Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksittekö, mikä minussa on vialla? Olen normaalinen näköinen, kokoinen, älyinen mies. Esim. työssä tulen hyvin toimeen naisten kanssa ja

Vierailija
02.12.2023 |

mielestäni kaikki pitävät minusta työkaverina yms ja tulen sillain hyvin juttuun naisten kanssa (kun ei ole romanttisia aikeita mielessä).

Mutta kertaakaan ei yksikään nainen ole ollut kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. Ja omat kiinnostukseni siis olleet aina yksipuoleisia.

Mikä voisi olla vialla?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Jos olet kovin nuori (alle 25), niin ei ole vain vielä osunut oikeaa kohdalle

Vierailija
2/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiskahtaa kilttikseltä 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Jos olet kovin nuori (alle 25), niin ei ole vain vielä osunut oikeaa kohdalle

30+

Vierailija
4/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu?

Vierailija
5/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omaa tahtoa vaiko jees-mies?

Vierailija
6/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität itseäsi huomattavasti tasokkaampia naisia. 

Tähän miehet yleensä sanovat: mutta kun ei kiinnosta ne naiset, jotka kiinnostuvat minusta: yäk, omanikäinen ja normaalipainoinen/ läski. 

Sitten kun pitää kertoa, että minkälaiset naiset kiinnostaa, niin : itseä nuoremmat, max 25- vuotiaan, hoikat, perusnätit ( oikeasti kauniit) lapsettomat, lemmikkieläimettömät, pitkähiuksinen, mekkoihin pukeutuvat naiset.

Vierailija
7/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti kuten minäkin. 

Vierailija
8/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin ei ole mitään vikaa, mutta ei ole tippaakaan seksikkyyttä.

Vierailija
9/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt, että olenko vähän niinku Toyota Corolla: ihan kiva, mutta ei herätä kenessäkään tunteita.

Vierailija
10/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla naisia kavereina muuten? Oletko itse lähestynyt naisia aktiivisesti vai elellyt tyytyväisenä odotellen naisten tekevän aloitteita? Minkälaisista naisista yleensä kiinnostut?

Minulla on lukuisia miespuolisia ystäviä 20 vuoden ajalta ja mietin miksi en itse naisena ole heistä koskaan kiinnostunut kuin kaverina. Syitä ovat olleet mm. Erilaiset siisteyskäsitykset, hygienia, tupakointi, nuuskaaminen, reilu alkoholinkäyttö, reilu ylipaino, laiskuus, huonot rahankäyttötavat, osa olettaa naisen tekevän kaikki kotityöt ja hoitavan mahdolliset lapset ja osa käyttää liikaa aikaa pelaamiseen tai on vapaaehtoisesti lapseton. Sattuisiko joku näistä asioista mahdollisesti koskettaa itseäsi? 

Vierailija
11/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi viehättävä. Perus mauton, väritön, itsestään minkäänlaista kuvaa antava mies ei kiinnosta ketään. Helpointa on oikeasti tutustua naiseen jolla on samat kiinnostuksen kohteet, arvot ja odotukset elämässä kuten sinullakin eikä näitä helposti vastaan elämässä tule jollet ole yltiö sosiaalinen ja jutustele paljon uusien kanssa usein tai useasti esim harrastusten kautta.

Vierailija
12/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali on kovin lavea käsite.

Vierailija
13/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt, että olenko vähän niinku Toyota Corolla: ihan kiva, mutta ei herätä kenessäkään tunteita.

Jotkut miehet sanovat etsivänsä naapurintyttö- näköistä naista, vaikka todellisuudessa etsivät seksikkään näköistä naapurintyttöä. Se merkitsee paljon.

En tiedä voiko seksikkyyttä harjoitella, mutta kai voit ainakin opetella hymyilemään ja katsomaan samalla silmiin merkitsevästi.

Vierailija
14/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun omasta kuvailustasi ei selviä mitään, tankki. Jotta osaisit kuvailla itseäsi oikein/tarpeeksi, pitäisi sun olla kärryillä niistä omista vioistasi. Kyse ei ole siitä, mistä sä luulet olevan. 

Vierailija
15/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan siitä että olet palstatrollaaja.

Vierailija
16/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla naisia kavereina muuten? Oletko itse lähestynyt naisia aktiivisesti vai elellyt tyytyväisenä odotellen naisten tekevän aloitteita? Minkälaisista naisista yleensä kiinnostut?

Minulla on lukuisia miespuolisia ystäviä 20 vuoden ajalta ja mietin miksi en itse naisena ole heistä koskaan kiinnostunut kuin kaverina. Syitä ovat olleet mm. Erilaiset siisteyskäsitykset, hygienia, tupakointi, nuuskaaminen, reilu alkoholinkäyttö, reilu ylipaino, laiskuus, huonot rahankäyttötavat, osa olettaa naisen tekevän kaikki kotityöt ja hoitavan mahdolliset lapset ja osa käyttää liikaa aikaa pelaamiseen tai on vapaaehtoisesti lapseton. Sattuisiko joku näistä asioista mahdollisesti koskettaa itseäsi? 

En tunnista noista huonoista puolista mitään itsessäni. Siis ihan rehellisesti.

Tilanteet on olleet sellaisia, että kiinnostuksen kohde on ollut varattu tai ei muuten ole ollut kiinnostunut.

En etsi instabeibjä vaan ihan tavallista mukavaa "perusnättiä", kuten joku jo kommentoikin edellä... Tärkeintä, että on samalla aaltopituudella.

Vierailija
17/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Paco Rabannen Million hajustetta, se herättää mielenkiinnon ja ehkä se johtaa lähempäänkin tuttavuuteen. Ainakin mieheni saa sillä ylimääräistä huomiota osakseen. 

Vierailija
18/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkeli vaan olet. Haluat sen instabeiben tekohärpäkkeineen etkä edes suostu katsomaan toista kertaa tai tutustumaan siihen kilttiin rillipäätyttöön.

Vierailija
19/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harjoitella sellaista vitsailua, leikkisyyttä ja pientä flirttailua. Ei tarvitse esittää mitään mutta näyttää että on sellaista elämäniloa ja pikettä silmäkulmassa. Haasta vähän naista vaikka kiusoittelemalla mutta ole silti lempeä ja oma itsesi.

Yksi hyvä keino on tehdä pieniä palveluksia kiinnostavalle naiselle, mutta samalla kiusoitella vähän. Kuuntelet ja kyselet sekä yrität aidosti oppia ihmisestä, mutta et ala nöyristelemään ja uskallat olla myös eri mieltä. Liika tasaisuus ja mielistely ei pure, vaan usein naiset haluaa vähän haastetta ja huumoria. 

Vierailija
20/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitä naisia sillä silmällä katselet ?

etkö osaa iskeä naista. puhu suoraan mitä ajattelet,

ei se mitään maksa.

naisista puhellaan vaikka ajatusten lukutaidosta

40 asiaa samaan aikaan tekevään ihme olentoon

mutta ihmisiä neki vaan on