Mieheni ystävä ollut lauantaista meillä
Nyt ovat saunassa, vaihteeksi.Muuten sinänsä haittaisi mutta se on nainen. Tuntuu pahalta vaikka nainen vakuuttaa että ovat vain ystäviä.
Kommentit (326)
Enpä usko että varsinainen ikävä pääsee yllättämään. Vaikka onhan se hyvät ruuat tehnyt ja vielä siivonnutkin. Mies soitti että ne ovat kävellen kaupungilla.(eli alkossa käyneet,veikkaisin). Niin. Marikan neuvo tähän vatsakipuun oli että joisin vähän punkkua.ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:31"]
Nyt kuule Ap katat aamupalan teille kaikille ja istutte yhdessä syömään. Sitten voit ihan rauhallisesti kysyä mieheltäsi mitä mieltä hän on teidän avioliitosta ja siitä pitäisikö sitä jatkaa. Muista myös kysyä miltä Marikan pillu näytti ja miksi hän oli sitä halunnut katsella. Marikalta kysyt tietysti että mitä mieltä hän on siitä että mies on katsellut hänen alapäätään.
[/quote]
Marikalta vois kysyä semmoistakin, että mitä mieltä hän on kannattaako ap:n ja miehensä jatkaa avioliittoaan? Tottahan Marikan mielipide on tärkeä, kun hän kerran on noin tiivis osa perheen elämää.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:55"]Menikö mies töihin?
[/quote]Ei mee vielä tänään. Maanantaina vasta. Täytyyhän Marika asemalle viedä. Vaikka tähän asti ovatkin päässeet taxillakin. itse käyn kyllä lekurilla. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:55"]Menikö mies töihin? [/quote]Ei mee vielä tänään. Maanantaina vasta. Täytyyhän Marika asemalle viedä. Vaikka tähän asti ovatkin päässeet taxillakin. itse käyn kyllä lekurilla. Ap
[/quote]
Miksi käyt lekurilla? Kun krapulassa on maha kipeänä vai?
Tänään kerkiäisi viellä ne kimpat vetäistä. Ei jäisi sitten harmittaan,kun ette kokeillut.
Stressaantunut olet. Oireilet vatsalla.
Eipä taideta kimppaan ryhtyä tänäänkään. Vaikuttaa siltä että tulee rauhallinen ilta. Marika rupesi pizzaa tekemään. Mies onlapsen kanssa saunassa. Itse makaan sohvalla.ap
Tää on ollut aikamoinen stoori :P
Tätä ketjua lukiessa oma, vaikka olis välillä kurjakin, elämä alkaa tuntua prinsessastoorilta. Toivottavasti on provo. Sen lapsen vois lähettää vaikka mulle, noin viideksitoista vuodeksi.
Noh, joko action on taas alkanut?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:59"]Nussuti nussuti
[/quote]
Snuu snuu
Mut oli nyt vähän laimee lopetus.
Paitsi et onko ap:llä mahasyöpä, mahahaava vai maha-asukki (alien, ei vauva)?
Luin vaan vähän alusta, mutta ei tää voi olla totta. En usko.
Kertokaa mulle lyhyesti mistä tässä on kyse!
Marjon mies peitetarinan kera liikkeellä!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:29"]
Kun edes juttelisi. Puhelimestakin vain nauroi. Marikasta ei kerro enää mitään. En muuten anna mitään sille aikoihin,siis miehelleni.ap
[/quote]
Ei se varmaan sitä haittaa. Ryhdistäydy nyt viimein ja tee itsellesi ja lapsellesi nykyistä parempi elämä! Anna sen ukon tehdä ihan mitä huvittaa.
[/quote]en ole mikään estoinen lahna. Muodoton kyllä,mutta mieheni on aina mukamas pitänyt musta. Tämä Marika On vain niin täydellinen. Kaikki naiset kahdehtisivat sitä. En vain minä. Älykäs, osaa tehdä ruokaa ja on kaunis. Onnekksi lesbo.ap
[/quote]
Haloo nainen! Oletko jollain alemman elämänmuodon tasolla, kun elämän tärkeimmät asiat ovat seksi ja alkoholi!?
[/quoNyt elämässä tärkeintä on lapsi,sitten työ ja oma mieheni. Sekä tämä talo. Kaikki muu on aika ,sanonko mitä. Jopa se Marika. Kunhan olen avutunut, en kehtaa näistä edes ystäville kertoa. Kuten hyvin tiedätte.ap
Miksi sitten kerroit? Alkuunkaan?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:00"]
Maannut olen koko päivän. Kaveri toi lapsemme aiemmin ja menin takaisin nukkumaan,mies kun on selvänä. Nyt ne on kaikki kolme häipynyt johonkin. Kai lähtenyt ulkoileen. Alkaa hieman tää vatsa olla parempi,vaikka vieläkin polttaa aika lujaa. Mutta ainakin hyvä ettei täällä enää kukaan juo. Vaikka kaippa ne illalla vielä muutaman ottaa. Lähteehän Marika huomenna pois. ap
[/quote]Nyyh. Tuleeko Marikaa isokin ikävä? Tulee, vaikket myönnä.