Mahtava olo juoksulenkin jälkeen! Mitä liikuntaa sinä olet tänään harrastanut?
Pakkanenkaan ei haitannut juoksua. Hyvä liikuntamuoto minulle.
Kommentit (88)
Vaakamamboa frouvan kanssa harrastamme aina joka tiistai klo 20
Sen verran kova ahdistus ollu päällä että vain kävelylenkit menee. Ahdistus ittessään kun on aika raskasta, niin ei oo hyvä sillon kun se on päällä niin vetää liian kovaa. Ainakaan minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasilla kengillä juoksette talvisin? Itse en ole koskaan talvisin juossut, keväästä syksyyn vaan.
Mulla on nastalenkkarit, joita käytän liukkailla keleillä ja oikeastaan koko talven ihan kävelylenkeilläkin, eikä tulisi mieleenkään juosta muuten kuin nastoilla. Hyviä merkkejä ovat esim. Sarva ja Icebug. Kestävät vuosia, joten ei kannata säikähtää kallista hintaa.
Nastalenkkareissa on kova pohja, joten kaikki ei voi käyttää. Itse käytän vain, kun on oikeasti liukasta, koska jalat ei tykkää, Pakkaskelillä voi hyvin mennä ihan normitossuilla ainakin peruskuntolenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasilla kengillä juoksette talvisin? Itse en ole koskaan talvisin juossut, keväästä syksyyn vaan.
Mulla on nastalenkkarit, joita käytän liukkailla keleillä ja oikeastaan koko talven ihan kävelylenkeilläkin, eikä tulisi mieleenkään juosta muuten kuin nastoilla. Hyviä merkkejä ovat esim. Sarva ja Icebug. Kestävät vuosia, joten ei kannata säikähtää kallista hintaa.
Nastalenkkareissa on kova pohja, joten kaikki ei voi käyttää. Itse käytän vain, kun on oikeasti liukasta, koska jalat ei tykkää, Pakkaskelillä voi hyvin mennä ihan normitossuilla ainakin peruskuntolenkkejä.
Ostin viime vuonna Asicsin nastalenkkarit. Todella tyytyväinen. Kevyet, lämpimät ja geelipohjallisilla todella hyvät myös minulla jolla ollut ongelmia polvien kanssa. Leveä lesti joka sopii minulle,pohjakaan ei tunnu kovalta ja nastat pitäneet hyvin.Paras ostos!Suosittelen lämpimästi. Mies sai samanlaiset ja on samaa mieltä.
Vemppasin puoli tuntia kuten joka aamu.
Tänään en ole vielä ehtinyt, mutta eilen (jolloin tämä aloitus onkin tehty) kävin hiihtämässä. Eka lenkki tälle talvelle, joten piti ottaa kevyemmin ja vähän lyhyempi matka, kuulostellen vähän jaksamista. Seuraava lenkki sitten ehkä vähän pidempänä sitten, varsinkin, jos pakkasta on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mustikan poiminta tänään varpumetsässä kolme tunteroista ja rippeet päälle, TV. Mummu
Löytyikö
Ei hyvää fiilistä voi saada, jos ennen kuin on riittävä pohjakunto.