. Kun lapsen saa niin sydän on koko ajan ikäänkuin irti itsestä, se on siellä missä lapsikin on.

T. 18v vielä kotona ja 20v joka muutti muutama kk sitten opiskelupaikkakunnalleen ja hän käy mielessä monta kertaa päivässä.

Vierailija
8/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuutta. Sitä että kotona sai olla YKSIN. 

Vierailija
9/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ettei tarvitse olla jatkuvasti päättämässä mitä syödään. Saattaa kyllä tässä suurempi ongelma olla puoliso kuin lapset.

Vierailija
10/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ettei tarvitse olla jatkuvasti päättämässä mitä syödään. Saattaa kyllä tässä suurempi ongelma olla puoliso kuin lapset.

Mä olen niiiiin kyllästynyt ruokahuoltoon myös. Oon yrittänyt vastuuttaa lapsia keksimään välillä ruokia, sit syyään kyl jauheliha-makaronia ja ketsuppia mut ihan sama :D 

Vierailija
11/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon lapseton 😊

Vierailija
12/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, ettei tarvitse laittaa ruokaa jatkuvasti.

Vierailija
13/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niiiiin kyllästynyt ruokahuoltoon myös. Oon yrittänyt vastuuttaa lapsia keksimään välillä ruokia, sit syyään kyl jauheliha-makaronia ja ketsuppia mut ihan sama :D 

Aargh. Samoin. Ihan mahdotonta keksiä ruokaa mikä kelpaa kaikille. Siihen päälle se, että ruoka on melkein pakko hakea perhehelvetistä, koska lähikauppa on melkein aina kallis/kaikkea tarvittavaa ei saa.

Olen myös ihan kypsä vaatehuoltoon. Siis siihen että kaikilla on tilanteeseen sopivaa sopivan kokoista päälle pantavaa. Joka sesonki ja juhla on sellainen että jollekulle on pakko mennä hakemaan jotain.

Vierailija
14/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea, kakarat pilasivat elämäni

Vierailija
15/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe-elämä on ihan kivaa, mut ainoa ongelma on se, että tää on tätä 24/7. Mä varmaan kaipaan vaihtelua. Sitä on hankalampi nyt hankkia kuin ennen lapsia. Musta tuntuu et mun elämä pyörii duuni-prisma-koti -akselilla. Miksi mä en pääse aamuyöhön asti hillumaan mieheni kanssa baareihin kuten ilmeisesti muut ikäiseni äidit?? :DD

Vierailija
16/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aargh. Samoin. Ihan mahdotonta keksiä ruokaa mikä kelpaa kaikille. Siihen päälle se, että ruoka on melkein pakko hakea perhehelvetistä, koska lähikauppa on melkein aina kallis/kaikkea tarvittavaa ei saa.

Olen myös ihan kypsä vaatehuoltoon. Siis siihen että kaikilla on tilanteeseen sopivaa sopivan kokoista päälle pantavaa. Joka sesonki ja juhla on sellainen että jollekulle on pakko mennä hakemaan jotain.

Ja sit yllätykset et lapsi muistaa illalla klo 21 et AINIIN huomenna muuten on naamiaiset. 

Vierailija
17/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-iltapäivän päiväunia. Puhelin kiinni, ählymässyruuan jälkeen syntisen makoisat päiväunet.

Vierailija
18/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä oli ennen lapsia enemmän omasta itestä kiinni. Sellasta hallinnantunnetta. Nyt tuntu et muuttujia on loputtomasti.

Vierailija
19/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks oon lapseton 😊

Onneksi olen lapsellinen😍

-7-

Vierailija
20/82 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit yllätykset et lapsi muistaa illalla klo 21 et AINIIN huomenna muuten on naamiaiset. 

Juu nämä. Ja sitten se surku kun niistä paniikissa tehdyistä asuista ei tule ihan mieleisiä. Ja sitten kaikki yllättävät ylimääräistä päänvaivaa aiheuttavat eväs päivät. Pahimpia ne päivät kun on jhl lakko ja alat yks kaks illalla rääpiä lapselle koko päiväksi eväitä, joita ei tarvitse säilyttää kylmässä tai lämmittää.